AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Bunlar kendilerini üfürükçülere düzdürmeye meraklı tipler
bu hastag ı açan kişinin kıymetli annesine selamlarımı iletirim
Tıp fakülteleri değil, Türk Tabipler Birliği kapatılsın...
Bence de kapatılsın, hepsi ilahiyat fakültesine devredilsin.
Niçin ilahiyat?
@ÇevikYiğit Neden olmasın?
İlahiyatı söyleme deki kastın iyi mi kötü mü onu merak ettim
@ÇevikYiğit Kim nasıl anlarsa.. Öylesine ortaya koydum.
Peki abicim peki üst perdeden konuşmaya devam et sen.
Üstlük altlik yok. Kasma kendini.
Bu tagı acacak ve destek verecek o kadar canım baska yerde oldugunu sanmıyorum
Olum durun ne kapatması tıp fakültesinde çalışıyorum işimizden mi edeceksiniz beni 😂
Bu tagı doktorlar açtı sanirim tepki göstermek için ben öyle anladım yani Twitter paylasimlarindan
Bunu diyenler Veteriner de muayene olan insanlar genellikle.
Doktorsuz kalınca veterinere giderler artık zekasız koyunlar
Algı operasyonu ile sağlık personelini halk nezdinde aşağıya çekme çalışması 😪
Milletin karısını kızını röntgenliyorlar ayıp yahuu.
Kapatılsın
Kim diyor ya niye kapaltılsın mış. Kapatılmasın tıp okicam😂
Doktorlara algı operasyonu var 🤫
kapatılsın ishalden bile ölürsün (ki ishalin öldürücü türleri var)
katılıyorum cinci hocalar yetiştirilmeli üfürükçülük fakülteleri açılmalı yerine. bu halk bilim insanlarını hak etmiyor
Niye böyle bi şey yapmislar
Bi yerleri agridiginda doktora kosmayi biliyolar
Bu millet gerizek@li yemin ederim hem de tescilli
tıp hukuk diş hekimliği iibf mühendislik fen edebiyat edebiyat ne kadar fakülte hepsi kapansın onun yerine sadece lise diploması yoksun
Bence de kapatılsın bu ülke hakeymiyor çünkü iki yıl sonra boyuca canla başla çalışan insanlara size ihtiyacimiz yok diye bir nankörlük yapıldı
Türkiye'mi batırmak isteyen bir düşünce bu, bilim düşmanı yobaz bir düşünce bu, insan düşmanı canice bir düşünce bu.
hahagshdhajh noluyo self-tedavi diye bi sey falan mi cikti bana mi geliceklermis hastalaninca
Tıp fakültelerinde doktor olacaksiniz ama g. tnuz kalkmasın eğitimi ve dersi de vermeleri yeterli.
Badem bıyıklı g. t kıllarına muayene olurlar artık...
Yedikleri arpa fazla gelmiş bu köpeklere ondan dolayı böyleler hepsinden tiksiniyorum 20 bin alıp insanları azarlayıp üstüne haklıymış gibi üste çıkıyor namussuz şerefsizler
Aziz Nesin di sanırım bir sözü vardır bu milletin yüzde altmışı aptaldır diyordu bence az bile demiş
Kapatıp yerine ne açacaklar acaba kapatılsın diyenler?
Cinci hocalara , hacamatçılara allaha emanet olarak gideceniz 😂
Ancak cahil ülkelerde olur herşeyi ithal eden zihniyet der bunu
Bir sağlıkçı olarak kınıyorum. Nereye gidiyoruz belli değil, kendi ülken sana sahip çıkmıyor trajik
Aldığın 8 9 bin TL yetmiyor mu sana aç
gözlü saglıkçılar
Zihniyetini de al git buradan kardeşim
Yoksulluk sınırı 16 bin e dayanmış 8 9 bin paramı la? 3 bin şekel.. Sadaka olur ancak burada.. Doktorlara sadaka mı vereceksin maaş diye?
👏👏👏
Kapatilmali (!) Doktorların yerine kirikci, çıkıkci ve ufurukculer gorevlendirilsin. 😁😁
tag yapanlara hizmet edilmese bu sefer hizmet etmiyor diye doktora saldiriyorlar. ulkede ne adalet ne hukuk kaldi ah ahh
bu nasıl bir mantık arkadaş. Empati yoksunu yaratık günün birinde hasta olduğunda kime gideceksin? Eskinin üfleyen ebelerine mi yoksa kırıkçı çıkıkçılara mı? Bu kadar bilimden uzak ülke olamaz ya
Benim fikrim türkiyede ki üniversitelerin %95 inin kapatılması zaten sorun yok
Saçmalık yaaa bi kaç hadsiz doktorun cezasını tıp alemine kesemezler hakkıyla mesleğini yapan insanlarda var
Şu anda faal olan tüm tıp fakülteleri kapatılsın.
Doktorlar idam edilsin, hasta olmak yasaklansın.
Bence fena fikir değil. 😄
Ben hiç doktora gitmediğim için sorun yok kapatılsın ama ameliyatlar için sorun olabilir.
Bide vücut bakımı için.
Bu gitmeyeceğin anlamına mı geliyor çok merak ediyorum hücrelerinin nasıl bölündüğünü kontrol edebiliyor musun mesela? Gitmeyeceğini garantilemiş gibi konuşuyorsun da merak ettim neye güvendiğini
10 senedir sadece rapor için gidiyorum.
11. Senede kanser oldun ne yapacaksın peki
Doğada yaşamaya başlıycam şehir hayatı insanı oldürüyo
Okunmuş su iç 😂😂
Doğada yasicam diyor o da iyiymiş
sürü psiokolojisi. Malın biri türk tabipler birliği diyeceğine tıp fakültesi deyince hurra
Ya trollük ya da zeka geriliği. 3. şık yok. Yorum yapmaya bile değmez.
Doktor uzman çavuş muhabbeti yüzünden oldu olan gaza geldi trol tayfa.
böyle doktorlar olursa normal tabi bu tag. başka ülkelerdede doktorlar böylemi acaba.
Bu kadarı da saçmalık artık
Kapansın da ne açılsın amaç ne
Avm mi açacaklarmış yerine
😂😂😂😂
hasta okuncada artık kendinçz tedavi etmeye çalışırsnız
Gerçekten bu tagı paylaşanlar ne yaşıyor
İnsanlara ayak uyduruyorum de kapansın diyorum
Aklını kaçırmış bunlar yazık kafalarına
Mühendislik, Mimarlık fakülteleri de kapatılsın.
Aaa çok şaşırdım neden?
AKP zamanında kapatılsaydı bu taglar olmazdı
Bence ülke kapatılıp bi tekrar açılsın
Aynen kapatılsın imam hatip açılsın
allah akıl fikir versin bu beyinsizlere.
Kadere bak kadere kimler kimlerle beraber
Imkansiz kapanmaz kim demişse şaka
Ne diyeceğimi bilemiyorum
Biraz suyunu çıkardılar
Neden protesto amaçlı mı
Hasta olunca ne yapacağız?
Kapansa kim ameliyat edecekmiş?
Neyin kafasını yaşıyor bu insanlar 🤦🏻♀️
Hani mağara trolleri çıkarmış bunu
Tarikatçıların açtırdığı tag.