
İstanbul Üniversitesi Onkoloji Enstitüsü Radyasyon Onkolojisi Bölümü Öğretim Üyesi Dr. Yavuz Dizdar, haftada en az 1 ya da 2 kez kokoreç veya mumbar yenilmesi gerektiğini söyledi.
Dr. Dizdar, “Kokoreç ile vücudunuz bir şekilde ağızdan aşılanma yoluyla dışarıdaki uyaranlara olumsuz durumlara karşı kendini koruyabilir hale gelir” değerlendirmesinde bulundu. Dizdar, yaptığı açıklamada son 5 yıldaki okuma ve incelemeleri sonucu kokoreç konusunda 'Bilgi analizi' yaptığını belirterek, şunları söyledi:
İnsan vücudu sindirim sistemi tamamen mikroplar üzerinden çalışıyor, siz eğer vücudunuzda oluşan bu mikrop eksikliğini kokoreç veya işkembe ile yerine koyamazsanız; sindirim sisteminizin düzelmesini beklemeyin. O bozukluk bütün vücudunuza bundan sonra da genel olarak aksediyor. Dolayısıyla kokoreç, iyi bir şeydir.

Siz bunu haftada iki kere de yiyebilirsiniz. İnanın şifa veya ara öğün niyetine sırf vücudunuzun ihtiyacını giderme adına da yiyebilirsiniz. Kokoreç konusunda erişim açısından bir sıkıntı yok. İçindeki mumbar sizi aşılar. Bu kesinlikle doğrudur. Yani vücudunuz bir şekilde ağızdan aşılanma yoluyla dışarıdaki uyaranlara olumsuz durumlara karşı kendini koruyabilir hale gelir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar