Çanakkale'de 4,9 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Deprem İstanbul'dan da hissedildi. Siz hissettiniz mi?

Çanakkale'de 4,9 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Deprem İstanbul'dan da hissedildi. Siz hissettiniz mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Çok geçmiş olsun hissetmedim.
Allah beterinden korusun gadası
Çanakkalede yaşıyorum hissedildi ama sanırım çok uzun sürmedi. Şimdi daha büyüğü bekleniyormuş ama nasip, Allah korusun yine de herkesi
Büyük depremi tetikler mi acaba? İnşallah tetiklemez.. Rabbim şimdiden bizleri korusun inşallah.
İyi bari, sallandığımız konusunda paranoya yaptjm sandım😂
Yeminle çirkinlikten sakat kalacaksın
Eyvallah bro maşallah de
daha 3 4 gun once samsunda da oldu. genel bir enerji akisi var bakalaim nerede patlauavak
Geçmiş olsun türkiyede tüm deprem gören yerlere ve Inşallah bu son olur
dikili’den hissettik kısa sürdü ama baya çarptı denizdeydik o sırada
Hayır biz denizdeydik ailece ve hiçbir şey hissetmedik. Fakat komşulardan hissedenler olmuş
Cıbıldak dolanmaya devam yani
Yine olmuştu onu hissetmiştim akşam saatiydi bunu hissetmedim Allah herkesi korusun amin
Geçmiş olsun umarım can ve mal kaybı olmamıştır
Geçmiş olsun can ve mal kaybı yoktur inşallah. kucuk ama panikten kendini atanlar oluyor.
Çalışıyom ben yia a hissetmedim öyle şeyler.
Çok geçmiş olsun
Yok hissetmedim
Oha yeni görüyorum hiç hissedilmedi burada
Hissetmedim geçmiş olsun
maalesef hissettik ya, gecmis olsun
Nekadar yakınsın ben 200 km uzak
156 km
Hissetmedim, İstanbul
yok hissetmedim geçmiş olsun.
Geçmiş olsun gerçekten
umarım bir yıkama sebebiyet vermemiştir.
Hissetmedim geçmiş olsun, umarım son olur
hisetmedim kac gbi oldu
Allah korusun
Yoldayım duymadım Çanakkalede de yaşamıyorum zaten
Zaten nerede deprem olsa hissediyorum
İstanbul'da hissetmedim
Hissetmedim. Geçmiş olsun
Çok geçmiş olsun Çanakkale 🌼.
hayir hissetmedim
Gelibolu da hissetmedim.
Ben İstanbul'da hissetmedim hisseden var mı
Hissetmedim çok gecmis olsun
Bursadayim hissetmedim
İstanbul’da yakindir
Hissetmedim
@watermall Kastamonu da değilim ki şu anda 🤷
Hissetmedim
Hissetmedim , Sakaryadayım
Yok be anneeemmmm
Hissetmedim ama inş daha büyüğü de olmaz.
Varr
hayır hissetmedim
geçmiş olsun
Yoktur
Saat kaçta
Geçmiş olsun çanakkale
hayir hissetmedim
Hissedildi
Bu sıcaklarda normaldir
Yok. Hem 4 hicbirsey
Bende hissetmedim.
Yok, uyuyodum
Geçmiş olsun.
Hayır
Geçmiş olsun.
İzmirde hissettim
Hissetmedim
Geçmiş olsun
Taa anasının şeyinde
Yok hisetmedim