Arkadaşım depremde vefat etti. Kendisine borç vermiştim. Ailesinden istemeli miyim?

Merhaba. Zamanında arkadaşıma borç para verdim. Ancak ödeyemedi kendisi kurum personeli. İcralık oldum. Aracıma el konuldu ve satışa sunulmak üzere. Eve gelecek haczi demiyorum bile. En son depremden 5 gün önce konuştuk. Ayın 15 i maaş alıp kredi çekip hepsini kapatacam demişti ancak depremde vefat etti. Şu an çok zor durumdayım bildiğiniz tefecilere bile araştırıyorum. Çünkü borç 90 bin toplam avukatın söylediği aracın şu an ederi 110-125 bin bandında. Tefecilerden bir aylığına alsam 110 bine aracı versem borçtan ve icradan kurtulmuş olurum. Ama kimse o parayı da vermez açıkçası. İkinci seçenek ailesinden istemek. Ama nasıl isteyecem. Zaten acıları var. Arkadaşım eşi ve çocukları hepsi depremde vefat etti. Ne yapacağımı bilmiyorum. Lütfen akıl verin. Bir de borç para alabileceğim banka harici bildiğiniz bir yer veya kişi var mı. Lütfen yardımcı olun. 10 günüm kalmış.

Güncellemeler
+1 yıl
Hatay hassa da olan var mı?
Arkadaşım depremde vefat etti. Kendisine borç vermiştim. Ailesinden istemeli miyim?
Cevapla