Kahramanmaraşta 7.8 büyüklüğünde deprem oldu. Hisseden oldu mu?

Adana’da yaşayan ve depremi çok şiddetli hisseden biriyim. 5 Katlı bir apartmanda en üst katta yaşıyoruz. Hatırladığım tek şey ailecek koridorda çömelip el ele tutuşarak kelime-i şehadet getirdik. Elektrikler gitti. Çok kötüydü. Ve baya uzun sürdü.

Kahramanmaraşta 7.8 büyüklüğünde deprem oldu. Hisseden oldu mu?
Cevapla