Basenli olmak doğurganlığın işareti olduğu söyleniyor, ne düşünüyorsunuz?

Konu dışında yazmak için yazma geç knkm
Basenli olmak doğurganlığın işareti olduğu söyleniyor, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla