Milletvekili Nergis: 'Katilleri de kadınlar yetiştiriyor; kadınların bu şiddette hiç mi payı yok?' dedi. Sizin görüşünüz nedir?

Milletvekili Nergis: Katilleri de kadınlar yetiştiriyor; kadınların bu şiddette hiç mi payı yok? dedi. Sizin görüşünüz nedir?

İstanbul Sözleşmesi
'nin fesih kararını savunan AKP Kayseri Milletvekili Hülya Atçı Nergis, kadın şiddeti hakkında tepki çeken sözler sarf etti. Nergis, "O kadınları öldüren şahısları da yetiştiren kadınlar. Hiç mi kadınların payı yok bu şiddette?" dedi.

Sizin görüşleriniz nelerdir? Benim ağzıma çok güzel bir kaç cümle geliyor ama malesef söyleyemiyorum.
Milletvekili Nergis: 'Katilleri de kadınlar yetiştiriyor; kadınların bu şiddette hiç mi payı yok?' dedi. Sizin görüşünüz nedir?
Cevapla