Oteller duruken kyk yurtlarına depremzedeleri getirilip egtime ara getirilmesi sizce mantıklı mı?

O kadar yardım toplandı ekstra bir de deprem vergileri toplandı bu kadar varlık varken eğitime ara verilmesi bence yanlış o kadar bütçede otellerde kalabilinirdi. Depremzede öğrenciler okullarını dondurup bu psikolojiyi anlatınca devam edebilirdi. Zaten ne geldiyse hep egitimsizlikten cahillikten geliyor başımıza. Depremden etkilenmeyen öğrenci gitsin okuluna ki bir daha böyle cahilce binalar yapılmasın bu felaketler yaşanmasın.
Oteller duruken kyk yurtlarına depremzedeleri getirilip egtime ara getirilmesi sizce mantıklı mı?
Cevapla