Yarın 6 Şubat büyük depremin yıldönümü ne hissediyorsun?

Yarın 2. Yılı ve halen yaralar açık ve ortada sehriminde depremde ağır kayıplar verdiği için rahatlıkla konusabilirim diye düşünüyorum kaplumbağa hızında yardımlarla işler çevrilmeye çalışılıyor bu ölüm yuvalarının mimarları mütahitlere ise sıra sıra salındı bence ve kesinlikle hükümet bu depremle sınıfta kaldı sen ne dusunuyorsun
Yarın 6  Şubat  büyük depremin yıldönümü ne hissediyorsun?
Yarın 6 Şubat büyük depremin yıldönümü ne hissediyorsun?
Cevapla