AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Madde bağımlısı yapıp, kullanıp öldürüyorlarişte. Uyuşturucudan ölmüştür. İlkinde ceza almayan bundan mı alacak.. Birilerinin koruması var bunda.
Babasıyla #suleymansoylu nun olduğu bir foto daha çıkar yarın bırakırlar. Bir başkasını daha öldürüne kdr de kimsecikler hatırlamaz da hesapta sormaz
Bunu bile bile aynı evde kalmayı göze aldıysa yapacak birsey yok. Beraatinde emeği geçenlere de ayrıca saygılarımı sunuyorum
Kimse de demiyor ki, böyle bir şey yani varlık (insan desem olmaz hayvan desem hayvanlara hakaret) bu kızı zorlamış olamaz mı?
Adam zaten berbat, bu berbatlığa kadın katıldı. Kadın suçlu demiyorum da birde merak eder bakarsın adama yani.
Bu kızın ciddi anlamda"salak" olması lazım bu herifle sevgili olması için buna yorum yapamazken ölü bulunmasına saşırmamak gerek
Ülkedeki kaypak adalet sistemi hakkında düşünecek bir şey kalmadı artık hergun onlarca kadın öldürülüyor iki güne saliyorlar sonra.
Niye aleyna olayından sonra bu hayvan bir kadınla aynı evde olabiliyor diye düşünüyorum
Kendi kendine yapmış bunu. Zorla bulunmamış yazık ne diyeyim
Tahliye ediliyor ve aleyna çakır cinayetinin baş sorumlusu olarak hemde ve bu kızlar bunu duymuyormu anlamıyorum
ayn
Adalet yokki niye serbest bırakırlar
Halen bu adamı savunanlar var apaçık belli her sevgili olduğu kişiyi öldürdüğü
Bunun ne b*k olduğu ortada niye sevgili oluyor anlamıyorum aleyna çakır da mı aklına gelmedi sevgili olurken bir insan bu kadar mal olunmaz tüm Türkiye bu pisliği aklına kazıdı ama sen yine sevgili oldun yazık oldu sana
Kolombiya gibi ülkeyiz nekadar hap esrar kokain varsa göz yumuyorlar bak mesala bu girmiş kokainden halen serbest kalıyor yazık bir genç koz daha hayattan koparılmış … savcının hakimin çocuklarına bisey olmuyor olan hep mazluma
Biz bir kıza selam versek hemen adımız sapık olur savcılıkta görüşürüz derler. Zerre umurumda değiller. Beter olsunlar
Adamı bile bile gidiyorsa söyleyecek bir şeyim yok benim
Şu insansızı görmeye tahammülüm yok ölümü kolay olmasın inşaAllah
kız neden bile bile sevgili oluyor ki zaten bu oğlanın adı çıkmamış mıydı
Halen bu erkeğin yanında gezen kızları anlamış değilim. Belliydi böyle bir şey olacağı.
Olum mal mı bu kızlar lan
Şükür mantıklı bi yorum. Aynen mal olmasalar katil ya da katil potansiyelindeki insanla sevgili olmazlar.
Kizlar bunun gibilerini tercih ediyor hepsi.
O kadar aciz miydin de gidip cinayet işleyen bi adamla beraber oldun? Nefsinde boğulmuşsun işte..
Düşünmüyoruz bu ülke yönetimi düşündükçe aklımızı yitirmeyi öğretti
Bence hemcinslerinin beyinsizligini elestir
Şaka gibi ulan bu adamı hadım edip sonra idam edeceksin
adam cayır cayır insan öldürüyor serbest bıraklıyor. Skrm böyle adaleti
ölen kişiye üzüldüm anlamadığım nokta neden böyle bir kişi ile buluşmuş tanışmış ya da her neyse
Hayatlarımız bu kadar ucuz olmamalı ya rabbim şerli insanın şerrinden korusun bizleri
Yazarken utanıyorum açıkçası ama böyle bir insan ile sevgili olan da ne bileyim...
Ne düşünelim işte. Ümitcanın da adaleti sağlamayanlarında...
Gram üzülmedim iyi de olmuş demiyorum. Hak eden hak ettiğini yaşaması dileğiyle..
Böyle durumlarda faydalanarak öne çıkmaya çalışan sizler içşn bşre bir reklam avansı
İlk yapılan hatadır, ikinci yapılan kasıttır.
Aynı riski 2 kere üst üste almak aptallıktır.
Katil olduğunu bile bile instagram kutusuna binlerce dm atan kızlardan biriydi, yaşama değer vermiyordu maalesef. Ailesine yazık...
nediyecegimi bilmiyorum ne olursa olsun bir can gitmiş, öyle ya da böyle kimsenin öldürürmesi dogru degil ne yaparsa yapsınlar (tecavüzcüler hariç onlara idam getirirsinnn)
- leyen erkekleri anladimda, kadinin neden eksiledigini anlamadim, tecavuzculere idam diyorum
Şaka mı bu herifin adı çıktı nasıl sevgili olabiliyorsun nasıl bir akıl bu
ayn ya
Ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum. Bir kızın hayatına mal olan biriyle nasıl olur da sevgili olabiliyorlar...
Bir p.. z.. diğeri o... birbirini buluyorlar sonuç bu.
Ben gibi masum temiz yürekli erkekleri niye sevmiyorsunuz illa kabadayı olup birinin canini mi yakmamiz lazim belalı erkek mi seviyorsunuz Allah rahmet eylesin ama ölünün arkasindan atip tutulmaz ne olursa olsun
Şöyle green card felan çıksada kurtulsak gitsek bu ülkeden arkadaş ya bi çıksın ilk fırsattta türk varandaşlogındada çıkacagım
Katil biriyle bile bile aynı eve gidip aynı oda da kalan insan s*laktır. Hata kızda kim ne derse desin
Neler oluyor bu çocuğa bende anlamıyorum dükkanlarına gidip pek çok defa ayakkabı almisliğım sohbet etmisliğim var öyle kötü üslubu da yok onu savunmuyorum ama sanki cenabetlikten başına geliyor bunlar
elemanın geçmişini bildiği halde takılmışsa üzülmem doğrusu
ayn
Ben bu tiple bırak sevgili olmayı aynı ortamda bile bulunamam
e salaak kendisi salak ne işi var bu şeref sizin yanında gerçekten görürüm şöyle haberleri üzülürğm ağlarım ama bu kadar da aptallık olmaz ne işin var kendi istemiş kendi bulmuş
Bu ülkede ruh hastalarından geçilmiyor
Kendi etmiş Kendi bulmuş ümitcanin katil olduğunu bile bile sevgili olmuş ölmeyi kendi istemiş
@tanrica0 @geridondumbebek @efsun52985298 bu arkdaslarda anlasalar keşke. hala adam neden serbest diyorlar parası var serbest adalet yok diyorum anlamuyorlar.
Bazı insanlarin beyni çalışmıyor yapcak bişi yok 😄
kesinlikle katılıyorum evde bütün gün hopG mobile oynadıkları için bir de maco dayılardan hoşlanıyorlar. 😂😂 zorlarına gitti.
Biz maco değiliz ama 5 yıl karete ve 1 yıl kickbox yaptım kimseye de dayılık yapmam kuzu gibiyim ama sevdiğime zarar gelsin adamın ağzında bugs bunny gibi 2 tane ön diş bırakırım.
Artık bir kadının efendi karakterli temiz bir erkeği seveceğine umudum kalmadı. Bu itin bissürü kadın fanı var. Bu it gibiler yuzunden iyi erkekler yalnız sap kalıyor. Kadın haketmiş kimse kb.
Merak ettiğim bu ümitcan denilen hayvan iki tane güzel kızın ölümüne sebep oldu fakat hiçbirinin vücudunda darp izine rastlanmadı.. bu nasıl olabiliyor?
Profesyonel katil
Oh iyi olmuş. Elleri dert görmesin Ümit'in. Ölen kızlara artık gram üzülmüyorum. Daha o gün 21 yaşındaki kız 50 yaşındaki adamla parası için yattı sonra ne oldu adam parça parça edip gebertti. :D
Bisy dicem o kiz neden o adamim evine gitmis tanimadigi adamin yani
@SümmeyeKaradelik ne bilim
çocuğun ödürücü bir cazibesi var. her şey normal bence. her sevgilisi ölüyor azrail gibi adam.
Ümitcan gibi birisiyle aynı ortamda duruyorsan ölmeyi de göze alacaksın. Bazı kızlar çok saf.
Şimdi desek hak etmiş belki linç yeriz... Ama yaw arkadas senin ne isin vae öyle tiplerle...
Sen erkek misin kskdkdkx
Su testisi su yolunda..
aklıma o geldi
bu ülkede adaletin olmamasından, kadın cinayetlerinden, böyle pislik, haysiyetsiz insanların serbest kalmasından çok yoruldum
Adam katil müptezel kadinlar olmek icin bile bile gidiyor ayni ucurumdan atlamk gibi hic frak yok
Hiç üzülmedim katille sevgili olmasaymış
yani o duruma geldik
Tmmm
Orosp ular ya
böyle birinin serbest bırakılıp başkasının ölümüne sebep olmasına mı yanayım kızların bunun yanında hala dolaştığını mi yanayım tabi işin arkasında ne var bilemeyiz belki tektid ile uyuşturucuya bağımlı hale getirerek bu hale geliyorlar
hay ben bu ülkenin adaletine başlıycam ya.
kadının orada ne yasadigini bilmiyoruz kim bilir belki de bir alıkoyma söz konusuydu ama eğer kendi rızasıyla orada bulunduysa be ablacım bunun kendini intihar etmekten ne farki kaldi ki simdi.
Katilleri salan bir hükümet oldukça ne bekliyorsunuz ki. Bunun siyaset ile birebir bilgisi var. Akp liler artık bir gözünü açsın ya.
Alakası yok. Kadinlarin kendi tercihi boyleleriyle sevgili olmak
@idonthaveaname03 kesinlikle katılıyorum. o adamın katil olduğunu biliyorsun neden hala sevgili oluyorsun ya da F. B oluyorsun.
@ByExrian öldürdü diye tebrik de edin tam olsun. Nasil işinize geliyor katili değil ap. talı yermek. bu adam neden serbest diye sorgulayan yok öldürmüş çünkü o zaten katıldı diyen var.
İyide bu adam gibi bissuru var. Devlet hangi birini hapise atsın? Kadinlar onlari tercih ettikten sonra devlet ne yapsın?
@tanrica0 adalet sistemi yoksa napalım şimdi biz gidip adamı öldürsek bizi adam öldürmeden içeri atarlar! ama o kadını öldürdü diiye girmiyor bana ne kızıyorsun git adalet bakanına kız sinir ol.
Evet tebrik edicem tabi iyi de olmuş o cocuğun alnından öperim. kadınlar salak olmasın katille sevgilimi olunur?
@Idonthaveaname03 devletin görevi korumak değil mi. Neyi koruyacak ülkeye gelen afganlari mi. Bu adam ben nasılsa hapis yatmiyorum diyip tekrar öldürmez mi azıcık mantıklı konuşun ya. Bazı insanlarda vicdan felan kalmamış ki hakliyi haksizi konuşsun. Sizin gibiler yüzünden bu kadar kadın cinayeti artıyor. sessiz kalmak bir yana birde katilleri destekliyorsunuz. Öldürmenin kabul edilebilir olur tek yani meşru müdafaadir. Sizin gibiler bunu anlayana kadar ortalık kan gölü olsa umursanmayacak. Neyse ki sizin gibi düşünen hükümet var yine iyisiniz.
Kadinlar bu adamlari tercih ettiği surece hicbirzaman bitmeyecek cinayet
Devleti degil kadinlari elestir
@tanrica0 Bak neden hala kendine çektiğin taraftan salddırıyorsun ! biz adamı neden savunmuyoruz! ADamın katil olduğunu bile bile sevgili olup ölünce ayaklanmanıza karsı adamı savunuyoruz. Cünkü adam katil sevgili düşürüp becericek öldürecek bu kadar! amacına ulaşabiliyorsa bir insan başarılıdır. taktiri hakeder. sa**k olmayın bu kadar ozaman. Maço sevdanız nedir?
@ByExrian bu adam neden dışarıda onun cevabını ver. Bu kadının aptal olması öldürülmesi için geçerli bir sebep mi ikinci olarak da buna cevap ver.
Bu adam adaletsizlik yüzünden dısarıda , evet bu kadın bunun katil olduğunu biliyor bildiği içinde aptal ve hakediyor bitti nokta.
Sen bir kızsın seni tecavüz eden bir adamla psikolojini düzeltmişten tekrar gidip yatmak ister misin o? sen de bunun cevabını ver?
Umitcan uygunun bissuru kadin fani var. Hapise atilirsa arkasindan ağlayacak çok kadin var. Devleti değil kadinlarin bu durumunu elestir
@ByExrian Ben aptal değilim. Ama aptal olmasını öldürülmesi için geçerli sebep olarak görüyorsan seninde katılın zihninden pek bir farkın yok demektir. Nokta.
Devlet hangi birini hapse atsin mi? Sana mi kaldı buna karar vermek tabiki hapse aticak napicak baska hapishane denen bisey niye var
@Idonthaveaname03 halk mi adaleti sağlamak için halkı korumak için vergi alıyor devlet mi. Fani değil parası ile aldıklarını gerçek sanacak kadar sal. aksiniz işte.
@GeriDöndümBebek ama kadinlar bu adami seviyor? Belki de bu yuzden devlet hapise atma geregi duymuyo? Ben boyle dusunuyorum
Sacma saoan konusma insan olsurmek en büyük suçtur devlet kisiyi krndinden bile korumakla yükümlüdür yeri geldigindr ve de iftira atamazsin cogu siddete ugrayan oldurulen kız öyle değil
Turkce yazmayi ogren ilk once
Salak sensin. Bu devirde kadinlar harbi salak. Ulam katilin bissuru kadin fani var lan beyinsiz. Bunu konuşsana
@GeriDöndümBebek iftira atmiyom. Cogu kadin bunlari seviyor
@Idonthaveaname03 kanka o kullanıcı farklı ben farklıyım . işte bunu bile anlamadan saldırdığın için a. ptal olduğunu onayladın
@tanrica0 Sen bile bile o adama gidiyorsan kusura bakma hak ediyorsun hala üstünü örtmeye çalısıp kabul etmiyorsunuz zekanız aynı calısıyor duygularnızla değil mantıgınızla haereket edin
Lan sana ne varsa var devlet işini yapsin siz kendinize bakın önce düzgün erkek bulamiyoz ayrica o mesajlar hep fake çıktı size ne lan size ne suc islemeyeceksiniz akliniz yok mu sizin
Tanrica ben sana dedim zaten mal kardesim benim
@GeriDöndümBebek kadınlar suçsuz deme kanka. Yaziklar olsun. Duzgun erkek cok var ama bakmiyorsunuz.
@GeriDöndümBebek umarim hapise atmazlar da daha cok kadini öldurur
@GeriDöndümBebek devlete de tesekkur ederim iyiki hapise atmiyor
@ByExrian senin hak anlayisin o kadar geri ki sana bunu aciklayamam. O seviyeye gelememissin bu yaşına kadar muhtemelen bu geri kafada bu dar bakış açınla da ölüp gidersin. Sizin gibiler yüzünden bu kadar cinayet oluyor işte. Dilsiz şeytan dediklerini biliyorum ama sizin diliniz de var destekliyorsunuz birde haksız olanı. Bir insanın yasayip yasayamayacagi nasıl başka insana bırakılır. hangi çağın kafasindasin da bu kadar gelismemissin anlamak zor. tek diyeceğim sizin gibileri gelişmiş kafalar yenecek bir gün.
@tanrica0 hala boş satırlarla kendini avutuyorsun. Adam katil ya anla s*k mi arıyosun onun yanında evine gidiyorsun?
@GeriDöndümBebek sizin akliniz varsa bu picleri sevmezdiniz. Deme?
Al işte mal erkekler mal erkekleri korumak icin oldurulen insanlara suc atıyor kapa ceneni aptal seni ne mal oldugun belli insan degilsin. Begendigim ve duzgun bir insan bulsam sevgili olurum heralde beni basina tac yapacak biri. Hapse tikilacak ve sizler cesaret edemeyeceksiniz kopekler sizi haddinizi bilin
@GeriDöndümBebek laf anlatilmaz. Al bunların geninden normal çocuklar bekle birde. Bir kaç aptal cahil üye tersini yazmış diye birde etiketliyor. Cidden körlük bu başka birşey değil.
@GeriDöndümBebek kadınlari suçsuz bulduğun için bende sinirlendim vicdansizca bir yorum yaptim. Çok var iyi erkek ama onlar hep yalniz
Bende yalnizim cunku şiddet yanlisi veya katil değilim
@Idonthaveaname03 bu mu bahanen cidden. Katili kendi durumuna kıyaslayarak mi destekliyorsun çok yazık.
Ulan sana dedim tamam mi tanrica nicknamei olan kız. Yazmayi ogren devrik cumle kurma
@Idonthaveaname03 Evet arkdas yürüme moduna geçti helal olsun. videodakinin aynısı
https://www.youtube.com/watch?v=DUDEY_9KNFo
Katili destekleyen çok kadın var. Niye yemiyo biyerin hemcinslerini elestirmek!
😠
@ByExrian yok yurumek falan değil. Demek istedigimi anlamiyorlar bir türlü. Benim demek istedigim. Bu adamlara hicbir kadin bakmazsa cinayet olaylari ancak o zaman biter diyorum. Hala niye hapise atilmiyolar diyolar. Siz uzak durun ki onlar amacina ulaşamasin
Hocbir kadin bakmazsa mi? Sirf reddedildi diye kizi öldüren erkekler var maalesef gecen ay bu oldu yani herkes insan olsun oldurmenin bahanesi olmaz herkes yanlis tercih yapabilir bu oldurulmrk icin bahanr drgil elbette bu bir insanlik sucu ve devlet geregini yapmali bu kadar basit
@GeriDöndümBebek Ben kadın düşmanı da değilim. Sadece bir katilin değişeceğine inanıp onun evine giden kadının aklı yoktur. katil bir erkeğin evine gider miisn?
Gitmem elbette
@GeriDöndümBebek Demekki ölmek istemeyen bir kadın gitmezmiş değil mi. Ben cocuk ve hayvanları sevmeyen kimseyle sohbet dahi etmiyorum bırak arkadas olmayı. Kadınlar ince cizgimdir asla zarar vermem 17 yasında bir hata yaptım ve sevgilim eski sevgilisiyle buluştu diye kıskandım tokat attım. oysa sadece eşyalarını vericekmiş bana söylemediği iiçin tokat attım. dar görüşlü değilim. Sadece bana acık olmasını beklerdim hatta beraber gidip teslim ederdik seve seve.
Umarım beni anlamışsınızdır. Ben gül bahçesi serdiğimde o gülleri kuruttular hep... ben yine de pes etmiyorum bir gün o güller yine tomurcuk açıcak.
Cinatetin baganesi olmaz ve cezasi hapistir kadinlara da ne olursa olsun birakin tokat atmayi hakaret mahiyetinde soz bile soylenmez hele tokat atmak erkeklige sığmaz. Kadınları en ufak seyden bile suclamayi birakirsaniz toplumu yonlendirme mahiyetinde cinayetlerin onune gecmis olursunuz ama magdur kadinlari suclamakla hicbir fayda saglayamazsiniz kadinkari suclamayi ve boykece ego ve vicdan masturbasyonu yapmayi birakin iyi günler!
Klavye hatalari icin de özür dilerim!
@GeriDöndümBebek duvara anlat daha çok anlar.
Olan olmuş istiyen ders çıkarır istiyen o yoldan devam eder..Ülkede arkası sağlam olana hiçbişey yapılmıyor zaten
Yahu bu kişi de her gün vukuat
Salmayın da?
neden serbest bırakmışlar ki
Bu vahşi ile hiç bi kız sevgili olmaz
mecbur kalan olmuştur ancak ya da zorla.
Adam rahat rahat herkesi öldürüyor ve hala içeri girmedi. Bu nasıl bi adalet hala anlamış değilim…
Yaa harbiden azeri kardesimisim dedigi gibi ben boyle vaziyete soxumm bu ulkede hic mi ii haber olmaz her gun kaos her gun vahset her gun yeni bir sey