İçimizde bu adamı sevmeyen yoktur sanırım. Yardımseverliği artık her kesim tarafından biliniyor. Üstelik kendisi orman mühendisliği, fizik, muhasebe, bilgisayar ve yazılım programcılığı, siyasal bilgiler bölümlerinde eğitim görmüş birisi. Bence hem ülke yönetecek hem de başarılı olacak bir donanıma sahip. Hem de üç adet yabancı dil biliyor ve ayrıca gerçek bir "diploması" var. Bence tayyipten daha donanımlı. Hem de onun gibi çalıp çırpmaz da.
Haluk Levent Cumhurbaşkanı adayı olsa oyunuzu verir misiniz?
Bir şey bilmesine gerek yok. İşi bilen insanları doğru yerlere koysun ve çekilsin arada da şarkı söylesin yeter. Ben diyorum şu an Zehra Güneş Cumhurbaşkanı olsa çok çok çok daha iyi bir durumda olurduk ayrıca görsel açıdan temsil ederdi. Zehra Güneşe bile raziyken hele ki Haluk Levent çok daha iyi olur. Tabi Haluk Levent ten iyi yapacak olanlar da vardır ama şu anki duruma göre dediğim gibi Haluk Levent olmazsa Zehra Güneş
Kendisini STK yöneticiliği yaparken seviyoruz, sanatçı olarak da çok sevilen sayılan birisi. Herkes bildiği işi yapsın. Ukrayna başkanı da komedyen mesela, ülkenin başına gelenleri görüyoruz.