Erkek arkadaşım ailesini (annesi babası kız kardeşi ve iki erkek kardeşi) depremde kaybetti. İzmir'de üniversite okuyoruz erkek arkadaşımın ailesi Hatay da yaşıyordu. deprem olduktan sonra 2 haftalığına oraya gitti ailesinin cenazesini teslim aldı. Defin işlemlerini yaptı. Gönüllü olarak çalışacaktı lakin sonradan vazgeçti geri geldi. Yüreğim dayanamadı orada daha fazla kalmaya dedi. Ailesini kaybettiği günden beri ne doğru düzgün yemek yiyor ne doğru düzgün uyku uyuyor. Hataya gittikten sonra daha da kötü oldu. Orası çok kötü dedi ceset kokularından nefes alamiyorsun diyor. Keşke gitmeseydi. hem ailesini kaybetmenin verdiği zarar hem de öyle dehşet görüntülere şahit olmak onu çok yıprattı resmen hayata küstü tamamen içine kapandı onun için ne yapabilirim psikoloğa gitse düzelir mi sizce
Erkek arkadaşım depremde ailesini kaybetti hayata küstü onun için ne yapabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek arkadaşım dün gece intihar etti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer