Metin Arolat ölmüş çok üzüldüm.. Siz ne düşünüyorsunuz?

Çok iyi bir insandı.. Aynı yerde oturduğum için sık görürdüm.. Nezaketine ve insanlığına hayrandım.. Allah rahmet eylesin. Çok çok üzgünüm. Şok oldum..
Güncellemeler
1 yıl
Bazen dünya, onun gibi muhteşem bir yüreğe sahip insanlar için dar geliyor demekki.. Umarım ona dar gelmeyecek bir yerdedir.. Artık üzüntüsünden yasından derdinden kurtulmuştur.. Umarım artık mutludur:(
Metin Arolat ölmüş çok üzüldüm.. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla