Hisseden var mı?
AFAD'dan son dakika açıklaması: Marmara Denizi'nde deprem meydana geldihttps://t.co/sdHZg5t53C
— Patronlar Dünyası (@patronlar) August 6, 2023
Hisseden var mı?
AFAD'dan son dakika açıklaması: Marmara Denizi'nde deprem meydana geldihttps://t.co/sdHZg5t53C
— Patronlar Dünyası (@patronlar) August 6, 2023
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Çok geçmiş olsun hissetmedim.
Hissetmedim ama Üsküdar’da birinci derece önlem alanında yaşıyorum sanırım olası bir depremde kimse beni bulamaz ölmekten değilde aklımda bir şey vardı o olmadan ölmekten korkuyorum hakkımızda hayırlısı 😔
Kahramanmaraş dışında Marmara ve İzmir’de olan bit çok büyük depremi yaşadım birebir 3,3 öyle deprem sıfatında değil gözümde İzmir’de sürekli bu şiddette deprem yaşıyoruz
Çok korktum mq ölsekte kurtulsak yani mazoşist ellah ellam ya
Ben dogudayim hissetmemem doğal allah yardımcınız olsun
Sivastayım o yüzden hissedemedim. Allah korusun ülkemizi ya deprem üstüne deprem
Gecmis olsun Allah daha büyük depremlerden sakinsin.
Abartmayın. Yüzlerce deprem oluyor her gün böyle.
Bugün ben hissettim bursa/keles 1 saniye falan sürdü, acaba bu deprem o deprem mi?
Hissetmedim dışardaydım. Büyük deprem mi geliyor yoksa allah korusun. Mega kentin sonu olur.
Evet ama oturduğum yeri kendimin salladigini düsündüm
Yalova sahildeydim deprem vaktinde tık yoktu
İç Anadoludayım ve şiddeti düşük. Haliyle hissetmedim
bi an once evime gitmeliyim o zaman🥺 burada olmak istemiyorum deprem olurken
3.3 çok hissedilmez. Özellikle denizdeyse yok gibi olur.
Büyük bir deprem olmamış. Çoğu kişi hissetmemiştir.
Maalesef hissetmedim depremi. Ama uzun zamandır uyarılar yapılıyor...
Hissettim!!!
hatta bende bununla ilgili soru sordum da kimse hissetmemis,
Evet, hissettim ama çok hafifti. Çoğu kişi hissetmemiş zaten.
Olmus hicbir haber de yok gercekmi degilmi biseler oldu
Hayır hissetmedim dibimde olasada hissetmezdim kesin
4 büyüklüğünde ki depremler hissesdilebilir arkadaşlar. 4 büyüklüğünün altında ki depremler yeryüzünün normal hareketleri. Hissedilemez yani
2.8i hissetmis biri olarak katılmıyorum 😅
Yok artık. Sivrisinek dövüşlerini de hissediyosundur o zaman 🤣🤣
G'ötümden aşağı ter akıyordu çalışırken nasıl hissedeyim?
Bir günde sismografi ye göre 1000 lerce sarsıntı oluyor günde 3 ile 1 arası gidip gelen bu oldukça normal bir durum
Normal ama aslında normal görünmeyen bir durum bu. Tetikleyici olma ihtimali çok yüksek.
@Heyyoheyyo1 hayır tetikleyici depremler 6 ve üzeri olur genelde
Bilgine güveniyorum
@Heyyoheyyo1 bende şener hocama güveniyorum
O kim?
@Heyyoheyyo1 şener üşümezsoy
Yeni duydum adını
Celal şengör de istanbuldan tanisacakmis deprem olacak diye
Valla hiç olmaz denen konyada bile oluyorsa artık sadece İstanbul değil heryerde süpriz beklemek lazım
Oha cidden mi ayyyy kmseye bsi olmamış dmi Allah'ım
3.3 hissedilmez ayrıca ne kadar derinlikte oldu? Hergun zaten Türkiye'nin farklı farklı bölgelerinde artcilar oluyor günaydın sana yeni gorduysenb
🥲 geliyor gelmekte olan
Celal hoca boşuna şehri terk etmiyor.
Bizdeki terk etsek
Bizdemi terk etsek
Niye terk etti.
Deprem olma ihtimali var diye terkedeceğini söyledi
@püskevit_aşkına ☹️Ya demek öyle
@MaşaKocaAyıı Türkiyedeki tuzu en kuru kişi kim deseler Celal hoca derim. İhtiyacı yok aileden zengin. Bilime inanan biri böyle bir karar aldıysa altından gercekten büyük bir şey bekliyordur.
Sizinde durumunuz varsa alternatif bakabilirsiniz.
Bizim tuzumuz kuru değil😬
@MaşaKocaAyıı
Olması için çalışabilirsin 😅
Allah büyüktür belki olmaz deprem. Bu şehirde alimler yatıyor sonuçta😅
@MaşaKocaAyıı
Bilimsel bak olaya dinle alakası yok bunun 🫤
Öylede işte iyi düşünmeye çalışıyorum
@MaşaKocaAyıı
Vicdanını rahatlatmaya çalışma bu eninde sonunda olacak gerçeklerden kaçamazsın
Hayır hissetmedim Deprem e hazır mıyız ?
Dün gece benim yatak odamdaki depremden başka hissetmedim 😂😂
Hissetmedik ama 3 te çok az hissedilmez zaten
Yooo ruhumuz bile duymadı
boğazdaydım hiç hissetmedim bende
Hissetmedim, daha büyüğü olmaz umarım..
İstanbul da mi yaşıyorsun bende İstanbul yaşıyorum tanısak mi
Sen nerde pturuyorsun ki
Istanbuldayim hissetmedim
2026 yilini bekleyin bunlar birsey değil.
Tam olarak 2026’da ne olacak?
Hissetmedim. Normalde hissederim ama
3.3ü hisseden insan yoktur heralde
Küçük zaten hissetmedim
Çok düşük seviye değil mi hissetmek için 🤔
Yine deprem muhabbetimi başladı
Herkese çok geçmiş olsun
4.0 nin altındaki hissediliyor diye biliyorum
Artçılar başladııı🤦🏽🤦🏽 dışarda kalayım bugün
boğazdaydım hissetmedim bile
Ben kartalda hissetmedim
Adana’da yaşıyorum. Hissetmedim
Yalova'ya gidiyorum ya kesin bir şeyler olur...
Titrettin beni titrettin;)
Biz ne depremler gördük 3.3 beni oynatmaz bile
Hissettik yavrum, kaçar mı bizden
Sen bu paylasim icin gec kaldin ablasi
Yoo hissetmedim
Eskisehirdeyim. Çok mu salladi?
3.3 evinin altında 10 km derinlikte olsa yine hissetmezsin çok mu sallandı diyor birde aggdwjbdjwkd
Eskisehirde olduguma gore bilmiyorum kaçlık bi deprem oldugunu.
Başlıkta kaçlık olduğu yazıyor.
Okumadim
Yaklaşıyor yaklaşmakta olan🙄😔
Allah bir daha aynı acıları yaşatmasın
Hiss ettim çok kötüytü bir azcık korktum
Amma odleksiniz be evlat
Hissedip yazanlar oldu