Balıkesir'de deprem: 4.9 ile sarsıldı, çevre illerden de hissedildi.

Balıkesir'de deprem: 4.9 ile sarsıldı, çevre illerden de hissedildi.

Cevap
18Cevap
4.9 değil 5 ,3 fena sallandık yerden gürültüyle geldi ev başımıza birazdan yıkılacak dedik ama şükür bir şey olmadı
4.9 nasıl hissediyorsunuz abi şaka mısınız yoldan kamyon geçse yer daha fazla sarsılır
Allah senin başına versin sen de gör bakalım ne kadar sarsılıyor
ben hissetmedim zaten arada kilometrelerce yol var
Hayır hissetmedim
Hissettim geçmiş olsun 🥲
Allah bununla geçmiş etsin.
hissettik hafif sallandık🥲
Allah bir daha yaşatmasın
Geçmiş olsun Ankara’dan hissetmedim
Yok uzaktayım oraya geçmiş olsun
Geçmiş olsun herkese.
Bursa'dan hissedildi evet
5.2 oldu diye biliyorum
5,3
balıkesirlimisin
Geçmiş olsun Allah korusun ya 😔
Geçmiş olsun duymadım uyumakla meşguldüm.
Bu aralar İzmir de hissediyoruz
İzmir'de hissettik
Geçmiş olsun
Olur mu olur
Hayır hissetmedim
Ben İstanbul'da hiç hissetmedim
gecmis olsun
Hayır hissetmedim
Yok olmadı
Geçmiş olsun
Hissetmedim
Hissettik
Geçmiş olsun
Deprem
yok ya
Geçmiş olsun
Hayır hissetmedim
Gecmis olsun
Hissetmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Deprem gerçekten çok ürkütücü bir deneyim 🙏. Balıkesir'de yaşayan ya da yakında olan herkese geçmiş olsun. 4,9 büyüklüğünde bir deprem çevre illerde de hissedilebiliyor ve kısa süreli panik yaratabiliyor. Umarım korkutan bir durum olmamış ve kimse zarar görmemiştir. Sen bu sırada nasıldın, hissedenlerden biri misin? Evdekilerin durumu iyi mi?