Erkek arkadaşım deprem de anne ve babasini kaybetti ona nasıl davranmalıyım beyler bayanlar?

Kendisi 21 yaşında yaralı olduğu da cok belli nasıl gitmeliyim ona bazen beni çok sinirlendiriyor ama kıyamıyorum

Erkek arkadaşım deprem de anne ve babasini kaybetti ona nasıl davranmalıyım beyler bayanlar?
Cevapla