+1 yılkarışmazdım öyle bir durumda ve aldatan erkek olsaydı da kadın adama saldırıyo olsaydı ona da karışmazdım aldatma gibi bişey de %100 karşı taraf suçludur ve çekeceği her şeyi hak etmiştir zaten ben hiç ellemem öyle bir durumda hele bi de çocuğu kendi çocuğu diye yutturup hem çocuğa hem adama ihanet etmişse (ki aldatmada erkek te kadın da sadece eşine değil çocuklarına da ihanet etmiş sayılır benim anne babam böyle bişey yapsa bir daha ne benle ne de hiç bir akrabamızla sevdiğimizle görüşemezlerdi çok ağır olurdu bedeli) ama orta da aldatma yoksa başka sebepten kadına saldırıyosa o herifi asfalta zımbalardım büyük ihtimalle de kolunu veya çenesini kırmış olurdum
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSokakta kim kimle kavga ederse etsin karismazdim. Ta ki çocuk, engelli veya hamile birine bulassin. Belki yaşlı biri olsa da müdahale ederim. Normal kadına müdahale etmem, erkeğe şiddette nasıl müdahale etmezsem. Hayırdır kadınların canı can bizimki patlıcan mı?
00 Yorumla
+1 yılMüdahale etmem. Polisi ararım direk. 2 ihtimal var
1: müdahale ederim vurulurum bıçaklanırım.
2: müdehale ederim kadını kurtarırım, adamı dövdüğüm için 5 yıl hapis yatarım.
Zaten kendi hayatım rayına yeni oturmuş kahramanlığın anlamı yok.01 Yorumla
Soran+1 yıl😂
Aile & Toplum konusunda 396 cevap paylaştı. Bulaşmamaya çalışırım. Beni ilgilendirmez. Araya girenlerin suçlu olduğu hatta öldürüldüğü bir sürü olayla karşılaşıyoruz. Kadınlar, hayatlarıyla ilgili bir karar veriyorlar ve bu kararın bedelini de kendileri öder, mükafatını da kendileri alır.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
- Aile & Toplum konusunda 759 cevap paylaştı.
+1 yıladama derim zaten yıllarını çalmış geri kalan ömrünüde çalmasın diye tabi bu kavganın şiddetine gorede değişir en iyisi polisi aramak.öyle bir kadın için ceza evinde 1 saniye geçirmeye bile degmez zatrn hayatini bitirmis yani geri kalaninda bari uzak dursun
142 Yorumla
Soran+1 yılBence sen adamı düşünmüyorsun kadın senin derdin değmezmiş
- +1 yıl
evet kadın umrumda olmaz doğru anlamışsın
- +1 yıl
ama ortada çocuklar var hem annesiz hem babasiz kalmamalari lazim o yüzden ne yapar eder engel olmaya çalışırdım ama kadın için değil çocuklar için
Soran+1 yılAdam yıllarca kendisi olmayan çocuklara bakmış ona ne diyeceksin
- +1 yıl
Adama üzuldüm zaten soyledim yıllarca aldatılip kandırilmak kullanılmak yaptığın fedakarlıklar çektiğin çile boşa eçen zamanın emeklerin zor yani kim olsa çıldırır
Soran+1 yılPeki bu adam şiddet dışında hakkını nasıl alabilir
Soran+1 yılBak ben aldatmaya üzülmüyorum çocukların adamdan olmayışına üzülüyorum yıllar sonra bu çocuklar senin değil deseler ve senden alsalar ne kadar acı
- +1 yıl
Aldatılmak kandırilmak kullanilmak bunlar cok kötü seyler ne olursa olsun kimse hak etmez. Ya adam hakkıni hiçbir sekilde alamaz şiddetlede hakkini alamaz paraylada hiçbir şeyle dünyayi verselerde o yaşadıği acıyi hafifletmez artık adam yani dogru psikiyatriste buna benzer bir şey bir arkadasımın babasınin basina geldi kadın bosanmiyorda bosanmak icin ev araba falan istiyor satıp diger sevgilisiyle yiyor tatile gidiyor kendi kendini dovmus dayak yedim demis adam ceza evine girdi kucuk karkdesleri vardi yurda girdi bir çocuk tıp okuyrodu 3. sinifta biraktı bu olaylardan babasi orada kardesleri yurtta biri teyzesindeydi kiz kardesi 4 kardeslerdi iste iste her seylerini sattilar cunku annesi tehtit ediyormus babasini bosanmadilarya öleceksin her sey bana kalacak diye ondan hepsi psikiyatriste gidiyor ilac kullaniyor simdi çocuk okukunu bırakti ya ne olursa olsun bu cektikleri rezilliği telafi etmez ki
Soran+1 yılKadın ölse böyle şeyler olmaz telafi olmuş olur adamın hayatı gitti kadınında gitsin savunmayın şöyle or**ları ya
- +1 yıl
kadını savunmuyorum kadın umrudma değil demek istedigim su sonucta anneleri boyle bir durum çocuklarda nasıl br travma yaratır ve adamin zaten hayati bitmis geri kalanini cezaevinde mi gecirsin hic degmeyecek biri için
- +1 yıl
çocuklar hem annesiz hem babasız kalacak ve cezaevine girmek ölmekten bin daha kötü
Soran+1 yılBu durumu yaşayan abim 2 Gün önce kalp krizi geçirdi durumu iyi değil umudumuzu kestik artık ve bencede o kadın haketmiyor abim hak ediyor hatta iyi ki kalp krizi geçirmiş suçlu o ya
Soran+1 yılBuna diyecek sözünüz yok eminim
Soran+1 yılHadi bunada cevap versenize
- +1 yıl
Geçmis olsun bence sen acidan demek istedigimi anlamıyorsun ben oyle bir kadına hicbir sekilde uzulmem basina ne gelirse ama çocuklara yazık ve adamada yazık. Abin hapise girse kalp krizinden 10 kat daha fazla zarar gorurdu ayni seyi soyluyoruz yanlıs yere çekiyorsun
- +1 yıl
Zaten boyle bir durumla karşilasanlar ya aklı dengesini yitiriyor ya boyle kriz geciriyor ya da katıl oluyor her turlu sonu ölümden beter zor yani. Bir komsumuzuda kamyon carpmıstı öldu adam. esini baskasiyla gormuş sonra dalginlikla yola fırlamış öldu benimle. yasıt kızlari vardı kadin yeniden evlendi ondan sonra kızınin babasina ait her seyi satmıs bir tane resmini bile. saklamamis her seyi atmıs kızın babasinın bir resmi bile yok elinde ço kuçükmus babası öldügunde yani zor seyler zaten kotulere bir sey olmuyor olan iyilere oluyor
Soran+1 yılKadın şimdi mutlu mu
Soran+1 yılAbimden umudumuzu kestik herşeye hazırlıklıyız ölsünde kurtulsun diyorum
Soran+1 yılYanlız adama kamyon çarpma olayı cinayet olabilir
- +1 yıl
2 3 kere evlendi ondan sonra onune gelenden çocuk doguruyor bir polisle evlendi ilk naptıysa adam sorusturma falan gecirmis gorevden yeri degişmis falan belkide ihrac edildi sonra zabitayla evlendi odanda siddet goruyorum diye bosandi sımdi Halciyle evlenmid Antalyada bu dedigim olay Hali biliyorsundur yani sebze hali İs adami gibi bir sey baya zengin yani trilyonluk adamla evlenmis simdi adam dana once hic evlenmemis falan ama ondan dolayı ailesi reddetmis kadininda gecmisinden dolayi birde mutlu mu bilemem ama kötulere bir sey olmuyor mutludur
- +1 yıl
yok yok anlık olmuş kamyon olayi soyle adam karısini bir arabada baska biriyle gormus dalginlikla yola fırlamis artik araba karsi caddedemiydi bende bilmiyorum duydum sadece kızı anlatmisti bunu yazin cok eskiden kismede bir sey sormadi uzulur diye iste dalginlikla yola fırlayinca kamyon carpmıs
Soran+1 yılOlmaz ona bişey abim ölür kesin
Soran+1 yılÖlmesinde ne yapsın ben olsaydım intihar ederdim
- +1 yıl
Belli olmaz umidini birakma yinede bak kalp krizi çok farkli tam ümidi kesersin iyileşir kötu düşünme. Daha once kalp krizi geçirmediyse çok buyuk bir damar tıkanıklıği ya da doğuştan kalbinde ağır bir sempton yoksa iyileşir öyle düşünme kalp krizinde yoğum bakimdan sonra iyilesenler var kötü düsunme umarim iyi olur
Soran+1 yıl4 çocuğuda başkasından bunu nasıl Yaşar bununla
- +1 yıl
Allah sabır versin sizin içinde abin içinde çocuklar içinde çok zor bir durum
Soran+1 yıl25 yılı gitti ne sabrı ya
Soran+1 yılSon günlere tek sorunu hiçbir şey yememesiydi
- +1 yıl
Yani bende çok uzuldum ama elimden bir sey gelmez zor yani ne desek bos ve şoyle yok şiddete karsıyim kurtarırim vs diye atıp tutanlar adamin gözunden olaya bakamayanlar tek taraflı dusunenler en çok şiddete meyilli kişilerdir ondan eminim yorumlara baktımda millet tuhaf Büyük konusanlar büyük yalan söyler öyle diyenler ilk başts kendini tutamaz şiddete egilimleri fazladır eminim yani
Soran+1 yılHayat mahvetmenin bedeli ne olmalı sence
- +1 yıl
bilmiyorum ne olursa olsun bedelini odeyemez ki bir karsılık goremiyorum
Soran+1 yılHapis cezası mesela
Soran+1 yılNasıl olur
- +1 yıl
bence müebbet verilmeli ama yasalar belli vermezler positif ayrımcilık var Şu an zaten kim hakli haksız onemi yok cinsiyet siyasi gorus mal varlıgin onemli davalarda ona bakıyorlar hakka bakan yok
Soran+1 yılAbim uyanmış
Soran+1 yılYani sen olsan müebbet verirdin
Soran+1 yılYani bizde üzüldüğümüz için böyle diyoruz bundan sonra hayata tekrar nasıl başlasın
- +1 yıl
psikolojik yardım alması lazım zor ama daha zoruda var yani mesela çocugunun ölmesine ile insan alışıyor dayanmaya calısıyor yani biz ne desek bos uzman yardimı alması lazım
Soran+1 yıl4 çocuğu birden öleni görmedim
- +1 yıl
ben gördüm bizim komsunuz vardı simdi ne lanet bir yermiş antalya deme.4 erkek kardeş arkadaş grubu var çocukluk arkadaşı onun dugununden donerken trafik kazası yapıyor bir gece dördüde öldü en kuçugu 19 en büyügu 25 yaşındaydı diger ikisi ikizdi 23 yasındalardi o zaman Şu an bu olay olalı 4 5 yıl oldu
Soran+1 yılAbimin yaşı 46 bu saatten sonra hayata nasıl başlasın nasıl tutunsun hayata
Soran+1 yıl?
+1 yılHer ne olursa olsun şiddet gören hiçbir canlıya sessiz kalamam. O şiddeti bende görebilirim. O kişi annem, ablam arkadaşım da olabilir o zaman susup izleyecek miyim öyle? Gücüm yetmez ağzını burnunu kıymaya ama sessiz kalmam polisi ararım videosunu çekerim ha gerekirse olaya girerim de çünkü ne olursa olsun bi insanım ve insan olan kimsenin canının acımasına göz yumamam
111 Yorumla
Soran+1 yılAldatmaya hakkı yok ama
- +1 yıl
Aldatmaya kimsenin hakkı olmaz ama oldu diye öldüresiye işkence etmek ne kadar doğru sence? Kendine saygısı olan herif ayrılır yoluna bakar bunu yapan insana insan demem. Hakkı yok diye ksura bakma da gidip cinayet işleyelim o zaman. Neden? Hakkı yoktu. Aldatıldın mı git hayatına bak mesela. Sen galiba şiddeti çok seviyorsun
- +1 yıl
Mesaj kutumu mesajlara nasıl açacağımı bilmiyorum
- +1 yıl
ayarlardan falan kurcala biraz bulabilirsin
Soran+1 yılKısasa kısas derim
- +1 yıl
O da senin kaliten bişey diyemeyiz.
Soran+1 yılAldatmaya hakkı yok bunun bi bedeli olmalı
- +1 yıl
Basitlik bana göre ben olsam hiç takmıyormuş gibi yapıp yoluma bakarım neden ben intikam alma derdine düşüp kendisini değerli hissettireyim ki? Gerçi sen bunu anlayacak kapasiteye sahip değilsin 😄 o yüzden seni bedellerinle baş başa bırakıyorum kısacasısiktirgit
Soran+1 yılHayatı anlayınca yazarsın canım
Soran+1 yılYa kocasını aldatıp başkasından çocuk yapıp yıllarca onu kandırmışsa örneğin 20 yıl
- +1 yıl
Valla ben boynuzlarım arşa çıkana kadar aldatılmıştım haberim olmadan 😁 hayatı anladık da boş işlerle uğraşamam. Mesela ben öyle kalitesiz bi insandan değil intikam almak tanımamazlıktan gelirim o an midem bulanır çünkü. Herkes aynı değil tabi kimi hırsını alamaz. O an inanılmaz zoruna gidiyor ama öfkeyle yapılan her şeyin sonu pişmanlıktır kardeşim dolayısıyla bu tarz şeylere vakit harcamaktansa kendimi iyileştirmenin yolunu bulurum. Kal sağlıcakla.
Aldatsa bile hiçbir kadın şiddet görmeyi hak etmiyor. Tabi ki de müdahale ederdim. Ucu neye dokunursa dokunsun, dayanamam öyle şeye kadınların böyle bir muameleye maruz kalması çok absürt kabul edilecek bir durum değil.
19 Yorumla
Soran+1 yılAldatarak gururuyla oynamaya hakkı varmıydı boşansaydı
Soran+1 yılAldatmaya hakkı var mı yok mu hukuki kanıtla bana
Soran+1 yılKadın adamın hakkına girmiş adamda onun hakkına girer bitti
Soran+1 yılTamam nasıl ödeşirler anlat
Soran+1 yılYa kocasını yıllarca kandırıp ondan olmayan çocuklar ona vermişse
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir kadına hersey müstehak adam öldürmezse yatsın kalksın kadın dua etsin şimdi onda da eceli gelmediyse ölmez adam öldürdü diye kadın ölmez bunu yanlış bilenler var din iman olmayınca tabi nerden bilecek bu millet
00 Yorumla Bana denk gelse adamın gözünün üstüne patlatırdım iki tane aldatmışsa buna sebep olana soracaksın derim kimse kimseyi sebepsiz aldatmaz
137 Yorumla
Soran+1 yılAldatmaya hakkı yok
Soran+1 yılYa yıllarca kocasını aldatıp başkasından çocuk yapmışsa yıllarca onu kandırmışsa
Soran+1 yılAdamın Ömrü gitti ya
Soran+1 yılHayatın gitti 😂 28 de evlensen 20 yıl senin olmayan çocuklarla oyalansan 48-50 hayatın gitti
Soran+1 yılBırak iyi tarafı ya hayatın mahf olmuş bi boşandın diye dünyanın en mutlu insanı oldun sanıyorsun
Soran+1 yılSoruma cevap vermedin ama
Soran+1 yılBu arada erkek değilim
Soran+1 yılYıllar sonra senden çocukların senden olmadığını anlaman çok acı
Soran+1 yılHayata yeniden başlamak zorunda mı
Soran+1 yılKurt kışı geçirir ama yediyi ayazı unutmaz
Soran+1 yıl3 çocuğua babalık etmiş ve biri gelmiş demiş bu senin değil almış ondan gelde bu işin içinden çık
Soran+1 yılYukarda yazdın ya 5 çocuğun 2 si onun diye
Soran+1 yılAdamın hayatı kaymış
Soran+1 yılBu soruyu neden sordum merak ediyor musun
Soran+1 yılÇocukların yaşı
Soran+1 yılYazık çok yazık
Soran+1 yılŞimdi çocukları var mı yeni eşinden
Soran+1 yılAdam tazminat aldı mı
Soran+1 yılKadının suçunu korumak için 100 TL vermişsin
Soran+1 yılAdam rezil olmuş sen daha onu kurtardığını söylüyorsun çocuk yapıp yapmaması bile senin eline geçmiş
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sebebi ne olursa olsun şiddet çözüm asla olamaz, kendim müdahale etmem çünkü yarın o kadın gider benden şikayetçi olur örnekleri bolca var. Polisi arar konum verir yoluma bakarım.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBunlar şiddetle değil, hukuki olarak çözülecek şeyler. Verir mahkemeye tek celsede düzelir her şey. Kadın ölse veya bişey olsa hapis hayatı güzel bir şey değil ki. Değmez ki içerde ömrünü karartmaya..
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Zor bir durum. Ama kızamazdım. Önce engel oluşum. Yanlış anlaşılma vardır birbirinizi bir kez daha tekrar dinleyin der, aralarını düzeltmeye çalışırdım. 😎
00 Yorumla
+1 yılNe olursa olsun şiddet uygulamaya hakkı yok. Bu yüzden engel olmak lazım. O an elimden gelen neyse yapmaya çalışırım.
09 Yorumla
Soran+1 yılSoruyu güncelledim bi bak
- +1 yıl
Hâlâ aynı fikirdeyim. Bunu erkek de yapsa kadın da yapsa çözümü şiddet değil, boşanmak.
Soran+1 yılErkeğinki aynı değil kendi çocuğun bildiğin çocuk senin olmadığı ortaya çıkıyor
- +1 yıl
Aldatmanın türü olmaz aldatmak aldatmaktır. İki tarafın da yapacağı tek şey boşanmaktır
Soran+1 yılAdamın hayatı bitmiş ama
- +1 yıl
Sen olsan napardın böyle bir durumda?
Soran+1 yılKadın ceza çekmeli
- +1 yıl
Evet ama cezası şiddet olmamalı bence
Soran+1 yılNe olmalı
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılelimden geldiğince müdehale ederim biliyorum zor ölümle burun buruna gelebilirsin ama çevre birlik olursa aslında kolay
08 Yorumla
Soran+1 yılKadın adamı aldatmış
- +1 yıl
kadın aldatmış erkek aldatmış ama bu olay şiddeti ölümü gerektirmez, Evlenmeden önce ne sen onu ne de o seni bilir yaşar giderdi hayatlar birleşir ayrılır bitirirsin gider çevrenin lafına bakarsak kimse yaşamamlı
Soran+1 yılAldatmaya hakkı var mıydı
- +1 yıl
hakkı olup olmadığını olayların tek taraflı olup olmamsı onun yaşadığı hayatı bilmek gerek birinin yaşantısını hayatını bilmeden yorumlamak çevreye göre normal ki haklı ya da haksız aldatan kişiyi öldürmek hakkı mı peki? öldürmek haklı diyorsun sen o zaman
Soran+1 yılAldatılmak ölümden beter
- +1 yıl
ama bir başkasının hayatına son vermezsin
Soran+1 yılEşini aldatmazsın
- +1 yıl
evlenmişsem zaten geçmişi silmişimdir ciddi değilse bekar yaşa
+1 yılKadir Şekeri Hatırlarım
Sonra O olayda ki kadının kadir şekeri suçlayan ifadesini hatırlar polisi ararım00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılKarışmam...
Ya da bilmiyorum. O an ki duruma göre değişir. Bu durum çok tehlikeli bir durum.00 Yorumla
+1 yılHeralde engel olunur siddeti hicbirsey hakli kilamaz
011 Yorumla
Soran+1 yılSoruyu güncelledim bi bak
- +1 yıl
Niye zorluyorsun siddeti hicbirsey mesrurastiramaz biri yalnis yapr salarsin cikarirsin hayatindan kaos mu istyon sen gibi dusunen kadin olmasi ne uzucu
Soran+1 yıl25 yıllık bi hata mı abimin 25 yılı 4 çocuğu gitti
- +1 yıl
Cocuklari niye gidiyor akilli olaydi abin el kaldirmasaydi kanitlasaydi cocuklarida alsaydi hakliyken haksiz dyruma dusmeseydi simdi kim takar senin abinin hakliligini
Soran+1 yılÇocuklar onun değil canım
Soran+1 yılAyrıca abim kadına bişey yapmadı 2 gün önce kalp krizi geçirdi abim
- +1 yıl
Gecmis olsun bagrina tas basacak bosanacak cocuklardan kopamiyorsa onlarla gorusecek sonucta onu babalari biliyorlar.
Soran+1 yılAbim ölse ne olacak
Soran+1 yılDurumu şu an iyi değil
- +1 yıl
Ölmez insallah iyi dusun iyi olsun kotu dusunme
Soran+1 yılKaç gündür yoğun bakımda ölür kesin
+1 yılEvet genede engel olurdum çünkü şiddet o olayı başa sarmıyor konuşarak da tartışılabilir
03 Yorumla
Soran+1 yılKonuşarak çözülmez bu konu
- +1 yıl
Affetme durumu olmaz ama şiddet olmadan da yolları ayrılabilir
Soran+1 yılYa yıllarca kocasını kandırıp ondan olmayan çocuğu onunmuş gibi göstermişse
+1 yılOlurum evet. Aldatmış diye dövemez ya ayrılık diye bir şey var
05 Yorumla
Soran+1 yılAldatmaya hakkı yok
- +1 yıl
Herkesin herşeyi yapmaya hakkı var ! Her birey yaptıklarından mesuldür
Soran+1 yılTamam şiddet hakkı da var o zaman
- +1 yıl
E öldürme hakkıda var ozaman
Soran+1 yıl🙂
+1 yılKarismamam lazim, cunku kadinlar acimasiz ve vicdansiz , kadin baska bjrini gorse durmaz yardim etmez
00 YorumlaAdamın elinde ne var ona bağlı sadece yumruk, tokatsa karşı çıkarımda. Bıçak, cop, muştası falan varsa kendimi riske atamam )
00 Yorumlaevet olurdum tabii. aldattıysa dövmesine hak mı? gidip boşansın kadından dövmek de ne?
023 Yorumla
Soran+1 yılAdama kötülük etmiş ama
Soran+1 yılAldatmaya hakkı var mıydı
Soran+1 yılTamam o adamın hakkına girdi aldatarak adamda döverek hakkını aldı
Soran+1 yılAllah boşuna mı kuranda zina edene 100 sopa vurun demiş
Soran+1 yılboş ver ülkeyi Müslümansan sorun yok
Soran+1 yılTamam ateist bey
Soran+1 yılMüslüman elhamdulillah
Soran+1 yılYok boşandım
Soran+1 yılKadını korumayın
Polis çağırım başka elden gelme bir şey sonra sıççlu olan bile var
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 757 cevap paylaştı.
+1 yılBugün birini ayırmaya gittim sonradan şaka yaptıklarını farkettim gülüştüler :D
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAldatma konusu olsun olmasın şiddetin arasına girebileceğimi sanmıyorum. İnsanlar ve yapabilecekleri beni korkutuyor fazlasıyla
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyu güncelledim bi bak
+1 yılengel olurum tabiki..
aldatması onun şiddet görmesine sebep değil..01 Yorumla
Soran+1 yılAdamı yıllarca başka çocuklarla kandırmış
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdam cinnet geciriyo derim haklı adam napsin ama siddet cozum degil bosansinn ve tazminat istesin
00 YorumlaAdamı sakince bir döverim önce sakince ama öldürmeden kırarak sonra kadını güvenli bir alana alırım
19 Yorumla
Soran+1 yılManyak mısın adam aldatılmış
Soran+1 yılAdam aldatmış bide döveceksin
Soran+1 yılAldatan kadına ne yaparsın
Soran+1 yılLaf mı 😂
Soran+1 yılBoş şeyler tecrübeliyim.
+1 yılYardimci olmaya olayin ne oldugunu anlamaya calisirdim sonrasina ona gore davranir gerekiyorsa yardimci olurdum.
00 Yorumla
+1 yılHiç bakarım nabim. Hapse mi girelim. Sonra kadın çıkıyor ben kocamdan dayak yemek istiyordum sen kocamı dövdün.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılValla buyuk konusmayim ama mudahele etmek isterim
15 Yorumla
Soran+1 yılKadın adamı aldatmış ama
- +1 yıl
Olsun Beni alakadar etmez Cocuklara taciz olmadigi surece Elimden geleni yaparim Insaniz sonucta hata yapabiliyoruz
Soran+1 yılHatanın telefisi olmalı değil mi
- +1 yıl
Tabiki ama telafi sonraki konu
Soran+1 yılAdama telafi yolunu gösterirsek şiddetten vazgeçer
Goz göre göre buna karşılıksız kalamam
07 Yorumla
Soran+1 yılAdamı aldatmış gururuyla oynamış adam bununla yaşayamaz
Soran+1 yılVermiyor Allah
Soran+1 yılHakkım var orada beni aldatmış
Soran+1 yılGeçer geçer ben buna çok şahit oldum o yüzden kendi hakkımı ben alıyorum
Ne olursa olsun kadına şiddete izin verilmez
03 Yorumla
Soran+1 yılAldatmak çok kötü bi şey
Soran+1 yılKısasa kısas derim bi kadın olarak
Nolursa olsun şiddete engel olurum oldum da
00 Yorumla
+1 yılAgzini popona sokarım
00 Yorumla
+1 yılOlurdum. Aldatmışsa ayrılırsın ama şiddet olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılizlerim umrumda olmaz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılPolisi ararım
01 Yorumla
Soran+1 yılAdamı yıllarca başka çocuklara kandırmış
+1 yılOlurum
06 Yorumla
Soran+1 yılSuçlu kadın ama
- +1 yıl
Suçluysa suçlu seni de her hatanda dövseler hoşuna gider mi bu nasıl kafa böyle
Soran+1 yılEskiden bende senin gibi düşünürdüm ama kısasa kısas
- +1 yıl
İstediğin gibi düşünmeye devam et düşünce tarzını değiştirmek için vaktimi boşa harcayamam
Soran+1 yılKadın adamla dalga geçip onu aldatmış enayi yerine koymuş gururuyla oynamış
- +1 yıl
Ben söyleyeceğimi söyledim burada sana açıklama yapmaya kalksam tartışmamızın sonunda alacağım cevap yine aynı olacak. Senden haklısı yok tamam.
+1 yılPolisi ararım
00 YorumlaBen ayırırdım aldatılan da bence ayrılsın
00 Yorumla
+1 yılayırırım kadına sıddette nedıryaa
00 YorumlaKenarda izlerim ya da yoluma devam ederim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılOlmam hakketi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarısmam banane
00 Yorumla
+1 yılMüdahale ederim
01 Yorumla
Soran+1 yılBence suçlu kadın
+1 yılBanane der geçerim
00 Yorumla
+1 yılOlmam
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiçbir şey yapmam
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer