6 Şubat depreminin yıldönümüne sayılı günler kaldı, nasıl hissediyorsunuz? Deprem anınız nasıldı?

Yatıyordum, felaket bir sarsıntı hissettim. Kim yapıyor diye gözümü açtığım an çığlık sesleri duymaya başladım. Kardeşlerim ağlıyordu. Babam, yerinizden kalkmayın başınızı koruyun diye bağırıyordu. Durmak bitmek bilmedi. Devamını hayal meyal hatırlıyorum, evden kaçış anınızı vs. Çok şükür ne bana nede ailemden çevremden kimseye bir zarar gelmedi. Ancak şunu deneyimledim: deprem sonrası hayat deprem anından bin kat daha zor. Eskisi gibi olamadık.
6 Şubat depreminin yıldönümüne sayılı günler kaldı, nasıl hissediyorsunuz? Deprem anınız nasıldı?
Cevapla