Saat 23:05'te Marmara Denizi'nde 4.5 büyüklüğünde bir #deprem meydana geldi. Kimler hisseti?

Saat 23:05'te Marmara Denizi'nde 4.5 büyüklüğünde bir #deprem meydana geldi. Kimler hisseti?

dün kabus görmüştüm depremmi kıyamet mi belli değildi yaşam diye bisy kalmamıştı insanlar için. Nerede olduğunu göremedim tabi ama hala bile etkisindeyim. Maraş depremi gecesi uyuyamamistim uykum olmasına rağmen. sabah 04.17de abla deprem oluyo diyen bir ses ve felaket.. Marmara depremini kaldıramayız. Allah beterinden korusun bu şiddette olsun fazlası olmasın.🤲
Cevap
23Cevap
Depremi hisseden tüm herkese geçmiş olsun. Umarım herkes iyidir. Küçük ölçekli ama insanı huzursuz ediyor yine de. Umarım moral olarak iyidir hissedenler.
Göz karartısı gibi garip hissedersin ya, mutfakta 1-2 saat önce öyle hissetmiştim sanki; ama çok hafif
Hiç hissetmedim oturuyodum o anda ya ama iyi ki hissetmedim🥺
Hissetmedim ama 6 şubattan beri deprem oluyormuş gibi sallanıyorum hala etkisi geçmedi
İlk zamanlar 4:17 ve 13:25, te kalbim sıkışıyordu avizelere dikiyordum gözümü
geçmiş olsun. 2023 berbat geçiyor zaten 2. büyük deprem de olursa çok üzülürüm
Geçmiş olsun herkese.. Allah bir daha yaşatmasın ülkemize deprem acısı
Ben Alanya'da olduğum için hissetmedim geçmiş olsun
Tam o saatte uyudum, demekki benim uyumamı beklemiş 🤣🤣🤣
Arkadaşımdan öğrendim geçmiş olsun tekrardan Allah bida göstermesin
Allah beterinden korusun 4.5 ten fazla gibiydi yatıyordum yatak gitti geldi
Hayır hissetmedim. Uyuyordum. Inşallah daha büyükleri olmaz.
Ben hissetmedim geçmiş olsun umarım kötü bir şey yoktur
Hissetmedim çünkü 17 Ekim'de beyin ameliyatı oldum başım hep dönüyor
Kucağımda laptop ile uzanmaktayken rahatsız edici şekilde baş dönmesi yaşadım. Öncesinde ya da sonrasında -tam kestiremiyorum- çok kısa ama bir o kadar da şiddetli, ufacık bir sarsıntı hissettim. Konu başlığını görünce şaşırdım. Geçmiş olsun.
Herkese geçmiş olsun, Allah hepimizin yardımcısı olsun çünkü İstanbul'a da Tekirdağ'a da gelecek.
hissetmedim ama çok korkuyorum onca insan var
Su İstanbul depremi olsaydı da rahatlasaydik artık
Bir gaziantep li olarak bana normal geliyor artık böyle şeyler
Hissetmedim. Ama haberi görünce benim anksiyete tavan.
Hemde nasıl @Kadir_r 6 Şubat 'tan beri hemen hemen her gün 3 saatlik uykuyla geçiyor günlerim.
Hissetmedim, çok geçmiş olsun
Avrupa yakasındayım hissetmedim
Hiç hissetmedim, iyi ki etmedim
Yoo hissetmedim kimse hissetmedi
Geçmiş olsun. ❤️🩹 Allah beterinden saklasın
Mahfuz denen adam söyledi şaşırmadım hissetmedim
Hiç hissetmedim bu defa..
5 in altindakileri hissetmiyorum artık
Arabadaydım o sıra, hissetmedim..
Geçmiş olsun. Umarım bir daha yaşamazsınız.
Maltepe'deyim ama hissetmedim
Hayır bir şey his etmedim
Hissettim ben ama başım döndü sandım
Maraş depremini hissetseniz ne olurdu acaba 🤔
Ben hissetmedim
Hissetmedim
Geçmiş olsun😔
Hiç anlamadım
4.5 bişi olmazsze
Ufak depremler büyük depremin habercisidir Maraş depremide öyle olmuştu yinede Allah korusun diyelim 🙏
Deprem olmadan 3 4 gün öncesi oldu çok kötü Bir şey ALLAH bir daha yaşatmasın 🙏🌹 iyi günler kendinize iyi bakın.
Gecms olsn herkese
Aaa hiç hissetmedim
hayır hissetmedim
Hissetmedim
Hayır, hissetmedim.
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
hayır
Hissettim
hissetmedim
Hissettim
Yok çok şükür
Ben hissetmedim
Hayır
Hayır hissetmedim
Eee napalim
Geçmiş olsun
İyi ne yapak
O sıra uyuyordum
Nayir nolmaz😞
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?