AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Etmem zira bu müdahaleyi yapabilecek bir görevim ya da mesleğim yok. Beni ilgilendirmez.
Hemen artik yanimda tasiyacagim bicakla adami kalbinden bicaklarim
Olayın iç yüzünü öğrenmeden bir şey yapmam...
karışmam çünkü şikayetçi olmaz olan bana olur kadınlara iyilik yaramaz kadir şeker olayinda gördük dersimizi aldık bu arada kadınlar atlamasin kadınlari genelledin diye istisnalar kaideyi etkilemiyor iyilik yaramaz. Hiç karışmam
Müdahale etsek ayrı bir suç etmez istek ayrı bir suçtan dayak yer içeri atiliriz...
Asagi turkursen sakal yukari tukursen bkrik😂😂😂
Bıyık olacaktı*
Aynen öyle. Kadınlar çift yönlü yaratıklar.
Karışmam isim de olmaz. Karisanlari gördünüz kadınlar tuhaf yaratıklar celladina aşık klur. Arada kalırsın
İki ucu b. klu değnek şiddete başvurmadan müdahale etmeyi denerim herhangi bir temasta bulunursa bana dökerim 🤔
Ederim, etmiştim..
Rezillik çıktı ama olsun.. Değdi..
Yardım etmeye çalışırım ama muhtemelen beceremeyip elime yüzüme bulaştırırım : )
kadir şeker olayından sonra pek karışma taraftaı değilim ama asla bir şey yapmadanda duramam
Polisi ararım kadir şeker vakkasi aklımızda.
Nasıl olsa biz mudehale edersek kadın sonradan davasından vazgeçiyor ve olan da araya girene oluyor
Polisim. Bu yüzden gerekli müdahaleyi yaparım.
Neden sadece kadın erkekler şiddete daha çok uğruyor
Ne alaka kardeşim aynı şey mi
erkeklerin canı yanmıyor mu erkek cinayetleri kadın cinayetlerinden 12 kat fazla hiç önlem yok kadın olsaydım keşke
Kim anlatıyor bu masalları size
Saçmalama aynı şey değil öyleyse bile şehit olur şerefi ile ölür.
Kaşınır erkeklik taslar kavga eder ölür.
Ama kimse erkeğe tecavüz etmez. Yakmaz küllerini savurmaz.
Her gün her gün eşinden dayak yemez.
Cinayet olarak kadının erkeklere oranla ölüm sayısı daha yüksek.
Doğal ölümlerde ise erkek daha erken ölür kadına oranen.
@Myİdea1 nerde daha yüksek 12 kat fazla erkek cinayetleri kadın cinayetlerinden tecavüze uğrayan erkeklerde var ama kimsenin umrunda değil keşke kadın olsaydım
Polisi ararım, fiziksel olarak güçlü biri değilim ama yardım edebilecek birini çağırırım
Konu güç değil, yardım ederken olan sana oluyor
Sizin hayatınızı kurtaralım derken biz yanıyoruz.
Karışmam. Ve insanlara bu düşüncelerinden dolayı baskı yapamazsınız.
Yani nasıl oluyor da Kadir Şeker olayından sonra müdahale edilmesini bekliyorsunuz anlamıyorum.
elbette haklısın
Ederim galiba ben mal gibi
😂😂😂
Onun yerinde bende olabilirdim düşüncesi içersinde olan biri olarak evet müdahale ederdim tabi etmeden önce kades e basardım
Böyle yapmayacağım kesin
Ben korktuğum için etmem ama polisi ararım ve o kadının yanında durarım o adam hapse girene kadar kadına hep yardım ederim
O adamı ikiye bölerim orada
Bence bolme
Benim bu çocukken anneme verdiğim bir söz.
Öyle dibimde birinin bir kadına zulüm ettiğini gördüğüm an o perde iner gözüme
Amca ya adam senden güçlü çıkarsa ve 2 yumrukta seni amele sümüğü gibi yapıştırırsa yere o zaman napcan
(((=
niye bir kadin icin canimi tehlikeye atayim?
Su anlik bu cevap favorum
Dimi yay gotünü izle.
Ne olucak en fazla ölür.
Sen polisi bile arama tamam'ı kardeşim.
polisi aramam mi dedim? niye canimi riske atayim dedim. senin canin benimkinden neden daha degerli oluyor?
Değil herkesin canı kendine değerli zaten ama ne biliyim ya bana oturup izlemeniz saçma geliyor.
biz izliyorsak siz izlemeyin efendim mudahale edin.
Ben izleyemem zaten
aynen bicak cekip kalbine saplarsin zaten erkek öldüren serbest kalir.
Banane gardasim kolluk kevvetimiyim ben polis ararım sonrada çeker giderim
Ucunda ölüm olsa yine yardım ederim kız kardeşlerimin bu ülkede yalnız olmadığını hissettirmek lazım
Polisi ararım ancak hayvan veya çocuk darp edilirse fiziksel müdahalelerde bulunurum. Ben kimsenin psikopatları ile uğraşacak değilim, adam olanı seçsinler bana ne!
Yani gitmek tehlikeli olabiliyor ama gerekli yerler aranmali.
Yardım ederdim adamları etkisiz hale getirirdim kıza kaç derdim sonrası Allah Kerim
Ortama bak ya herkes Kahraman olmuş Siz gidersiniz kadına şiddet uygulayan adamı döversiniz Ondan sonra kadın sizden. kocami dövdü diye sikayetci olur o zaman g.. t givi kalirsiniz ortada. olm sunu unutmayin a.. mi olanin dini imani olmaz!!
Saçma. O a-m dediğin organdan çıktın şovu kes ağır abi
@Creppyypasta Go girl 😅❤
Buna Kadir şekerin savunduğu kadın en büyük örneği
Her kadını öyle görmene kızdım ben. Biri beni dövse ve kurtarsaydın, suclamaz ve tesekkur ederdim
İzlerim malum çağımızın en büyük hastalığı izlemek
O zamn sen de hastasin
Zoğruzur
Geçenlerde gördüm ama mudahele etmedim başıma bi çorap örülsün istemem yani
Kadir şeker müdahale eti de ne oldu hapis yatı insanlar korkuyor başına bela alır diye yardım edince yine suçlu oluyosun
Kadir şekere dönmek istemez kimse
Ben her türlü müdahele ederim
Ben Batman miyim bana ne
Polis çağırırım hemen
Tabi canım etmez olur muyum tabi tabi he hee
Etmem çünkü edince hapise ben giriyorum
2 yıldan başlıyor artık 😂
Korkarım sanırım. Polisi ararım
Ederdim ettim de
Pişman oldum artık
Ederim ya ben kendimi tutamam
Anında uçan kafa ile müdahale
Tabiki müdahale ederim
Kimse elinden alır ağzına da bir güzel sokarım.
Polis çağırmak en mantıklı hareket
Uçan tekme ile girişirim
Müdahale ederim ben tutamam kendimi
Müdahale ederim kesinlikle
Kesinlikle ederim göz yumamam ben
İki ucu da tezekli deynek ne diyim bilemedim
polisi ararım mudahale etmem
Su veren itfaiyenin hortumunu s***eyim
Etmem banane
Sen sitedeki en kotu insan olabilirsin😂😂😂
Yiaaa girçiktin mi 🥺👉👈
Ben dayanamam sanki bir iki tane vururum oğlana
Anksiyetem var muhtemelen donup kalırdım
Müdahale ederim ettim de ama suçlu olan ben oldum
polisi ararım
"Kadınlar bir adım öne" saçmalığı ne bu birincisi
İkincisi tarafsız bir şekilde müdahale etmeyi denerdim sonunda yanan ben olmayayım.
Yanlislikla olmus kiricisin
O zaman kusura bakmayın biraz fazla cinsiyetçi insana rastladım da gerçekten kusura bakmayın
Karışılması gerekir.
Kadir şeker olayından sonra mı?
@Lionodgaps Sizin gibi g**ü tekerleklerin bahanesi o. Kapa çeneni beta faresi.
Benim fikrim bu.
Betalıkla da falan alakası yok.
polis cagirirdim elimden geleni yapardim
Tabi ki müdahale ederim!