İzmir'de 4.2 büyüklüğünde deprem olmuş. Hissedenler oldu mu?

Çok geçmiş olsun. İzmir'in Bayındır ilçesinde 4.2 büyüklüğünde olmuş. AFAD verilerine göre derinliği 7 kilometreymiş. Aramızdan İzmir'de olan var mı veya tanıdıkları vs? Çok hissedilmiş mi?

İzmirde 4.2 büyüklüğünde deprem olmuş. Hissedenler oldu mu?
İzmir'de 4.2 büyüklüğünde deprem olmuş. Hissedenler oldu mu?
Cevapla