6 Şubat depreminin üzerinden 1 yıl geçti! neler söylemek istersiniz?

6  Şubat  depreminin üzerinden 1 yıl geçti! neler söylemek istersiniz?

6 Şubat depremini yaşamış biri olarak kelimeler ile anlatamam söyleyeceklerimi, o korkuyu o endişeyi o felâketi o çaresizligi hiç bir kelime hiç bir söz tarif edemez.. kopan bir gümbürtü ile çaresizlik içinde sabahın dördünde kendini can havli ve korkuyla dışarı atmayı, tüm ailenin deprem bölgesinde yaşamasını acaba ailemden birilerine bişey oldumu düşüncesi ile kahrolmayi çaresizce ordan oraya savrulmayı anlatamam, Cok şükür ailemden kimseye bir şey olmadı.. ya olanların tüm insanların acısı anlaşılmaz ve kopan kıyametin kayıplarını günler sonra öğrenmeyi anlatamam, iletişimin kesildiği olayın büyüklüğünü günler sonra öğrenmenin korkusunu anlatamam🥺😪 Rabbim ölenlere rahmet eylesin ailelerine sabır versin bizlerede sükunet versin ve korkularımızi alsin her an aynı şeyleri yaşayacakmısız gibi korkumuzu alsın..

İletişim net kesikti siteye giremedim girdigimde O süreçte kızlar soruyordan yanımda olan tüm dostlarima ve beni merak edilen yüzlerce mesaj atan kişilere teşekkür ederim sağolun varolun iyi ki varsınız 🌺iyi dostlar edinmisim bu beni baya hüzünlendirmisti iyi geceler..

6 Şubat depreminin üzerinden 1 yıl geçti! neler söylemek istersiniz?
Cevapla