Bin yıl geçse de unutmayacağız. 6 Şubat Depremi üstünden bir yıl geçti. Bugün içim buruk ve mutsuzum.. Peki siz nasılsınız?

#adiyaman
#adiyaman
Bin yıl geçse de unutmayacağız. 6 Şubat Depremi üstünden bir yıl geçti. Bugün içim buruk ve mutsuzum.. Peki siz nasılsınız?
Cevapla