Yarın 2. Yılı ve halen yaralar açık ve ortada sehriminde depremde ağır kayıplar verdiği için rahatlıkla konusabilirim diye düşünüyorum kaplumbağa hızında yardımlarla işler çevrilmeye çalışılıyor bu ölüm yuvalarının mimarları mütahitlere ise sıra sıra salındı bence ve kesinlikle hükümet bu depremle sınıfta kaldı sen ne dusunuyorsun
Yarın 6 Şubat büyük depremin yıldönümü ne hissediyorsun?
bende sel zedeyim aşırı yağmurdan evimin istinat duvarı çöktü zinet eşyamdan giyim kıyafete afad belediye personeli kamyona koyup götürdü açık kasa kamyonetler olunca çoğu kullanılamaz hale geldi sonraki ay bu deprem oldu ben ev ararken mahalle arkadaşım komşum esnaf mahalleli fiyatları bir uçurdu bana 6bine evi vermedi depremzeeye 10bine evini verdi demekki bu milletin parasını ver avradını sq dedim kendi kendime şimdide 3 liralık eve 10bin verdim eve paranın para zamanı 60bin harcadım her sene tefe tüfe zammı ayağı çekiyor ev sahibi bşr sürü sağlık sorunu yaşadım hala geliyor arada başıma yine çok şükür ALLAH'ıma başka sığındığım güvendiğim yok kimseyede güvenmiyorum artık yunan sqse banane diyecem o derece gtlek bir fırsatcı furya var ha aralarında %20lik bir kesim var onlar olmasa yaşanmaz bu ülkede kesim dediğim de din dil ırk siyasi görüş değil insan olarak kâmil insan var belki onlar ayakta tutuyor ne bileyim panik atak travmam çok oldu son 2 sene
Ben o depremi yaşadım nasıl olduğunu evlerin nasıl yıkıldığını gördüm evde çaresizce annemle durdum ben capkini tuttum annem pashayi sanki saatlerce sürdü iki deprem
Bu atlatılacak bir şey değil koskoca bir hayat ilkokulum orta okulum yıkılmış yürüdüğüm yollar ekmek aldığım fırın manav market koskoca gecmis hepsi yıkıldı ve daha da ağırı halen enkazları duran yerler pençesinde halen perdesi takılı daha önce yaşam olan şimdi bomboş olan apartmanlarla dolu
En İyi Cevaplar