Karar veremedim
Yap
Yapma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yapma ya, saçmalama. Ben erkek halimle, 1.60 boyum var. :D Ama ben takmıyorum, sen kızsın. Sorun olmaz, 1.80'lerde bile sevgilin olur bu boyla...
@kdrtnsn Evet, sorun yok. Kısa durmuyorum, yolda herkesle aynıyım yani. Toplum bu civarda zaten. :D
al bak 1 senede kendinegelemezsin bu operasyondan sonra riskide var
kızım mal mısın öyle zor ve meşakkatli bir ameliyat ki, hani cüce olsan anlarım da boyun ortalamanın az biraz altı
Ne gerek var ya ben 170im ama afedersin bir boka yaramiyor
Cevap
12Cevap
Boy uzatma ameliyatı da mı var? 7 cm boy uzatılmaz. ben inanmıyorum öyle bir ameliyatın olacağına aldatmacadır.
Yaş ilerledikçe bir elbise gibi çekilirsin.
öyle bir ameliyat var hatta bir belgeselde görmüştüm genlerinde cücelik olan çocuklar yaptırıyordu boy uzatma ve bir ameliyatta 5-6 cm uzuyo çünkü bacakta eklemlerin arasına bir tabaka yerleştiriyorlar zamanla oradaki boşluğu kemikler kapatıyor fakat çok ağır bir ameliyat kolay değil riskli
@Victoriassecret_ Yapay bacak olucağıma kısa kalmayı tercih ederim. Orjinallik bozulursa ileriki zamanda bunun ağrılarını çekerler. En bacaklarını, ellerini kıtlatdığında nasıl ilerde kireçlenme yapıyorsa aynı şekil olacağını düşünüyorum. var mı şu an ameliyatından 20 sene geçip de durumundan rahat olan bunu da araştırmak lazım?
evet zaten mecbur kalındıkça yapılıyo dediğim gibi genlerinde cücelik olanlar erken yaşta yaptırıyorlar onun haricinde herkes kafasına göre yapamaz zaten
@Victoriassecret_ Senin yaptırmana gerek yok o zaman cüce değilsin.
yalnız boyum zaten 173 ya da 174 dü en son bana bukadar boy yeter
@Victoriassecret_ Soruyu soran sen değilmişsin :) :) yorum atınca soruyu soran sen sandım :D Boyun iyi maşallah de. :) O boyu kısa olan arkadaş boy ameliyatı yapıcağına kafasını kestirsin beden değiştirsin, 150-300 bin dolar arası bir şey :D
:D evet bende yazıcaktım soruyu soran ben değilim diye unuttum yazmayı :D
@Victoriassecret_ hahaha :D
Ameliyatın ne kadar ağır bir ameliyat olduğunun farkındamısın?
bilmediğin ameliyatlara girme senin canın filan mı sıkkın yoksa :)
Senin isteğine bağlı. bir zararı var mı falan araştır sana uyuyorsa ve istiyosan ol ameliyat
yapma çok riskli bu tür ameliyatlar pişman olursun basketbol filan oyna
Oy oranları ortada... Hiç gerek yok.
Gerek yok. Riskli çok.
Yapmayacağını sende biliyorsun bizde
ne gerek var kiz dedin kisa olur
Öyle bir ameliyat mı var
Ameliyat her zaman risklidir her konuda
boy uzatma ameliyatı mı yapıyosun?
kendini olduğun gibi kabul etmelisin.
Bari 70 yaptir😂
basket oyna
balik yagi yee
minnak :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar