arkadaşlar ameliyat olursam boyum 1,75 olacak tam cm değer mi sizce fiyat 60 bin lira
Evet değer 1,67 nerde 1,75 nerde
Hayir değmez ne farkwder ha 1,67 ha 1,75
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sen başkalarının dış görünüşüne çok önem vermiş olduğunu tescillendirmişsin zaten, ne derslerse düzeltmek istersin bundan sonra. Bence böyle kalmalısın. Seni böyle sevmeyecek biri gerçekten hiç sevmemiş olur.
Katdesim siz kizlar orda burda dalga geçiyonuz mu boydaki erkekle asla bakmiyorsunuz ondan sonra niye yapmak istiyorum napim şu dünyada tek bir hayat yaşayacağım oda yalnız mi yaşayayım yani
Ven zaten kısa boylu kizlara bakıyorum 1,53-1,63 arası falan ama onlarda istemiyor kısa boylu erkek sıkıntı burda zaten kısa boylu kızlar kısa boylu erkeklere baksa hiçbir sıkıntı olmayacak
Cevap
5Cevap
Büyük ihtimalle kızlar için yapıyorsun, değmez seni seven öyle sevsin
Yok o boyda birini kimse sevmez evlensem bile bu nasil kısa damat diyecekler
Senin boyunu seven sevmesin zaten, senden uzun birini bulur aldatır, herşey boy değil
Lan ben 1.90 boyundayım hiçbir şeye yaramıyor ne gerek var o kadar para harcamaya. Sen o parayla düğün yaparsın sadece doğru kişiyi bekle
Kardesim sen bilmezsin evlenirsem bile arkamdan kısa boylu damat diye dalga geçecekler yazık günah degilmi vana?
Hicbirsey sagligindan saha onemli degil. Ameliyat riskli sakat kalma ihtimali var. Degmez bence olma
Aslında çok riskli değil ya livelifetaller diye bir sayfa var instagramda git bak istersen
Seni seven olduğun gibi sevsin girişmezdim öyle şeylere
Imkansiz 1,67 erkegi kimse sevmez olmam lazım 1,75 iyi gayet
Bu işlem çok kolay değil hemde felç kalma durumun var. Ki zaten doktorlar tavsiye etmez bunu
Ameliyatla nasıl boy uzatılıyo ya
8 cm uzatıyor instagramda livelifetaller diye bir site var ordan bak
Benide yaprlarmı bende 1.78 im
Kardes boyum 1,78 olsaydı şükür namazı kilardim manyak mısın
Hastanede 1.80 çıktım ayakkabısız ama evde 1.78 ben ona takıldım ya hangisi doğru
Vay ya milletin derdine bak o boyda olmak için götümü veriridk yemin ediyorum saka yapmiyorum bak
Kanka kısasın diyorlar
Hangi beyinsiz diyor onu ya Türkiye boy ortalaması 1,73 illa en kotu ihtimal orta boylusun çok kısa hissediyorsan da tabanlik koy ayakkabıma 1,82 falan olursun
Yanlarına gidince kısa kaliyorlar sonra bana diyorlar hep sâćın sayesin bilmem ayakkakı hep böyle
Ya hadi ordan et onları seninle dalga geçiyorlar sinir etmeye çalışıyorlar manyak misin 1,78 çok iyi bence
Olabilir çunkü fotolarda baya uzun gözüküyorum ama normalde pek farkedilmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?