Ailemi kaybettim kalacak yerim yok derken başıma gelenler ne yapabilirim?

Arkadaşlar merhaba ben çok acı bir olay yaşadım 18 yaşındayım ailemi kaybettim annem babam ablam kardeşim hepsi öldü 2 ay önce ve bizim evimiz bize ait olmadığı için hisse olarak avukatlık davalık olduk bunu yapan benim akrabalarım neyse ben ölüm acısını bırakıp bunla uğraştım davalık oldu eve giremiyorum eşyalarımı aldım neyse geçen hafta ben sokakta valizle gezerken fizik hocama denk geldim kadın ne işin var falan tansiyonm düştü uykusuzluktan bayıldım sonra evine gittik onun kızı var benle yaşıt bir de oğlu ben geldim her şeyi anlattım ama dedim burada kalamam dedim ısrar etti o gece kaldım sonra ki gece oğlunun yanıma geldigini gördüm ve maalesef 31 ... ben o kadar üzgünüm iyi birisi demiştim ama uyur gibi yaptım sonrada hoca gördü çıkarttı odadan sessizce kızdı bende teşekkür ettim uyanır gibi yapıp gittim bana yapılır mı bu zaten bitmişim...
Ailemi kaybettim kalacak yerim yok derken başıma gelenler ne yapabilirim?
Cevapla