20 yaşındayım ailemi depremde kaybettim. Dayım beni yanına aldı ama ailesi kendimi fazlalık gibi hissettiriyor. Nereye gidebilirim?

Kimsem yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar sizin o güzel kalbinizden öpüyorum benim demek istediğim devletin hangi yerine siginabilirim onu sordum
20 yaşındayım ailemi depremde kaybettim. Dayım beni yanına aldı ama ailesi kendimi fazlalık gibi hissettiriyor. Nereye gidebilirim?
Cevapla