Size göre hangisi "daha" itici gelir. Yoksa ikisi de itici gelmez mi? Öyleyse bunlardan biri sizsiniz demektir maalesef :D 


#SelamGençlik 🍀🍀
Mesaja sadece cevap verirken değil aslında cevap vermezken de bir mesaj verildiğini hemen hemen herkes bilir ve anlar. Ben durumdan okunan alt metine göre kanaat geliştirmeyi tercih ederim. Her insanın kendisine özgü, esnek bir iletişim olsa gerek..🍀🍀
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
#AşklaBaşla ❤️❤️
Kısa cevap veren. Geç cevap veriyorsa ama uzun yazıyorsa yinede önemsediğini düşünürüm. Geç yazıyorsa demekki yoğundur işi vardır öyle düşünürüm irdelemem😂 ama kısa cevap verilmesi direkt önemsiz hissettirir kendimi
İkisi de benim için itici gelmez..
Uzun bir açıklama istiyorsam zaten ararım..
Anında da cevap istesem yine ararım..
Mesaj bekliyorsam, ne zaman müsait olursa atar zaten..
#Vesselam
Cevap
16Cevap
Cevap vermeyenler en iticisi
hadi geç cevap vermesi bir nebze anlaşılır işi vardır ama ne diye yazdığım onca şeye geçiştirir gibi cevap veriyorsun
Bende kısa cevaplar verdiğim için geç yazanlar daha itici diyorum
Her ikisi de çok sinirimi bozuyor. Yani o an onu engellemek geliyor içimden
Tabi ki kısa cevap verenler. Sen uzun uzun yaz o sadece ok yazsın.
al birini vur ötekine ama geç cevap veren bi adım daha öndedir gıcıklıkta
İkisi de aynıdır sana ilgisi ve senin ondaki değeri yoktur demek yani aynı
Artık sinirimi bozmuyor bunlar.. Bende yapıyom hatta, uğraşamam..
Bak şunu anladım ki
Uzun yazınca karşı taraf sıkılıyor
Onun yerine ses at
Kb ama mesajda roman yazacak halim yok. Ok kib by yeter
Kısa cevap verenler. Geç verenin işi olabilir, kısa cevap veren önemsemiyordur
İkisi de değil 😂 geç cevap verme huyum yok ama destan da yazmayız her mesaja
Hiç mesaj yazmayan ve cevap beklemeyenler canımın içidir içi
Geç cevap ver eler mal kaba insanlar olarak geliyo bana
öyle değilmi zaten fjdndkdl
Ahdgdgsrd dağdan kopup gelmiş gibi
o kadar yazıyoz işte ne yapıyor olabilrisin al yaz işte 3 saat sonra bakmak ne bende aynısını yapıyorum sinirden delirip 100 tane daha mesaj atıyor bakana kadar
Ok kelimesi kadar itici bir şey yok. tamam dese neyse hadi.
Her ikiside ama kısa cevap verecekse vermesin daha iyi
Cevabı beni tatmin ettiği sürece geç yazılması sorun değil
Benim için ikiside itici ama geç yazan daha itici
Sen erken mi yazarsin xx
Evet ben hemen yazarım öyle beklesin falan demem kendime yapılmasını istemediğim şeyi karşımdaki insana da yapmam
Sen sutlu tatlı mı seversin şerbetli mi xd
Konuyla ne ilgisi var
Konuyla hiçbir ilgisi yok ama öyle bir iddiam olmadı dostum
İddian oldu demedim zaten konu farklı olduğu için onu belirttim
Anladim içimden geldi sordum başka bir şey değil xd
Tamam bak bu kadar işte sütlü tatlıyi severim ben
Düğün istemiyormussun güzel, keskin kahve seviyormussun o bana acı gelir.. olsun
Nerden öğrendin sen bunları
Kahinim ben gi..
Çok komik gerçekten soruyorum nasıl nerden öğrendin
Sen yazmışsın sorulara oradan öğrendim nereden öğreneceğim? Neden ters konuşuyorsun ki
Hayır ters konuşmuyorum sadece nerden baktığını merak ettim
Cok komik falan diye alay ediyorsun ya ona diyorum xd
Yok öyle demek istemedim Kusura bakma sadece şaşırdım kimse benimle ilgili şeylere bakmaz ondan şaşırdım yani
Ben bakarım xd neden bakmasınlar senin neyin eksik digerlerinden
Teşekkür ederim bilmiyorum pek begenilmiyorum görünüş olarak 😊
Burada insanın görünüşü ile değil karakterine bakariz xd sen de oyle dememiş misjn karakter de önemli diye xd
Evet zaten benim için karakter önemli dış görünüş sonraki kriter 😊 başka neler varmış bende ben unuttum yaptığım yorumları 😂
Bir erkekten saygı sevgi ve empati bekliyormussun.. xd en fazla yarım saat aglarmissin.. denizden korkuyormussun... daha ne olsun cd
Tamam yetti bu kadar bişey dicem benim hesabım gizli değil mi nasil görüyorsun sen bunları bilmedigimden soruyorum yeni sayılırim burada
Ben stalkciyim ondan xd
Yani o ne demek ki bilmiyorum
Yani araştırdım öyle gördüm nasıl araştırdin dersen o da meslek sırrı işte xd
İyi tamam sormadım nasıl araştırdığını 😊
Üzümü ye bağını sorma demislerrr
Tamam sormadım dedim ya
Tamam :)
acelesi olabilir ama bi tık itici duruyor ama o kadarda abartılacak bir şey değil bence geç cevap vermesinden iyidir
Kısa, geciştirici cevap veren daha itici. Geç verenin belki işi çıkmıştır , ama kısa aciklamasi yok
Atma işte o oku ya, zehirli işte. :D
Al birini vur ötekine
herkesin tarzı odur yani boş ver in
İki side sinir bozucu
Peki hem geç hem kısa cevap verenler 🔪
Al birini vur ötekine işte farkı yok. 😃💯
Ikısı de normal gelıyor bana
Gec cevap verene raziyim
Al birini vur ötekine. İkisi de aynı seviyede.
Geç cevap verenler 🔪
Mesaj yazan herkes itici.
bilmiyorum ama kısa cevaplar sinir bozucu gibi
Geç cevap veren kadar itici olamaz
Kısa veren yaa hiç vermesin daha iyi
Gec vermek de kötü ama sebepsiz yere xd
Mesaj atan boş yapmış
Her ikiside itice bence
İkiside 🙂
kisa cevap verenler
Kısa🙄
İkisi de rezalet
Kısa cevap verenler
Kısa cevap
ikiside itici 😁
Geç veren
Kısa cevaplar
ikisi de
Kısa bence
Kısa
Ben ikisini de aynı anda yapıyorum.
elim ayağım titredi
Geç görüp kısa cevap yazanlar
İkiside itici
Geç cevap verenler
Çok itici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?