Kandilli Rasathanesi'ne göre 4.1 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Hisseden var mı? Herkese geçmiş olsun.

Kandilli Rasathanesi'ne göre 4.1 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Hisseden var mı? Herkese geçmiş olsun.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Çok geçmiş olsun hissetmedim.
7,0 olursa belki Türkiye'de Ege ve hemde komşu ülkelerden Yunanistan bile sallanabilir. Çünkü Ekim 2020'de olmuştu İzmir depremi
Ege de hep deprem oluyor ben askerdeyken ada bile sallandıydı hey gidi günler hey o zamanlar mermi gibiydik
Geçmiş olsun. Deprem ülkesiyiz. Depremlerle yaşamaya alışmalıyız. Umarım can ve mal kaybı olmadan atlatırız tüm depremleri.
Ege bölgesi'nde oturmadığım için hissetmedim ama çok geçmiş olsun
Her sallanmada geçmiş olsun mu diycez bişey yok sakin
Balıkesir'de yaşıyorum ama hissetmedim gece olsaydı muhtemelen hissederdim. Gün içerisinde sürekli ayakta olduğumuzdan hissedilmiyor pek bu tür sarsıntılar...
4.1 e herkese geçmiş olsun mu diyorsun 7.8 gördük herkese geçmiş olsun demedik
geçmiş olsun. Uzaktayım ama hisseden arkadaşlarım oldu
Ne zaman oldu ki
Tam bizim evin karsisi gibi duruyor :)
Hissetmedik, marmara bölgesinde olsaydı hissederdik.
Egede sürekli oluyo arada hissediyoruz sarsintilari
Geçmiş olsun herkese.
Aa ben İzmirdeyim hissetmedim ne ara oldu
Hiçbir şey hissetmedik
nerde olmuş tam olarak 🤔
Yok aydında hissetmedik
Uzak kalıyorum hissetmedim, geçmiş olsun.
Zerre bile hissetmedim.
Beni İstanbul depremi korkutuyor en çok.
Arci her gün var boş yapma o.
İzmirde misin
Hissetmedim
yok bacı
hissetmedik
Geçmiş olsun 🥹
Çok geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun.
anladık ya
hayır hissetmedik
geçmiş olsun
Jjayir
Yıkılsın bize ne
Tabi senin hiç canın yanmadi Allah sana vicdan versin
İsminin hakkıni veriyorsun
Tamam abi
Anan baban gavur heralde