Keşfet

Modem Soruları

Modem prizde açıkken GB harcar mı?

İnternet modemi prizde açıkken telefon bilgisayarda WiFi kapalı olsa bile gb harcar mı?
0|2
Cevapla 1 11

Modemden anlayan var mı?

İnternet bağlantım çok kötü ama sorunu bulamıyorum var mı modemden anlayan
0|0
Cevapla 1 6
0|0
Cevapla 1 3

KYK wifi Modem ışığı?

Normalde modemin ışığı her zaman yanıyordu ve İnternet çok çekmese bile bağlanmak mumkundu. Birden modemin ışığı kapandı ve birkaç gündür bağlanamıyoruz. Ne yapılabilir
0|0
Cevapla 1 4

Modemden girdigim sitelere vs bakabilir mi modem sahibi?

Iphone kullaniyorum arkadaslar, sanirim extra guvenlik sagliyor, ama ben yeterince bilgili degilim
0|2
Cevapla 0 3

Evinizdeki modemden ve wifi kapsama alanından memnun musunuz?

Evinizin her odasında interneti rahatça kullanabiliyor musunuz?
0|1
Cevapla 4 5

Modem kullanıcı adı şifreyi Bilmiyorum modemi resetledim ama yine WiFi var bağlantı gözükmüyor WiFi ye bağlanamıyorum nasıl yapac?

Modem kullanıcı adı şifreyi Bilmiyorum modemi resetledim ama yine WiFi var bağlantı gözükmüyor WiFi ye bağlanamıyorum nasıl yapacağım
0|0
Cevapla 1 3

Turktelekom uygulamasindan Modem adini ve sifre nasil degistirebilirim?

Arkadaslar mobil uygulamadan modem adini ve sifreyi giriyorum degistirildi diyo modemi kapatip aciyorum. Ama wifi actigimda eski isim ve sifreyle baglaniyo. Bu sorunu yasayan var mi, nasil cozebilirim?
0|0
Cevapla 0 2

Gizli sekmede girdiğimiz siteler modem geçmişinde görünür mü?

Chrome'da gizli sekmeyle açtığım siteler modem geçmişinden görünür mü?
1|1
Cevapla 2 13

Modem yere düştü?

Temizlik yaparken modemi elimden düşürdüm şu anda power, dsl, internet yazılarının olduğu kısımda ışık normalde olduğu gibi yanıyor ama diğer hiçbir kısımda ışık yok ve internete bağlanamıyorum. Bozulduysa yetkili servisi...
0|0
Cevapla 1 10

Sabahtan beri modemde internet ışığı yok, ne yapacağım?

Arkadaşlar defalarca aradım internetinizde sorun yoktur diyorlar ama modemde internet ışığı yanmıyor ne yapacağım
0|2
Cevapla 7 27

Modem sifirlaninca nolur?

Modem resetleyince girdiğim siteler uygulamalar verilerim sifirlanirmi yani girdiğim sitede benim verilerim var ya bunlar gidermi
0|0
Cevapla 2 3

Yazıcıyı modem wifi’ya nasıl bağlarız?

Kablosuz şekilde ev modemine bağlanmak istiyorum nasıl oluyor?
0|0
Cevapla 1 0

Modemden anlayan var mı?

Aksamdan beri wifi yok. İnternet olmadan bağlı yazıyor baglaninca. Mobil verim de evin bir yerinde çekiyor bi yerinde cekmiyo zar zor girdim birazdan o da gider. Modemin arkasındaki kablolari takip çıkardım hâlâ aynı, los...
0|0
Cevapla 2 1

Eve internet alcam. ama bend eeski tıp modem var TT nrtin olur mu?

Yeni modem 900 dediler bendeki modem eski TT net modemi baglanirmi bir sorun olur mu bu anten gibi 4 tane olanlardan değil tek modem anteni hiç yok 2010 da falan almistik
0|0
Cevapla 0 3

Sevgilinizin telefonu gittiğiniz oteli modemine otomatik bağlanırsa ne yaparsınız?

Baya can sıkıcı bir durum ama ne yaparsınız? https://www.instagram.com/reel/CztVF56tjwr/?igshid=ODhhZWM5NmIwOQ==
2|1
Cevapla 7 4

Modemin şifresini değiştiremiyorum yardımcı olur musunuz?

Tp link td W8961N model bu 192.168.1.1 yapıyorum giriş sağlamıyor
1|0
Cevapla 0 5

Modemden anlayan var mı türk Telekom?

Lan ışığı kırmızı yanıyor ama daha dun akşam bir şey yokken bir sabah baktık ki internet gitmiş acaba internet sağlayıcı firma mi interneti kesti anlamıyorum aradığımda ariza bildirimi için sizi arayacaklar bizde sorun...
0|0
Cevapla 0 3

Modem ışıkları kendiliğinden yanıp sönüyor, yağmur ve şimşekten kaynaklı olabilir mi?

Merhabalar modemdeki Internet ışığı dls, wlan ışıklari kendiliğinden yanıp sönüyor farklı modem de denedim oda aynı bugui çok yağmur ve şimşek vardi ondan kaynakli olmuş olabilir mi?
1|1
Cevapla 1 7

Modemi taktıralı 3 gün oldu, kırmızı ışık yanıyor. Nasıl düzelir?

İnternet kısmı böyle kırmızı yanıyor ne yapiyim
1|0
Cevapla 3 11

Türknet modem şifresi değişme?

ay türknet modem wifi şifresi nasıl değiştiriliyor bilen yazsın lütfen
0|0
Cevapla 0 5

Modem geçmişi her durumda bakıla bilirmi?

Şimdi internetimiz arizalandı ve ailem Türk Telekom yardım hizmetlerini eve çağırdı, onlar gelince modem geçmişine bakılacak bir durum olur mu tamir esnasında, bilinmemesi gereken birkaç yer varda
0|0
Cevapla 0 6

Modem sahibi modem ve wifi üzerinden geçmişe bakabilir mi?

Modem sahibi modem ve wifi üzerinden geçmişe bakabilir mi? Örneğin WhatsApptan kiminle ne konuştuğumuzu görebilir mi? Girilen siteler ve indirilen içerik gözükür mü?
0|0
Cevapla 0 14

Modem şifresini unuttum ne yapabilirim?

Sıfırlandıktan sonra nasıl şifre koyacağım
2|1
Cevapla 4 8

Apartta kalıyorum internet çok kötü internet paketi mi almalıyım modemmi bağlatmalıyım hangisi daha mantıklı?

merhaba üniversite son sınıfım apartta kalıyorum 8 ay sonra okulum bitiyor bu sene apartın interneti çok kötü videolar açılmıyor oyunlarda 50 60 ms varken bir anda 500-1000 arasına çıkıyor ne yapmam lazım yüksek gbli...
0|0
Cevapla 0 2

Karşı hanedeki modeme bağlanmak istiyorum. Wi-Fi USB adaptör işime yarar mı?

Karşı hanedeki modeme bağlanmak istiyorum. Arada 8-10 metre var wifi USB adaptör işimi görürmü.
0|1
Cevapla 0 4

Modem ışıkları kurulum yapmadığım halde yanıyor, bu hangi sebeple oluyor?

Yakın tarihte nakil işlemi yaptım tanındığım gün modemi taktım ve ışıklarının kurulum yapmadığım ve nakil işleminin gerçekleşmemesine rağmen yandığını gördüm bu hangi sebeple oluyor bilen var mı teknik destek istedim ama...
1|0
Cevapla 0 4

D smartta nakil işlemi yaptırdım nakil işlemi tamamlandı. İnterneti kullanamıyorum ve modemin tüm ışıkları yanıyor, nasıl düzelir?

D smartta nakil işlemi yaptırdım ve nakil işlemi bitti. Geçen turk telekomdan gelindi bir kaç işlem yapıp gittiler asıl sorun bundan sonra başlıyor Turk Telekom geldikten sonra WiFi isminin değiştiğini gördüm ve girmeye...
1|0
Cevapla 0 1

Modem bir oda uzaklıkta ancak oyunlarda ms sorunu yaşadığım oluyor acaba güçlendirmek için bir uygulama, ürün alsamçekimgücü artar?

ek ücret ödeyip hızlandırılmış paketi aldıgım halde oyunlarda 60 70 ms altına düşmüyor acaba bir ürün var mı bunu nasıl çözebilirim can sıkıcı?
0|0
Cevapla 1 2

Taşınabilir modem nedir?

Arkadaşlar taşınabilir modem nedir bir bilgisi olan var mı? Kullanan var mı?
0|0
Cevapla 2 2

Ev interneti Türknet bağlatacağım, firma modem veriyor mu?

iyi günler arkadaşlar eve türknet bağlatıcam sorularım var altyapı sorguladım 75 mbps İnternet 8 mbps dowland çıkdı iyimi sizce telefonda oyun oynamak için.. türknet modem veriyor mu bağlantı ücreti alıyor ya o faturaya...
2|2
Cevapla 0 3

Modemde önce kırmızı yanıyor, sonra yeşile dönüyor ancak internet yok?

Bir süre sonra yeşile dönse de internet yok. Birkaç kere tekrar başlattım ama düzelmedi. Arıza kaydı oluşturmadan önce çözümü falan var mı?
0|0
Cevapla 0 2

Arkadaşlar modemin internet ışığı yanmıyor ne yapmalıyım?

Modemin internet ışığı yanmıyor sadece power ve vilan yanıyor ne yapmalıyım internet yok
0|1
Cevapla 2 5

Modem geri mi veriliyor?

Superonline ev internetini sey etmiştim sozlesme doldu iki gun falan oldu vermek zorunda miyim nasil yapiliyor bilgi verir misiniz
1|1
Cevapla 2 4

Modemin DSL ışığı yanmıyor, nasıl düzelir?

Müşteri hizmetlerini arıyorum ilgilenmiyorlar
1|0
Cevapla 2 9

Modemde internet çalışmıyor, ışıklar yanmıyor. Neden olabilir?

Selamin aleykum arkadaşlar İnternet modemi İnternet çalışmiyordu yeni nesil fiber güçlü premium güçlü İnternet youtubeden baktım resimleme çıktı eski tip modem de ama ben 2 3 kere bastım buna modem gitti 4 kere resimledim...
0|2
Cevapla 1 0

Arkadaşlar modemden anlayan var mı Allah askina?

Modemin şifresini değiştirmek için restart attım Şifreyi değiştirdim her şey oluyor fakat sonrasında internet olmadan bağlı diyor Ben nerede yanlış yapıyorum
0|0
Cevapla 0 3

Türksat kablonet modemlerinden hangisi iyi?

Arkadaşlar evime türksat bağlatacağım gibi acaba evim de fiber var mı yok mu bilmiyorum, sizce var ise hangi modemi, yok ise hangi modemi seçmeliyim.
1|0
Cevapla 0 4

Teknosa teşhir modem alınır mı?

Teknosadan yenilenmiş-teshir- modem alınır mı acaba hem daha uyguna geliyor hem de modemin 1 yıl garantisi var ama daha önc hiç teşhir ürün almadiğim için merak ettim. Acaba sorun çıkar mı daha sonra?
1|1
Cevapla 0 6

Modem şifresini unuttum, nasıl öğrenebilirim?

Merhaba arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz? Modem şifresini unuttuk nasıl öğrenebiliriz?
1|1
Cevapla 2 11

Arkadaşlar 1. Katta modem var internet 3. Katta çekmiyor. 3. Kata nasıl interneti çekebiliriz?

Tam olarak ne yapılması gerektiğini anlatabilir misiniz. Ne alınması gerektiğini. Sanırım sinyal verici falan oluyormuş. Onlardan mı alıcaz üst kata internetin gelebilmesi için
0|0
Cevapla 1 4

Modemde sadece power ve wifi ışığı yanıyor, neden?

Turk Telekom modemde sade power ve wifo ışığı yaniyor dsl sönük ara sıra yanıp yanıp sönüyor sonra komple yanmıyor neden bilmeyenler bos bos yazıp puan kasmya calismasin
1|0
Cevapla 0 2

Modem kurulumuna yardimci olabilir misiniz?

Modemin adsl ve internet ışığı yanmiyordu resetledim ama kolay kurulum da sürekli hata veriyor olmuyor lütfen yardım ediiinn
0|2
Cevapla 0 7

En iyi modem internet hangisi sizce?

Biz Superonline kullanıyoruz ama yavaş cekiyo hızlı çeken yokmu?
1|1
Cevapla 2 4

Modem sabahtan beri böyle neden çekmiyor sizce?

Kırmızı ışığın yanmaması gerekiyor
0|0
Cevapla 1 10

MODEM İLE BİLGİLİ OLAN BİRİ VARSA LÜTFEN YANITLASIN?

Komşum ile aynı interneti paylaşıyoruz, modem onlarda olduğu için benim evimde az internet çekiyordu bu yüzden ek bi modem alıp interneti bağlattık. Bir kaç gün önce komşumun modemi bozuldu ve modemini değiştirdi. Şimdi...
0|0
Cevapla 0 2

En iyi módem internet hangisi?

TTNET Súper online Bizim kullandığımız şu an Süper Online Ayın 11'inden 11'ine fatura ödüyoruz 213 lira yaşadığınız yerin altyapısına bakın diyorlar Bunu nereden öğreneceğiz �nternetimiz çok değişikmiyor Hangi internet ne...
0|0
Cevapla 2 6
1 2 3 ...9
YÜKLENİYOR...