• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Ümitcan Uygun'un yeni sevgilisinin ölü bulunması hakkında ne düşünüyorsunuz? (Sayfa 3)

Gergous
Gergous Takip Et
Xper 7 Yaş: 24
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
6023
Yapay Zekaya Sor
Ümitcan Uygun'un yeni sevgilisinin ölü bulunması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Telefon Soruları İş Soruları Babalık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
83 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

149

Cevap

129

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • Ansur
    Ansur Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 43%
    +1 yıl

    Madde bağımlısı yapıp, kullanıp öldürüyorlarişte. Uyuşturucudan ölmüştür. İlkinde ceza almayan bundan mı alacak.. Birilerinin koruması var bunda.

    0
    0 Yorumla
  • DışGüveysi
    DışGüveysi Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 42%
    +1 yıl

    Babasıyla #suleymansoylu nun olduğu bir foto daha çıkar yarın bırakırlar. Bir başkasını daha öldürüne kdr de kimsecikler hatırlamaz da hesapta sormaz

    0
    0 Yorumla
  • AloneReber
    AloneReber Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Bunu bile bile aynı evde kalmayı göze aldıysa yapacak birsey yok. Beraatinde emeği geçenlere de ayrıca saygılarımı sunuyorum

    0
    0 Yorumla
  • xhgahsdas
    xhgahsdas Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Kimse de demiyor ki, böyle bir şey yani varlık (insan desem olmaz hayvan desem hayvanlara hakaret) bu kızı zorlamış olamaz mı?

    0
    0 Yorumla
  • isparos
    isparos Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 60%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 363 cevap paylaştı.

    Adam zaten berbat, bu berbatlığa kadın katıldı. Kadın suçlu demiyorum da birde merak eder bakarsın adama yani.

    0
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl

    Bu kızın ciddi anlamda"salak" olması lazım bu herifle sevgili olması için buna yorum yapamazken ölü bulunmasına saşırmamak gerek

    0
    0 Yorumla
  • __pinhan
    __pinhan Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 45%
    +1 yıl

    Ülkedeki kaypak adalet sistemi hakkında düşünecek bir şey kalmadı artık hergun onlarca kadın öldürülüyor iki güne saliyorlar sonra.

    0
    0 Yorumla
  • lunapierre
    lunapierre Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 73%
    +1 yıl

    Niye aleyna olayından sonra bu hayvan bir kadınla aynı evde olabiliyor diye düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Abdurrahman00t
    Abdurrahman00t Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    Kendi kendine yapmış bunu. Zorla bulunmamış yazık ne diyeyim

    1
    0 Yorumla
  • Hairmafya
    Hairmafya Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Gündem konusunda 429 cevap paylaştı.

    Tahliye ediliyor ve aleyna çakır cinayetinin baş sorumlusu olarak hemde ve bu kızlar bunu duymuyormu anlamıyorum

    2
    2 Yorumla
    • Gergous
      Gergous
      +1 yıl

      ayn

      Yorumla
    • Hairmafya
      Hairmafya
      +1 yıl

      Adalet yokki niye serbest bırakırlar

      Yorumla
  • Sinee_
    Sinee_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Halen bu adamı savunanlar var apaçık belli her sevgili olduğu kişiyi öldürdüğü

    2
    0 Yorumla
  • bidkkcnm
    bidkkcnm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 126
    +1 yıl

    Bunun ne b*k olduğu ortada niye sevgili oluyor anlamıyorum aleyna çakır da mı aklına gelmedi sevgili olurken bir insan bu kadar mal olunmaz tüm Türkiye bu pisliği aklına kazıdı ama sen yine sevgili oldun yazık oldu sana

    2
    0 Yorumla
  • SKaragöz
    SKaragöz Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Kolombiya gibi ülkeyiz nekadar hap esrar kokain varsa göz yumuyorlar bak mesala bu girmiş kokainden halen serbest kalıyor yazık bir genç koz daha hayattan koparılmış … savcının hakimin çocuklarına bisey olmuyor olan hep mazluma

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Biz bir kıza selam versek hemen adımız sapık olur savcılıkta görüşürüz derler. Zerre umurumda değiller. Beter olsunlar

    2
    0 Yorumla
  • AmyAzure
    AmyAzure Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    +1 yıl

    Adamı bile bile gidiyorsa söyleyecek bir şeyim yok benim

    7
    0 Yorumla
  • Biröylebirböyle__
    Biröylebirböyle__ Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 70%
    +1 yıl

    Şu insansızı görmeye tahammülüm yok ölümü kolay olmasın inşaAllah

    0
    0 Yorumla
  • sonsigaramsın06
    sonsigaramsın06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 31%
    +1 yıl

    kız neden bile bile sevgili oluyor ki zaten bu oğlanın adı çıkmamış mıydı

    0
    0 Yorumla
  • Haunters
    Haunters Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 41%
    +1 yıl

    Halen bu erkeğin yanında gezen kızları anlamış değilim. Belliydi böyle bir şey olacağı.

    0
    0 Yorumla
  • 1sunshinee
    1sunshinee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Olum mal mı bu kızlar lan

    14
    3 Yorumla
    • y_e_pars
      y_e_pars
      +1 yıl

      Şükür mantıklı bi yorum. Aynen mal olmasalar katil ya da katil potansiyelindeki insanla sevgili olmazlar.

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      Kizlar bunun gibilerini tercih ediyor hepsi.

      Yorumla
    • 1sunshinee
      1sunshinee
      +1 yıl

      O kadar aciz miydin de gidip cinayet işleyen bi adamla beraber oldun? Nefsinde boğulmuşsun işte..

      Yorumla
  • kafeinsever
    kafeinsever Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 68%
    +1 yıl

    Düşünmüyoruz bu ülke yönetimi düşündükçe aklımızı yitirmeyi öğretti

    0
    1 Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      Bence hemcinslerinin beyinsizligini elestir

      Yorumla
  • Speedybean
    Speedybean Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 97%
    +1 yıl

    Şaka gibi ulan bu adamı hadım edip sonra idam edeceksin

    0
    0 Yorumla
  • PrfStriker
    PrfStriker Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl

    adam cayır cayır insan öldürüyor serbest bıraklıyor. Skrm böyle adaleti

    0
    0 Yorumla
  • aheste_06
    aheste_06 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 60%
    +1 yıl

    ölen kişiye üzüldüm anlamadığım nokta neden böyle bir kişi ile buluşmuş tanışmış ya da her neyse

    0
    0 Yorumla
  • Mihailgivi
    Mihailgivi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayatlarımız bu kadar ucuz olmamalı ya rabbim şerli insanın şerrinden korusun bizleri

    0
    0 Yorumla
  • RuuDy_RuuD
    RuuDy_RuuD Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 73%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 637 cevap paylaştı.

    Yazarken utanıyorum açıkçası ama böyle bir insan ile sevgili olan da ne bileyim...

    0
    0 Yorumla
  • pyroin
    pyroin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 84%
    +1 yıl

    Ne düşünelim işte. Ümitcanın da adaleti sağlamayanlarında...

    0
    0 Yorumla
  • Baygezgin0634
    Baygezgin0634 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Gram üzülmedim iyi de olmuş demiyorum. Hak eden hak ettiğini yaşaması dileğiyle..

    0
    0 Yorumla
  • SooN1TürK
    SooN1TürK Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Böyle durumlarda faydalanarak öne çıkmaya çalışan sizler içşn bşre bir reklam avansı

    0
    0 Yorumla
  • AdnanMercedes
    AdnanMercedes Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    İlk yapılan hatadır, ikinci yapılan kasıttır.
    Aynı riski 2 kere üst üste almak aptallıktır.

    Katil olduğunu bile bile instagram kutusuna binlerce dm atan kızlardan biriydi, yaşama değer vermiyordu maalesef. Ailesine yazık...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    nediyecegimi bilmiyorum ne olursa olsun bir can gitmiş, öyle ya da böyle kimsenin öldürürmesi dogru degil ne yaparsa yapsınlar (tecavüzcüler hariç onlara idam getirirsinnn)

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      - leyen erkekleri anladimda, kadinin neden eksiledigini anlamadim, tecavuzculere idam diyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Şaka mı bu herifin adı çıktı nasıl sevgili olabiliyorsun nasıl bir akıl bu

    1
    1 Yorumla
    • Gergous
      Gergous
      +1 yıl

      ayn ya

      Yorumla
  • ÜlkücüPeriniz
    ÜlkücüPeriniz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum. Bir kızın hayatına mal olan biriyle nasıl olur da sevgili olabiliyorlar...

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bir p.. z.. diğeri o... birbirini buluyorlar sonuç bu.

    2
    0 Yorumla
  • çirkin_genç
    çirkin_genç Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Ben gibi masum temiz yürekli erkekleri niye sevmiyorsunuz illa kabadayı olup birinin canini mi yakmamiz lazim belalı erkek mi seviyorsunuz Allah rahmet eylesin ama ölünün arkasindan atip tutulmaz ne olursa olsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Şöyle green card felan çıksada kurtulsak gitsek bu ülkeden arkadaş ya bi çıksın ilk fırsattta türk varandaşlogındada çıkacagım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Katil biriyle bile bile aynı eve gidip aynı oda da kalan insan s*laktır. Hata kızda kim ne derse desin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Neler oluyor bu çocuğa bende anlamıyorum dükkanlarına gidip pek çok defa ayakkabı almisliğım sohbet etmisliğim var öyle kötü üslubu da yok onu savunmuyorum ama sanki cenabetlikten başına geliyor bunlar

    1
    0 Yorumla
  • Mateschitz
    Mateschitz Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    elemanın geçmişini bildiği halde takılmışsa üzülmem doğrusu

    0
    1 Yorumla
    • Gergous
      Gergous
      +1 yıl

      ayn

      Yorumla
  • _dariolee
    _dariolee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ben bu tiple bırak sevgili olmayı aynı ortamda bile bulunamam

    1
    0 Yorumla
  • AzraRamona
    AzraRamona Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    e salaak kendisi salak ne işi var bu şeref sizin yanında gerçekten görürüm şöyle haberleri üzülürğm ağlarım ama bu kadar da aptallık olmaz ne işin var kendi istemiş kendi bulmuş

    1
    0 Yorumla
  • çarliabiniz
    çarliabiniz Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 33
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bu ülkede ruh hastalarından geçilmiyor

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kendi etmiş Kendi bulmuş ümitcanin katil olduğunu bile bile sevgili olmuş ölmeyi kendi istemiş

    1
    3 Yorumla
    • ByExrian
      ByExrian
      +1 yıl

      @tanrica0 @geridondumbebek @efsun52985298 bu arkdaslarda anlasalar keşke. hala adam neden serbest diyorlar parası var serbest adalet yok diyorum anlamuyorlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bazı insanlarin beyni çalışmıyor yapcak bişi yok 😄

      Yorumla
    • ByExrian
      ByExrian
      +1 yıl

      kesinlikle katılıyorum evde bütün gün hopG mobile oynadıkları için bir de maco dayılardan hoşlanıyorlar. 😂😂 zorlarına gitti.

      Biz maco değiliz ama 5 yıl karete ve 1 yıl kickbox yaptım kimseye de dayılık yapmam kuzu gibiyim ama sevdiğime zarar gelsin adamın ağzında bugs bunny gibi 2 tane ön diş bırakırım.

      Yorumla
  • Idonthaveaname03
    Idonthaveaname03 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Artık bir kadının efendi karakterli temiz bir erkeği seveceğine umudum kalmadı. Bu itin bissürü kadın fanı var. Bu it gibiler yuzunden iyi erkekler yalnız sap kalıyor. Kadın haketmiş kimse kb.

    1
    0 Yorumla
  • Myrranda
    Myrranda Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Merak ettiğim bu ümitcan denilen hayvan iki tane güzel kızın ölümüne sebep oldu fakat hiçbirinin vücudunda darp izine rastlanmadı.. bu nasıl olabiliyor?

    1
    1 Yorumla
    • çoksıkıldım125
      çoksıkıldım125
      +1 yıl

      Profesyonel katil

      Yorumla
  • SonBirDefaaa
    SonBirDefaaa Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    +1 yıl

    Oh iyi olmuş. Elleri dert görmesin Ümit'in. Ölen kızlara artık gram üzülmüyorum. Daha o gün 21 yaşındaki kız 50 yaşındaki adamla parası için yattı sonra ne oldu adam parça parça edip gebertti. :D

    1
    2 Yorumla
    • SümmeyeKaradelik
      SümmeyeKaradelik
      +1 yıl

      Bisy dicem o kiz neden o adamim evine gitmis tanimadigi adamin yani

      Yorumla
    • SonBirDefaaa
      SonBirDefaaa
      +1 yıl

      @SümmeyeKaradelik ne bilim

      Yorumla
  • Hustleandflow
    Hustleandflow Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    çocuğun ödürücü bir cazibesi var. her şey normal bence. her sevgilisi ölüyor azrail gibi adam.

    1
    0 Yorumla
  • ɯɐsoulɐɹ_Dɹıʌɐʇǝ
    ɯɐsoulɐɹ_Dɹıʌɐʇǝ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ümitcan gibi birisiyle aynı ortamda duruyorsan ölmeyi de göze alacaksın. Bazı kızlar çok saf.

    4
    0 Yorumla
  • ömer21t
    ömer21t Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Şimdi desek hak etmiş belki linç yeriz... Ama yaw arkadas senin ne isin vae öyle tiplerle...

    4
    1 Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Sen erkek misin kskdkdkx

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Su testisi su yolunda..

    2
    1 Yorumla
    • Gergous
      Gergous
      +1 yıl

      aklıma o geldi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    bu ülkede adaletin olmamasından, kadın cinayetlerinden, böyle pislik, haysiyetsiz insanların serbest kalmasından çok yoruldum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Adam katil müptezel kadinlar olmek icin bile bile gidiyor ayni ucurumdan atlamk gibi hic frak yok

    0
    0 Yorumla
  • Ayzıiıttt
    Ayzıiıttt Takip Et
    Master Yaş: 108 , eic 32%
    +1 yıl

    Hiç üzülmedim katille sevgili olmasaymış

    5
    1 Yorumla
    • Gergous
      Gergous
      +1 yıl

      yani o duruma geldik

  • mankafa_25
    mankafa_25 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Tmmm

    Ümitcan Uygun'un yeni sevgilisinin ölü bulunması hakkında ne düşünüyorsunuz?
    1
    1 Yorumla
    • SümmeyeKaradelik
      SümmeyeKaradelik
      +1 yıl

      Orosp ular ya

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    böyle birinin serbest bırakılıp başkasının ölümüne sebep olmasına mı yanayım kızların bunun yanında hala dolaştığını mi yanayım tabi işin arkasında ne var bilemeyiz belki tektid ile uyuşturucuya bağımlı hale getirerek bu hale geliyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    hay ben bu ülkenin adaletine başlıycam ya.
    kadının orada ne yasadigini bilmiyoruz kim bilir belki de bir alıkoyma söz konusuydu ama eğer kendi rızasıyla orada bulunduysa be ablacım bunun kendini intihar etmekten ne farki kaldi ki simdi.

    1
    0 Yorumla
  • Tanrıça0
    Tanrıça0 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Katilleri salan bir hükümet oldukça ne bekliyorsunuz ki. Bunun siyaset ile birebir bilgisi var. Akp liler artık bir gözünü açsın ya.

    1
    46 Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      Alakası yok. Kadinlarin kendi tercihi boyleleriyle sevgili olmak

      Yorumla
    • ByExrian
      ByExrian
      +1 yıl

      @idonthaveaname03 kesinlikle katılıyorum. o adamın katil olduğunu biliyorsun neden hala sevgili oluyorsun ya da F. B oluyorsun.

      Yorumla
    • Tanrıça0
      Tanrıça0
      +1 yıl

      @ByExrian öldürdü diye tebrik de edin tam olsun. Nasil işinize geliyor katili değil ap. talı yermek. bu adam neden serbest diye sorgulayan yok öldürmüş çünkü o zaten katıldı diyen var.

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      İyide bu adam gibi bissuru var. Devlet hangi birini hapise atsın? Kadinlar onlari tercih ettikten sonra devlet ne yapsın?

      Yorumla
    • ByExrian
      ByExrian
      +1 yıl

      @tanrica0 adalet sistemi yoksa napalım şimdi biz gidip adamı öldürsek bizi adam öldürmeden içeri atarlar! ama o kadını öldürdü diiye girmiyor bana ne kızıyorsun git adalet bakanına kız sinir ol.

      Evet tebrik edicem tabi iyi de olmuş o cocuğun alnından öperim. kadınlar salak olmasın katille sevgilimi olunur?

      Yorumla
    • Tanrıça0
      Tanrıça0
      +1 yıl

      @Idonthaveaname03 devletin görevi korumak değil mi. Neyi koruyacak ülkeye gelen afganlari mi. Bu adam ben nasılsa hapis yatmiyorum diyip tekrar öldürmez mi azıcık mantıklı konuşun ya. Bazı insanlarda vicdan felan kalmamış ki hakliyi haksizi konuşsun. Sizin gibiler yüzünden bu kadar kadın cinayeti artıyor. sessiz kalmak bir yana birde katilleri destekliyorsunuz. Öldürmenin kabul edilebilir olur tek yani meşru müdafaadir. Sizin gibiler bunu anlayana kadar ortalık kan gölü olsa umursanmayacak. Neyse ki sizin gibi düşünen hükümet var yine iyisiniz.

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      Kadinlar bu adamlari tercih ettiği surece hicbirzaman bitmeyecek cinayet

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      Devleti degil kadinlari elestir

      Yorumla
    • ByExrian
      ByExrian
      +1 yıl

      @tanrica0 Bak neden hala kendine çektiğin taraftan salddırıyorsun ! biz adamı neden savunmuyoruz! ADamın katil olduğunu bile bile sevgili olup ölünce ayaklanmanıza karsı adamı savunuyoruz. Cünkü adam katil sevgili düşürüp becericek öldürecek bu kadar! amacına ulaşabiliyorsa bir insan başarılıdır. taktiri hakeder. sa**k olmayın bu kadar ozaman. Maço sevdanız nedir?

      Yorumla
    • Tanrıça0
      Tanrıça0
      +1 yıl

      @ByExrian bu adam neden dışarıda onun cevabını ver. Bu kadının aptal olması öldürülmesi için geçerli bir sebep mi ikinci olarak da buna cevap ver.

      Yorumla
    • ByExrian
      ByExrian
      +1 yıl

      Bu adam adaletsizlik yüzünden dısarıda , evet bu kadın bunun katil olduğunu biliyor bildiği içinde aptal ve hakediyor bitti nokta.

      Sen bir kızsın seni tecavüz eden bir adamla psikolojini düzeltmişten tekrar gidip yatmak ister misin o? sen de bunun cevabını ver?

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      Umitcan uygunun bissuru kadin fani var. Hapise atilirsa arkasindan ağlayacak çok kadin var. Devleti değil kadinlarin bu durumunu elestir

      Yorumla
    • Tanrıça0
      Tanrıça0
      +1 yıl

      @ByExrian Ben aptal değilim. Ama aptal olmasını öldürülmesi için geçerli sebep olarak görüyorsan seninde katılın zihninden pek bir farkın yok demektir. Nokta.

      Yorumla
    • GeriDöndümBebek
      GeriDöndümBebek
      +1 yıl

      Devlet hangi birini hapse atsin mi? Sana mi kaldı buna karar vermek tabiki hapse aticak napicak baska hapishane denen bisey niye var

      Yorumla
    • Tanrıça0
      Tanrıça0
      +1 yıl

      @Idonthaveaname03 halk mi adaleti sağlamak için halkı korumak için vergi alıyor devlet mi. Fani değil parası ile aldıklarını gerçek sanacak kadar sal. aksiniz işte.

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      @GeriDöndümBebek ama kadinlar bu adami seviyor? Belki de bu yuzden devlet hapise atma geregi duymuyo? Ben boyle dusunuyorum

      Yorumla
    • GeriDöndümBebek
      GeriDöndümBebek
      +1 yıl

      Sacma saoan konusma insan olsurmek en büyük suçtur devlet kisiyi krndinden bile korumakla yükümlüdür yeri geldigindr ve de iftira atamazsin cogu siddete ugrayan oldurulen kız öyle değil

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      Turkce yazmayi ogren ilk once
      Salak sensin. Bu devirde kadinlar harbi salak. Ulam katilin bissuru kadin fani var lan beyinsiz. Bunu konuşsana

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      @GeriDöndümBebek iftira atmiyom. Cogu kadin bunlari seviyor

      Yorumla
    • Tanrıça0
      Tanrıça0
      +1 yıl

      @Idonthaveaname03 kanka o kullanıcı farklı ben farklıyım . işte bunu bile anlamadan saldırdığın için a. ptal olduğunu onayladın

      Yorumla
    • ByExrian
      ByExrian
      +1 yıl

      @tanrica0 Sen bile bile o adama gidiyorsan kusura bakma hak ediyorsun hala üstünü örtmeye çalısıp kabul etmiyorsunuz zekanız aynı calısıyor duygularnızla değil mantıgınızla haereket edin

      Yorumla
    • GeriDöndümBebek
      GeriDöndümBebek
      +1 yıl

      Lan sana ne varsa var devlet işini yapsin siz kendinize bakın önce düzgün erkek bulamiyoz ayrica o mesajlar hep fake çıktı size ne lan size ne suc islemeyeceksiniz akliniz yok mu sizin

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      Tanrica ben sana dedim zaten mal kardesim benim

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      @GeriDöndümBebek kadınlar suçsuz deme kanka. Yaziklar olsun. Duzgun erkek cok var ama bakmiyorsunuz.

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      @GeriDöndümBebek umarim hapise atmazlar da daha cok kadini öldurur

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      @GeriDöndümBebek devlete de tesekkur ederim iyiki hapise atmiyor

      Yorumla
    • Tanrıça0
      Tanrıça0
      +1 yıl

      @ByExrian senin hak anlayisin o kadar geri ki sana bunu aciklayamam. O seviyeye gelememissin bu yaşına kadar muhtemelen bu geri kafada bu dar bakış açınla da ölüp gidersin. Sizin gibiler yüzünden bu kadar cinayet oluyor işte. Dilsiz şeytan dediklerini biliyorum ama sizin diliniz de var destekliyorsunuz birde haksız olanı. Bir insanın yasayip yasayamayacagi nasıl başka insana bırakılır. hangi çağın kafasindasin da bu kadar gelismemissin anlamak zor. tek diyeceğim sizin gibileri gelişmiş kafalar yenecek bir gün.

      Yorumla
    • ByExrian
      ByExrian
      +1 yıl

      @tanrica0 hala boş satırlarla kendini avutuyorsun. Adam katil ya anla s*k mi arıyosun onun yanında evine gidiyorsun?

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      @GeriDöndümBebek sizin akliniz varsa bu picleri sevmezdiniz. Deme?

      Yorumla
    • GeriDöndümBebek
      GeriDöndümBebek
      +1 yıl

      Al işte mal erkekler mal erkekleri korumak icin oldurulen insanlara suc atıyor kapa ceneni aptal seni ne mal oldugun belli insan degilsin. Begendigim ve duzgun bir insan bulsam sevgili olurum heralde beni basina tac yapacak biri. Hapse tikilacak ve sizler cesaret edemeyeceksiniz kopekler sizi haddinizi bilin

      Yorumla
    • Tanrıça0
      Tanrıça0
      +1 yıl

      @GeriDöndümBebek laf anlatilmaz. Al bunların geninden normal çocuklar bekle birde. Bir kaç aptal cahil üye tersini yazmış diye birde etiketliyor. Cidden körlük bu başka birşey değil.

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      @GeriDöndümBebek kadınlari suçsuz bulduğun için bende sinirlendim vicdansizca bir yorum yaptim. Çok var iyi erkek ama onlar hep yalniz

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      Bende yalnizim cunku şiddet yanlisi veya katil değilim

      Yorumla
    • Tanrıça0
      Tanrıça0
      +1 yıl

      @Idonthaveaname03 bu mu bahanen cidden. Katili kendi durumuna kıyaslayarak mi destekliyorsun çok yazık.

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      Ulan sana dedim tamam mi tanrica nicknamei olan kız. Yazmayi ogren devrik cumle kurma

      Yorumla
    • ByExrian
      ByExrian
      +1 yıl

      @Idonthaveaname03 Evet arkdas yürüme moduna geçti helal olsun. videodakinin aynısı

      https://www.youtube.com/watch?v=DUDEY_9KNFo

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      Katili destekleyen çok kadın var. Niye yemiyo biyerin hemcinslerini elestirmek!

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      😠

      Yorumla
    • Idonthaveaname03
      Idonthaveaname03
      +1 yıl

      @ByExrian yok yurumek falan değil. Demek istedigimi anlamiyorlar bir türlü. Benim demek istedigim. Bu adamlara hicbir kadin bakmazsa cinayet olaylari ancak o zaman biter diyorum. Hala niye hapise atilmiyolar diyolar. Siz uzak durun ki onlar amacina ulaşamasin

      Yorumla
    • GeriDöndümBebek
      GeriDöndümBebek
      +1 yıl

      Hocbir kadin bakmazsa mi? Sirf reddedildi diye kizi öldüren erkekler var maalesef gecen ay bu oldu yani herkes insan olsun oldurmenin bahanesi olmaz herkes yanlis tercih yapabilir bu oldurulmrk icin bahanr drgil elbette bu bir insanlik sucu ve devlet geregini yapmali bu kadar basit

      Yorumla
    • ByExrian
      ByExrian
      +1 yıl

      @GeriDöndümBebek Ben kadın düşmanı da değilim. Sadece bir katilin değişeceğine inanıp onun evine giden kadının aklı yoktur. katil bir erkeğin evine gider miisn?

      Yorumla
    • GeriDöndümBebek
      GeriDöndümBebek
      +1 yıl

      Gitmem elbette

      Yorumla
    • ByExrian
      ByExrian
      +1 yıl

      @GeriDöndümBebek Demekki ölmek istemeyen bir kadın gitmezmiş değil mi. Ben cocuk ve hayvanları sevmeyen kimseyle sohbet dahi etmiyorum bırak arkadas olmayı. Kadınlar ince cizgimdir asla zarar vermem 17 yasında bir hata yaptım ve sevgilim eski sevgilisiyle buluştu diye kıskandım tokat attım. oysa sadece eşyalarını vericekmiş bana söylemediği iiçin tokat attım. dar görüşlü değilim. Sadece bana acık olmasını beklerdim hatta beraber gidip teslim ederdik seve seve.

      Umarım beni anlamışsınızdır. Ben gül bahçesi serdiğimde o gülleri kuruttular hep... ben yine de pes etmiyorum bir gün o güller yine tomurcuk açıcak.

      Yorumla
    • GeriDöndümBebek
      GeriDöndümBebek
      +1 yıl

      Cinatetin baganesi olmaz ve cezasi hapistir kadinlara da ne olursa olsun birakin tokat atmayi hakaret mahiyetinde soz bile soylenmez hele tokat atmak erkeklige sığmaz. Kadınları en ufak seyden bile suclamayi birakirsaniz toplumu yonlendirme mahiyetinde cinayetlerin onune gecmis olursunuz ama magdur kadinlari suclamakla hicbir fayda saglayamazsiniz kadinkari suclamayi ve boykece ego ve vicdan masturbasyonu yapmayi birakin iyi günler!

      Yorumla
    • GeriDöndümBebek
      GeriDöndümBebek
      +1 yıl

      Klavye hatalari icin de özür dilerim!

      Yorumla
    • Tanrıça0
      Tanrıça0
      +1 yıl

      @GeriDöndümBebek duvara anlat daha çok anlar.

      Yorumla
  • Gamzeliüyee
    Gamzeliüyee Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Olan olmuş istiyen ders çıkarır istiyen o yoldan devam eder..Ülkede arkası sağlam olana hiçbişey yapılmıyor zaten

    1
    0 Yorumla
  • best39
    best39 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Yahu bu kişi de her gün vukuat
    Salmayın da?
    neden serbest bırakmışlar ki

    2
    1 Yorumla
    • best39
      best39
      +1 yıl

      Bu vahşi ile hiç bi kız sevgili olmaz
      mecbur kalan olmuştur ancak ya da zorla.

  • ecsuku
    ecsuku Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Adam rahat rahat herkesi öldürüyor ve hala içeri girmedi. Bu nasıl bi adalet hala anlamış değilim…

    2
    0 Yorumla
  • kuyruksuzzzzzzzz
    kuyruksuzzzzzzzz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Yaa harbiden azeri kardesimisim dedigi gibi ben boyle vaziyete soxumm bu ulkede hic mi ii haber olmaz her gun kaos her gun vahset her gun yeni bir sey

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (98)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Ümitcan Uygun'un yeni sevgilisinin ölü bulunması hakkında ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ümitcan Uygun'un dün gece evinde başka bir kız arkadaşı ölü bulundu ne düşünüyorsunuz? 8 cevap verildi
Hamaney Öldü Ne Düşünüyorsunuz? 9 cevap verildi
Ümitcan Uygun'un yeni sevgilisi de ölü bulundu, yine suçlu bulunmazsa ne olur? 164 cevap verildi
Fatih Ürek ölmüş ne düşünüyorsunuz? 7 cevap verildi
Nihal Candan hayatını kaybetmiş çok üzüldüm siz ne düşünüyorsunuz? 8 cevap verildi
Metin Arolat ölmüş çok üzüldüm.. Siz ne düşünüyorsunuz? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨