AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Ümitcan uygun un yanında ne işin vardı diye sorarım artık biz kız arkadaşlarımızın evine gitmiyoruz skilecek got yaraga yakın gidermiş ben değil atalarımız demiş
Üzülüyoruz ama kızlarımız da biraz dikkatli olsunlar örneğin geçen tecavüz edip öldürülen azra gibi o da kafede tanıştığı adamın evine gitmişti biraz dikkatli olun herkese güvenmeyin herkese kanmayın bu adamın adı çıkmıştı zaten bu adama niye yakın gidersin ki kanmayın böyle insanlara ders olsun bunlar herkese
Onla sevgili olanın da aklı yok. Başına böyle bişey gelir diye hiç mi düşünmedi. Bu kadar mı cahilsin be kızım.
Şantaj ihtimali de var.
Belki de içmiştirler aklı başından gitmiştir
genelleme yapmak istemiyorum ama bu kız ülkedeki çoğu genç kızın özeti , bu herifin katil oldugunu tüm türkiye bilirken sen git bunla beraber ol. oh olsun iyi olmuş hic üzelmeye gerek yok böyle aptallara. bunun gibi uyusdurucu / alkol bagimlilari ile takılan çok kız var bizim kadınlarımız aptal oldugu sürece kadın cinayetleri bitmez
Laikliği savunanlar devam edin aferin size. Bu olayların tek sorumlusu laik ve sahtekar düzendir.
Bir insan neden bir katille bir ruh jastasiyla bile bile birlikte olur?
Neden uzulelim ki? Bilmese eyvallah ama bile bile onunla neden yatar insan?
üzülmedim doğrusu
Ümitcan pezavengini kodese koysaydılar şu an o kız hayata olurdu bu insanlar topluma tehlike yaratıyor seri katil gibi bir sürü kadinın sebebi oldu o şerefsiz kafası gövdesinden koparılmalı
Seri katille yatacak kdr gözü donmus bir kiz ayrica canli yayinda o orspu iyi ki oldu seni hak etmiyodu benimle sevgili ol diyecek kdr beyinsiz bir kadin umitcan kodeste olsaydida yapardi
öldürmenin asla sebebi olmamalı fakat bazende insanlar kendi seçimlerini sorgulamalı bence
Duyar kasmayalim g bersin sevindim boyle pislik fa hise kadimin gebermesine
Masum kadinlar olmesin ama bunun gibilet hak ederrr
Bunu deme cani alan Allahtır kişinin ameli kendinedir o kızın zihniyeti beni alakadar etmez ama kimse sebepsiz yere öldürülmemeli
kızlar; ben keko, belalı, macera dolu ilişki istiyorum.
ahh sana, hiç üzülmedim. kendi sonunu hazırlamış zaten.
sallakmış kız
ayrıca sosyal medya da, erkek buna sövüyorken. kızlar destek veriyor, yazık
Çok üzücü. Bu kişinin dışarda olması, en büyük sorun. Nasıl bırakıyorlar?
Kadınlara da kızıyorum, bu tip insanlarla nasıl birlikte olabiliyorlar.
Kendi düşen ağlamaz kendini sakınmıyorsa sonucuna katlanır
Su tesisi misali
tamam bu herif şerefsiz ceza da almadı bir şekilde bir haltlar olduda bu kızlar salak mı hala bu tiple birlikte olmaya can atıyorlar akıl alır gibi değil ya
Aleynayi katletti,
Annesini katletti,
Şimdi de yeni sevgilisi.
Kim bu cumhurbaşkanının oğlu falan mı, artık içeri alınmalıydı zaten..
annesini katletmedi o kessin değil
Aleyna'ya kesin değil diyorlar 2senedir değil mi?
yok annesini öldürmedi demek istedim
Bu çocuğa cesaret veren şey diger kirolarin verdigi cesaret lan nasil bir insandisilik bu kadar kolay mı insan öldürmek artik kesin hapse girer it cikamaz inşallah.
Orr… işi çözdü artık en fazla 5 ay yatıyorum diyor seriye bağladı kahpenin oğlu
Ona bu cezayı (olmayan) veremeyen sahte adalet şahıslarını da alkışlıyorum
Bravo 👏
İnsan artığı pisliğin teki. Bunu zaten öncesinde yakalamayan, tepki gelince göstermelik olarak içeri alan ve sonra salan her kim varsa onlar da yargılanmalı!
kizin sosyal medyada " sen ümiti ne kadar taniyorsun ki " diye bir savunmasini gördüm.
Ümitcan Uygun'u hapisten çıkarmaları hataydı. Kıza üzüldüm. Ama böyle Aleyna'nın ölümüyle anılan ve her hareketinde kendi rezilliğini belli eden bir insanla nasıl sevgili olabiliyorlar, anlayamıyorum.
Pardon da butun ulke bu adam nasil bir bok oldugu biliyordu, ne isi vardi bu herifle? Allah rahmet elesin ama bu kadar da aptal olmayin la
Burada devletinde suçu var fakat bre akıllı kız sen neden tüm Türkiye'nin bildiği potansiyel katilin koynuna giriyorsun hiç mi akıl yok sende.
Kız nerden bilebilirdi ki !!!
Canlı yayın yapmıştı bu çocuk milyon evli bekar kız kadın yorum yazdı aşkım o kız ölümü hakketti benide düz sıraya al diye yalvardı. Kadın zevki böyle
Onun ne halt olduğu belli. Keşke kız ona bulaşmasaymış, olan kıza oldu. Bu hayatta kendini düşünmeyeni hiç kimse kaale almaz. Hele böyle ırz düşmanı haysiyetsizler...
En baştan kadının bu adama gitmesi bi yanlış.. Ama şu an gündem değiştirmek adına bu sefer elemanı yakıyo olma ihtimalleri de göz ardı edilmemeli. Belki evdekilerden birisi bir şey yapmış olabilir, belki elemanın takibini yapan birisi o kızı önceden zehirlemiş vb. olabilir. Şerefsiz her zaman şerefsiz, öldürmüş de olabilir. Ama ben ülkenin siyasi anlamdaki şu durumunda gündem değiştirmek için neler neler yapıldığına şahit oldum. Bu da o kukla oyunlarından biri olabilir.
Bu konuda çocuğu artık suçlamıyorum. Burada suç kızın. Eğer zorla tutulma veya zorbalık vs yoksa. Adam zaten suç makinası. Beynim kıza müstehak diyor vicdanım sus boşver diyor.
Su testisi benzetmesi yapmak istemiyorum ama durum bundan baska bisey degil. ayrica bu piskigin hala serbest olmasinda emegi gecenler gelmis gecmis yedi ceddini duvara yaslayayim
Yoldan geçen garibani taciz etti diye suçlayan bir sistemin
Tecavüz şiddet ve hatta cinayet isleyeni serbest bıraktığı bir dönemde olağan şeyler.
Görünen köy klavuz istemez demişler
Kız göz göre göre böyle biriyle ilişkiyi göze alıyorsa kendi sonunu hazırlamış. Razı demekkki
üzülüyorum bu kadında hiç mi akıl yok bu adam nasıl sevgili olabiliyo o katil
ben gerçekten anlamıyorum bu insanları
bizde anlamış değiliz
Üzülmüyorum bile bile ölüme gidiyor bu tarz kızlar kısa ve net
Yilanla aynı kafese girip sonra da yılanı suçlamak ahmaklıktır evladım.
Ellerinden öperim senin. @tanrica0 @geridondumbebek @efsun52985298 Şu cahil beyinsizlere de anlatsanıza lütfen
@ByExrian onlara anlatılacak birsey yok evladım. Bazı şeyleri yaşayarak anlamaları gerekiyor olabilir.
@hanimteyzeniz kesinlikle öyle bunların 3üde maçolardan hoşlanıyor bir gün bir dayak yiyp komalık olursa bu mesajım burda dursun.
Ama sen sitenin en ergen kizlarini etkiletlemissin salla bosver ergen onlar
10 kişi falan öldürmesi gerekiyor heralde tutuklanması için.
Katil olduğu ap açık ortada bir erkeğin yanına bir kadın nasıl yaklaşıyor hatta evinde kalıyor gerçekten anlamıyorum
İşte kızlar böyle gavatlara giderse olacağı bu ulan o kadar delikanlı adam varken şu serserinin neyine tav olurlar anlamış değilim
Anlamadığım. olay ne biliyot musun bu adamin ne oldugu belli bu kiz neden arkwdas oluyor kizi suclamiyorum ama anlamiyorum bunu
yazık... söylenecek söz kalmadı bende.. bu adam nasıl içerden çıktı hala hayret ediyorum açıkçası.. lanet olsun..
Böyle vahşiler ellerini kollarını sallayarak dışarda gezdiği sürece daha çok genç kızın ölüm haberi gelecek...#adaletistiyoruz
Fetöcü Hakim Savcı Avukat olduğu sürece bunlar ceza yemez. Devlet bunları serbest bırakan Hakimleri iyi araştırmalı, şüpheli kararları alan hakim ve savcıları, inceleyen hakim ve savcılardan oluşturulacak bir kurum incelemeye almalı.
Adamın zaten arkasında RTE ve Bahçeli var göğsünü gere gere fotoğraf çektirmiş, RTEnin tek talimatı ile salıyolardır.
@AgentKid Bu yazdigin apalca yalan iftiraya kendinde inanarakmi yaziyorsun, yoksa alisik oldugumuz yalan algi olsun diye iftirami? Ulan serefsiz, bu piccin kurusu müslüman olsa madde kullanmaz, sdatmaz, sürekli zina yapmaz.
Yalan itirafmı? Buyur kanıtları;
sendika.org/.../
haber.sol.org.tr/.../umitcan-uygun-kasten-oldurme-sucundan-tutuklandi-310981
Her iki attığım linkteki fotoğraflara dikkatlice bak, kör değilsen gerçekleri görürsün.
Ha birde bunuda eklemeyi unutmuşum, bu linkide dikkatlice incele.
t24.com.tr/.../sedat-peker-umit-can-uygun-un-babasi-suleyman-soylu-nun-yakin-arkadasi-oldugundan-uygun-un-kurtulmasi-icin-gerekli-adli-tip-raporu-gerektigi-sekilde-hazirlaniyor,970650
@AgentKid sen anlamakta zorluk cekiyorsun, bak basit örnek, bunlar Atatürkcümü peki? Sende sakal birakmakla müslüman olmuyorsun, islami temsil etmiyorsun.
![Ümitcan Uygun'un yeni sevgilisinin ölü bulunması hakkında ne düşünüyorsunuz?]()
![Ümitcan Uygun'un yeni sevgilisinin ölü bulunması hakkında ne düşünüyorsunuz?]()
@AgentKid Geri zekanin önde gidenlerindensiniz, iste senin gibiler böyle, dolarin cikmasina devlete küfür eder, ama dolarin cikmasina sebep oldugunu bilmez, ulan MAAAL 20000 cm3 ve üzerinde silindir hacmi olan ve vergi dışındaki satış rakamı 170 Bin TL’ye olan arabayi alacak, YURT DISINDA ÜRETIMI olan, ITHAL mala okadar verecek paran var, bir ZAHMET verginide öde. BIrde VERGIYI DEVLETE ÖDEMIYORSUN, MILLETE ÖDÜYORSUN, SENIN gibi IQ su düsük, sadece kendi cebini düsünenler bu farki göremez.
ULAN BMW yi sen üret, Alnayaya sen ihrac et, bu nmillet tasit vergisi ödemesinb, hatta Devlet tek kurusu vergi almasin..
Vergimi milletime ödesem afet sel gibi olaylarda hükümet İBAN atıp halktan para istemez, senin benim vergilerimle arapları doyuruyolar oy için. Senin kafan basmaz bu işlere git caminde namazını kıl.
@AgentKid senin bati yalakasi hainler bu ülkede korona gibi bir türlü yok edemedik. Arapmis, ulan geri zeka her namaz kilanbi arap ilan ediyorsunuz, ilk basta bu IRKCI beyninizi zikim sizin. Sonra irkclik yapacaksan, asya, afrika kitasini sömüren ziken BATI'nin önce göttünü yalamayin, ulan yataginizda ingiliz karinizi becerse araplar diyceksiniz
Yürü git işine imamhatip mezunu eşşek, senin allahınıda kitabınıda... rm kaybol lan yazma bidaha.
Başımıza ne gelirse senin gibi arap sevdalıları yüzünden geliyor, al evine bak din kardeşlerine çok seviyorsan eşşek.
@AgentKid Geri zeka eger ben imamhatip mezunu isem bütün Türkiye benim anami bacimi, yoksa senin ananin bacinin üstünden gecsin. Senin gibi asimile olmus bati yobazlar, her namaz kilan TÜRKÜ Müslümani ARAP diye damgalayip irkcilik yapacak kadar geri zekasiniz.
ULan benim Sevdam Türk degilde Arap ise, bütün Araplar benim anami, degilsem senin anani, bacini, karini, kizini becersin. AM__k kurutlus savasinda ananizi ziken ingilizin, fransizin, yunanin bugün GÖTTÜNÜ yaliyorsunuz ama Namaz kilan Müslüman insanlari Arap sevdalisi diye algi yayiyorsunuz. ULAN MALL, Kurtulus savasini biz araplara karsimi yaptik, araplarmi ülkemizi isgal etti, neden ingiliz fransiz, yunan seviyorsunuz?
Allahını kitabını araplarını s. krm senin al evine bak çok seviyorsan eşşek yürü git lan yazma bidaha allahını s rm yoksa.
@AgentKid oeeospu cocuguu ermeni dölü bak masken düstünü anasini tüm Türkler sikessice piccin dölü, yavsakkk seni.. Arapalr degil, senin gibi icimizdeki besleme gizli ermeniler, yahudiler, siyonistleri tek tek ortaya cikarip, sallandirmadikca bu Ülke iflah olmaz. AMA SENINDE SIRAN GELECEK merak etme, tek tek cikariyoruz
Eşşek herif yazma diyorum sana, senin allahını kitabınıda bi güzel s... anladın sen.
Kaybol senin allahını s... yazma ulan arrrap orrrcspu cocugu.
@AgentKid aramizdaki Islam düsmani ermeni piccci seni, anannni müslüman Türklermi zikti. Dedim ya, araplar ermeni anani cok zikmis, orrosupnun sictigi kahpe sperm israfi seni. YAYLAN GÖTTverinin sictigi Türkiyedeki nankör pislik
@AgentKid lan ermeni paraziti yorumumdan bi hadi oradan defol git, fetöcü ermeni picci
Ulan sana yazma diyorum hala yazıyorsun, küfrettirme allahına kitabına şimdi.
@AgentKid Ermeni piicci la hem Türkiyeden defol, hem yorumumdan, ya yavsagi, ermeni picci, git tanrina ermenistanda kilkisde ibadet et, Türkyiede ne isin var amkkk yavsagii
Allahını s. krm senin kaybol arap.
@AgentKid eger ben arapsam bütün araplar benim anami sssiksin, yoksa bütün araplar senin anani bacini karini kizini siksinnn piccin sictigi pisllik seni.
@AgentKid orrospu cocuguu ermeni picci, kaybol, baska yerde bok yee.
Lan tamam hadi yazma artık mına kodumun arabı.
@AgentKid ermeni picci, anani arap essekleri sevsin
Bu bir şey değil ki bir sürü kadın buna mesaj atmıştı instagramda sen suçsuzsun diye evli bile.
haklısın
sanırım bütün ülkeyi öldürmesini bekliyorlar ceza alması için.
Gördüler ebelerinin şeyini bundan sonra da yazmaya devam eden geri zekalılar olur. Sıra sıra onları da ortadan kaldırır bu lavuk.
@MuscleKing_T Eğer zulmu savunacaklarsa başına gelene felaketleri hak ediyorlar demektir. i
Valla üzülmüyorum iyi olmuş boyle gerizekalilarin aramizdan gitmesi lazim.
yazık olmuş
Şaşırdık mı? Hayır tabii ki. Buna rağmen bu herife deli olan çok kadın var.
üzülmedim doğrusu
Bizim TC kadınları abi yeter ya bu şerefsize bile kurban olmaya hevesliler bıktık artık
ayn
Yeni duydum.. dünyanın bir an önce bitmesini yüce tanrıdan diliyorum
Kadında hiç suç yok demi ulan bu şerefsiz 1 kişiyi daha öldürdü ne işi var evinde demiyorsunuz hiç orrr cocugu sevmeyin o zaman kafaya bak abi ya
@ᴡiɴᴄʜᴇssᴛᴇʀ sen ne diyon la
Ya bir sus
arkadaşlar sakin olun
@Gergous görüşümü mü kaldırdın kanka sen
O kız bu adamla işi var valla kadınlar akıllanmıyor
haklısın
Önce Aleyna Çakır
Şimdi Esra Hankulu
Kaç kadın daha öldürülmeli Ümitcan Uygun'un tutuklanması için?
Dayı kimse artık hepimizi dograsa kimsenin sesi çıkmayacak
Yine serbest kalir yine birileri ölür bu adama nasıl güveniyolar aklim almiyor yani
Bir kadın böyle bir insanla sevgili olarak kendi sonunu hazırlamış olur zaten
Bu kizlari babalari doguruyor cunku duyarcilarimiz bu soruyu kesfedememis herhalde
Adamın suç dosyalarını sağır sultan bile duydu. Kusura bakmayın da bu bile bile ölüme koşmaktır.
O değil de ben bu kızları anlamıyorum. Böyle bir pislikle nasıl görüşebiliyorsunuz...
Bile bile bu adama nasıl yaklaşıyorlar bilemiyorum.
Bu Ümit Can benim gozumde zaten bi yatatık gibi insan gibi asla görmüyorum onu ilk olayinda dışarı cikaranlarda öyle. Cok merak ediyorum bunların hesabini ahirette hangimiz verebilecegiz. Öldürülen, yakılan, kesip biçilen, tecavüz edilen Kadınların çocukların hayvanların hesabını nasıl vereceğiz. Ben artık kapı komşuma iyi günler demekten korkar oldum. Allah sonumuzu hayır etsin.
Ne denir buna simdi? Biri daha öldü, Neden? çünkü adalet yerini bulmadi. Eger o şahıs hapise atilsaydi o kiz olmicekti..
İyi de kizin boyle biriyle sevgili olmasi da asiri sacma degil mi tum tr duymus adamin olayini kizda biliyordur herhalde umitcanin hapse atilmamasi tamam adaletsizlik fakat bu kisiyle hala sevgili olan birinin olmasi asiri sacma
Evt oda bir unsur. Ama o kişi hapiste olsaydı , onunla birlikte olamazdi. Çoğu kadin mantik cercevesinde düşünemiyor, daha cok hisleriyle zaaflzriyla hareket edebiliyorlar. '' ben farkliyim beni seviyor'' diye düşünmüş de olabilir.., kim bilebilir ki🤷♀️
Sacma dusunce her turlu, hapiste olsa olmazdi ama bu kadar olayi bilipte hala o kisiyle ayni yataga girmesi kadar sacma bir olay yok
Kizlarin serseri tiplilere olayli kisilere ilginc bi sevgisi, sempatisi var bu bir gercek
Ben oyle biri olmadığım icin bilemiyorum
Niye sen hic serseri tipli birini sevmedin mi veya sevgili oladin mi
Vay bee
Sevmedimde olmadimda🤷♀️
Bir gun seversinnn
😂Yok almayım teşekkür ederim
Umarim almazsin tabi de, genelde bir gun illa ki serseriyi severler kskfkdkf
Sempati iste naparsinn
Yok serseri vs diye adlandirmak istemem ama benim kafa yapima uymuyor. Ben daha hoşgörülu empati yapabilen insanları seviyorum
Vaay nadirlerdensin o zaman 👍
😅Belkide
Oyle dusunuyorsan oylesin kskckskc nadirrr
Olm bu kızlar ölüme aç mı yahu hala niye yatıyorlar bu adamla
ölen kadın, cinayetle ismi duyulmuş biriyle sevgili olmuş mu gerçekten :(( acaba yine salacaklar mı bu iti birkaç kadını daha öldürmesi için 🙃
Şu apt*lın suratını her yerde görüyorum. Günüm kötü geçecek. Ne düşüneyim. Parmağı varsa kahrolsun işte!
Paylaştığı duruma bakar mısınız…
Allah rahmet eylesin. Söylenecek söz sorulacak çok soru var ama Möge apla yayına başlayınca evirir çevirir bulur.
Allah rahmet eylesin. Ailesine sabir versin.
Yazacak cok sey olsa bile bununla yetinmek istiyorum.
Yahu ne sevgilisi?
yoksulluktan Kötü yola düşmüş
bir sürü kız var.
Böyle zengin karaktersizlerine meze oluyorlar.
Bunu gören yok mu?
Bir sey düşünemiyorum artık. Kadınlarımız kendilerine sahip çıksınlar. Boyle insanlarla ayni oda değil aynı şehirde bile yaşamamak gerek off :/
Kadinlar kendileri gidiyo o erkeklere. Ne anlatiyon sen 😂😂😂😂
Kıza madur diyemem bile bile bir katille yatmış açıkcası bu yine kızların serseri erkek aşkından dolayı oluyor tercihinin bedeli. Düzgün birini bulsaydı böyle olmazdı ve tabi bu iti dışarı salmasalardı