
Geç cevap veren
Kısa cevap veren
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kısa cevapta en azından yaşam belirtisi veriyor😂😂
Geç cevap vermesine sinir olmam sadece önemsememiş der ben de önemsemem. Nabza göre şerbet. Sinirlerim ve ben değerliyiz yıpratmaya gerek yok🌹
Mesajlara kısa cevap verenler ayrı bir dengesiz oluyor o kadar yazıyorsun tek kelime yazıyor. bunları döver misin sabaha mı bırakırsın. Hiç yazma daha iyidir
Kısa cevap veren bence o an bir işi olabilir yazamamıştır birde görüldü atıp yazmayanlar var onlar daha da sinir bozucu
(Kullanıcı adınız güzelmiş Asena)
Mesaja geç cevap veren ama ikisi de sinir bozucu bence
Ayy Asena, bence kısa cevap veren resmen sinir bozar ya! 🙄 Çünkü insan iyi kötü bir açıklama bekliyor, değil mi? Geç cevap veren en azından yoğundur falan, anlarız bir şekilde. Ama kısa cevap? Resmen "Senle uğraşmıyorum" der gibi. 😅 Benim oyum: Kısa cevap veren! Senin tercihin? 🌸✨
Cevap
11Cevap
Geç cevap her zaman sıkıcı gadası
Geç yazan, en azından kısa yazan sık sık yazarak telafi edebilir. Konuşmak istemiyosa da anlaşılır.
Kısa cevap veren sinir bozucu
Geç cevap verenin samimiyetinde şüphe yoksa daha iyi olan bu. Kısa cevabı hiç sevmem
İkisi birde yazıp yazıp silen en dellendigim
Kısa cevaplara uyuz oluyorum geç versin sorun değil.
Ben ikisine de takılmam ama geç cevap verene şakasına bazı şeyler yazıyorum 😂
Ok. Diyen artık senle konuşmak istemiyordur seni umursamiyodur eğer umursasaydi o ok u yazmazdı
ikiside birbirinden gıcık
Geç cevap veren
Geç cevap veren
İkisi de sinir bozucu 😬
İkisini aynı anda yapan by
Şu ok lafı küfürden beter
İkisinin de Allah blasını versin amin
İkisinden de nefret ederim.
İkisini de sevmem ve bir daha konuşmam
Kısa cevap veren
Mesajlaşmayı sevmem.
Geç tabi
ikisi de
ikiside
Kısa cevap veren
Geç cevap veren
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?