AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Bu ulke cehaletten yobazliktan kurtulmadigi surece daha cok olur olumler
Bu hükümetle devam edersek hiçbir şey değişmeyecek.
Büyük cezalar gelmediği sürece veya idam gelmedikçe Cinayetlerin sonu gelmez
İdamın gelmesi şart. Cezalarda caydırıcı hiçbir şey yok..
Son bulmayacak. Bu cinayetler hep vardı, son zamanlarda duyulmaya başlandı o kadar.
Adalet sisteminin cinayetler ve suçlar konusunda hiç bir ülkede caydırıcılığı olmaz.
Ne yazıkki sonu gelmez cehennem bomboş şeytanların hepsi burada
Son bulacağını sanmıyorum. Belki kısasa kısas yapılırsa daha caydırıcı olabilir.
Kıyamete kadar nr haksızlık, ne hukuksuzluk neden cinayetler sın bulmayacak
Adamin rahatliigi beni benden aldi. Gram mimik degismedi ya :(
Adalet sistemi düzelmedigi sürece her gün birimiz öleceğiz.
Testere filmi gibi konustun kız 😅
Sen ölme lütfen yaşa çünkü çok tatlısın nadide bir çiçek misali 🌺
Bulmayacak ülkede suçlular gerektiği şekilde cezalandırılmıyor cezalandırılsa da af çıkıyor çünkü
Habil ve kabil zamanından beri devam ediyor son bulmaz bence
Araya girmeye de korkuyor insanlar artık kadir şeker de olduğu gibi ceza desen o da yok
Ülkenin o ''geleneksel değerlerinin'' membağından kopup gelmiş taifenin hayvanlıkları bunlar.
ayiran olmadi adam kactiginda yakaladilar derken oldurmesini beklediler herhalde
Evet, birisi videoya kaydetmiş. Nette görüntüleri var.
Kadın öldükten sonra müdahale ediyorlar.
tabi bıçaklar 5 yıl yatar çıkarım kafasında adam
5 yıl hapisanede çay içer kart oynar sonra elini kolunu sallaya sallaya çıkar
Onunla alakası yok kardeşim o duruma gelen insan ne kadar yatağını dusunmez
ben kadınları bazen suçluyorum niye? çünkü erkekleri yanlışlarını gördüğü halde bırakmıyorlar hemen yok düzelir müzelir olmuyor baksanız birinin yanlış bir hakareti var kaçın oradan evlenmeyin
Millet kafayı yedi iyice böyle boktan yönetilirsek ekonomi boktan adalet boktan eğitim desen bok bile değil ne bekliyorsunuz bu insanlardan?
Şu filmlerdeki gibi devletin sağlayamadığı adaleti sağlayacak bir çetenin toplanma vakti geldi
son bulmayacak..
çünkü gitgide 3. dünya ülkesi oluyoruz..
Ne oluyorda napiyolarda öldürülecek hale geliyolar. Her zaman öldürene lanet ettik ki bu doğru bişey değil. Ama neden öldürür bir erkek bı kadini keşke araştırsak.
türk erkeklerin biktkm artik gidin ukranyalilardan evlenin geberin birakin turk kadinlari rhaat size kalmadilar pislikler dünyada adalet yok rezalet bir yer
Son bulmayacak. Bitmeyecek. Düzelmeyecek. Bunun bir çözümü yok. Çok önceden yanlış tohumlar yanlış insanlara ekildi. Bu artık nesilden nesile kötülük sürüp gidecek
Güvenlikten sorumlu yetkililerimizin çok yoğun oldukları malum... İlgilenemiyorlar.
ülkede adalet kadın ismi kaldığı sürece böyle devam eder. Bu İstanbul sözleşmesi olsun veya olmasın adalet uygulanmıyor
Dünya var olduğundan beri bunlar var boşuna bitecek diye beklemeyin evet kötü bir şey ama böyle özellikle Türkiyede bitmesini hiç beklemeyin
Boşanmaya calişan bir kadin olarak bu denli haberler beni cok korkutuyor.. son bulsun , bir sonraki biz olmiyalim..
Bu olaylar yüzünden televizyon izlemeyi bıraktım ama sosyal medyada yine karşımıza çıkıyor of çok zor cidden
Netflix'e abone ol
Önce toplumun kültür seviyesini yukarı çıkarmak lazım. Oda çocukluktan eğitimle başlar. Eğitim şart..
Bu tür olaylar o kadar arttı ki toplumca normalleşti ne yazıkki... idam gibi ağır cezalar bi an önce gelmeli ki son bulsun.
İdam gelse bu adalet dizgesi ile yine masumlar idam edilecek.
Bak bu adama bir ağırlaştırılmış müebbet verseler, ismini resmini de teşhir etseler bir daha cesaret bulamaz başkaları
bok yaparlar cezayı indirmeye yer arıyolar anasını sattıklarım
@halimizduman_aman o yüzden sürekli kadın katlediliyor işte. Cesaret alıyorlar çünkü. Kadın ölüyor at arkasından iftirayı al indirimi 2-3 seneye dışardalar. Sağlam bir ceza verilse ömürlerini tek hücrede geçirseler o zaman gör yapabiliyorlar mı
Allah belanızı versin. Kadına kalkan eller kırılsın.
Bu nasıl bir acizlik ki kadına el kaldırabiliyor
Korkudan evlenmek istemiyoruz artık
Bencede bende korkudan evlenemiyorum acaba terk edilirmiyim korkusu
Bu ülkede kadın cinayetleri son bulmayacak gibi.
Son bulmaz böyle adalet varken zor.
Kadın cinayetleri asla son bulmuyor, bulmayacak
Sadece kadın cinayetleri yok ki erkek cinayetleri kadın cinayetlerinden fazla
@_Ergunkovbov_ haklısın kardeşim ancak bizim sesimiz duyulmayacak çünkü prim yapmıyoruz.
Pislik. Böyle şerefsizler olduğu sürece son bulmaz
Ataşehride de böyle olaylar oluyorsa artık..
Son bulmayacak maalesef
Allah belasını versin
Gerçekten iğrenç bi döneme denk geldik
Erkeklerin soyu tükendiği zaman amin.
İdam edilmeli hepsi. Bak sonra nasıl durulurlar vahşiler
Kadın cinayetleri politiktir
Bu son bulmuyor cezaalr çok az
Bu iktidar değiştiği zaman
Herkes sadece boru boru boş boş yazıyor.
Ülke bu hale geldi yazık gerçekten.
Ayy çok kötü. içim ürperdi
Hep vardı böyle giderse sonds bulmayacak maalesef
Şer -i hukuk gelene kadar cinayetler devam eder
Böyle adamların meydanda sik. ini asicaksin
Kiyamet koparda dunyada yasam kalmazsa son bulur
Şerefsizler yok olunca
Hiçbir zaman son bulmayacak idam gelmediği sürece
İnsanlıktan çıkmış bu adam bunu ilk yapmış olamaz
Bunları okudukça çok üzülüyorum 😢
Bunlar insan falan değil ya!