• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Anneye telefonda "kızına şu an tecavüz ediyorum" dedi! Serbest bırakıldı. Ne düşünüyorsunuz? (Sayfa 2)

ZodiacK
ZodiacK Takip Et
FenomenMaster Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1411
Yapay Zekaya Sor
Anneye telefonda "kızına şu an tecavüz ediyorum" dedi! Serbest bırakıldı. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Telefon Soruları WhatsApp Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
25 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

139

Cevap

138

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • pastacı5354
    pastacı5354 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Adalet Yok bu ülkede ne isterler kadınlarımızdan anlamıyorum gücünüz kadınlaramı yetiyo erkeklere yapsanıza yazıklar olsun şu ülkenin düştüğü hale bak yemek hazırlamaz döversin çamaşırın yıkanmaz döversin gezmeğe çıkar döversin bumu erkeklik bu değil seviyosan adam gibi seviceksin üzmüyceksin inciltmiyceksin

    0
    0 Yorumla
  • drzola
    drzola Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    Oha dedim. Ne oluyor lan bu ülkeye.
    Biz ne ara böyle olduk, ne ara bu kadar insanlıktan çıktık.
    Hadi biz insanlıktan çıktık, bu ülkenin yöneticileri nerede amw.

    0
    0 Yorumla
  • Husnacane
    Husnacane Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 54%
    +1 yıl

    Allah belalarını versin azmislar ceza yok birsey yok hem tecavüz ediyor hem annesine kızına tecavüz ediyorum diyor hem de zorla uyuşturucu kullwndirtiyor ne kadar yabanilesti bu ülkenin insanları

    0
    0 Yorumla
  • AçılınBenKs_ci
    AçılınBenKs_ci Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl

    Dışarı çıkasım gelmiyor, arkadaş sevgili vs. yapasım gelmiyor bunları gördükçe... Ne acı birşey!

    3
    1 Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      İnsan artık babasına amcasına güvenemiyor ki kaldı elim adamları 🤦‍♀️

      Yorumla
  • selenatorsari
    selenatorsari Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 56%
    +1 yıl

    olmayan adaletten güç alıyorlar... ülke ne hale geldi gerçekten yazık.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Vallahi hiç şaşırmadım. Okuyup, çalışıp, ülkeyi terk etmek isteyen gençler gerçekten haklı. Burda vaktinizi kaybetmeyin, artık bu ülkeyi kimse kurtaramaz. Hiç bir şey düzgün gitmiyor ve bu çok üzücü.

    3
    16 Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      tecavuz heryerde var.. almanya fransada, ingilterededa var iranli ya da turk bir adam orda bir kadina tecavuz etmis diye okuyom.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mesut3536 evet tabikide sadece Türkiye’de yok ama sözde “gelişmiş” olan bir ülkede adaletin sağlanmaması çok kötü. Ben Fransa’da yaşıyorum burda öyle olaylardan oluyor tabi ama gerçekten çok nadiren ve böyle olaylarda herkes konuşuyor, televizyon kanalları, sosyal medyada herkes sesini çıkarıyor. Devlet başkanının bile konuşmuşluğu var. Ve hiç serbest bırakılmıyorlar. Suç bu suç. Kanun var yasa var. İki senede Almanya’da yaşadım, burda o olaylardan hiç yok gibi çok nadir, ve ne olursa olsun cezası kesiliyor. Ben Türkiye’yi kötüleme amaçlı demiyorum benim ülkem fakat durum ortada. Ordae neye dayanarak serbest bırakılıyorlar aklım almıyor. İnsan canı bu kadar mı değersiz. Ben o böyle hakinlerin olmayan beynini s...

      Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      dogum yerin fransa mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mesut3536 hayır Türkiye

      Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      oraya ne icin gittin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mesut3536 11 yaşında ailemle buraya taşındık.

      Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      haa, babanin isinden dolayi yani ,

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mesut3536 daha çok işsizliğinden dolayı diyelim. İş bulmak için buraya geldik.

      Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      nasil ya calisma vizesi nasil aldi peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mesut3536 turist olarak geldik başta. Sonra ne yaptıysa iş buldu. Zaten bir kaç tanıdığımız vardı onlarda yardım ettiler.

      Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      vay be turist olarak geldi birikimle gelmistir tabi. dil bilmeyince sorun olmustur ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mesut3536 eh işte, başta zordu ama öğrendik

      Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      fransizca zor dil be, baban ne is yapio orda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mesut3536 inşaat şirketi var onu yönetiyor

      Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      vay be iyi . Iyi birikimle gitmistir ozman oraya baya parayla

      Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      bide oyle ulkelerde turk artarsa ordaki erkeklerin isi zor haa, rahatca sokakta bi kadinla tanisamaz turk cikabilir cunku, yas faktorude turklerde onemli, turk kulturu hoslarina gitmez bence. Fesatlik var bide.

      Yorumla
  • Sherlockswife
    Sherlockswife Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Okurken içime bir şeyler oturduğu için fazla bir şey diyemiyorum. Ne biçim insanlar var diyicem de insan kelimesine ayıp olucak. Pis mahlukatlar.😡

    1
    0 Yorumla
  • karakedücüük
    karakedücüük Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kızlar, yanınızda muhakkak kendinizi savunabileceğiniz bir aletle çıkın. Bu her ne olursa olsun. Artık yeter!

    1
    0 Yorumla
  • Sunrise_sunset_
    Sunrise_sunset_ Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 99%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 387 cevap paylaştı.

    Adi herifi canlı yayında elektrikli sandalyede idam etsinler bir daha kimse yapmaz bu herifin yaptığı adiliği😡

    1
    0 Yorumla
  • muradd013
    muradd013 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bedelli askerlik için yasa getiren devlet tecavüzcüler içinde bı yasa getirsin parası neyse biz verelim😡😡😡

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Allah'ın mahkemesi daha büyük olmasaydı hepsini adalet bulmadan bulur s. klerini keser ellerine verirdim. Ya da ağızlarına sokardım böyle asagilikca ölsünler diye. Ama bunlar benim dusunduklerim Allah neler yapar aklim almaz.

    1
    0 Yorumla
  • OmerYagiz
    OmerYagiz Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    1000 kere yazdım 1000 kere daha yazarım CUKLERINI KESIP GERGEDANLARA S*KTIRMEDIGIMIZ SURECE DEVAM EDECEKLER

    1
    0 Yorumla
  • shaed
    shaed Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Adalet sistemine güncelleme gelmesi lazım taş çağında mı yaşıyoruz hani medeniyet

    2
    0 Yorumla
  • SilgisiOlan
    SilgisiOlan Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Adalet yönetimi sanki milletin kanlısı gibi. Kötülüğü yüceltiyorlar bize karşı, düşman gibi..

    2
    0 Yorumla
  • sarammm
    sarammm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 89%
    +1 yıl

    offff o halde yasamak Allahım sen yardım et inşallah bu sefer ceza yüksek olur

    2
    0 Yorumla
  • ŞEREFXAN_KARDAŞ_21
    ŞEREFXAN_KARDAŞ_21 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 81%
    +1 yıl

    Benim esas merak ettiğim. Kadınlar ne zaman bir araya gelecek. Tek yumruk olup erkek egemen düzenin kafasına inecek

    0
    0 Yorumla
  • MiniP
    MiniP Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 65%
    +1 yıl

    Allah Belasini Versin Diyorum Erkek Olarak Utaniyorum Bütün Kadinlarimizdan Onun Adina Özür Diliyorum da neye yarar idam olmadıkdan sonra

    0
    0 Yorumla
  • Simurg_4
    Simurg_4 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Bir yerde yine böyle çocuğun şeyini köpege yedirtiyorlar canlı canlı buna da böyle bir şey yapmak lazım

    0
    0 Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 48%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 591 cevap paylaştı.

    Hükümeti yönet diye seçmenlere sormanız gerek. Hırsızlığın, çalmanın kanunun olmadığı yerde yaşıyoruz. Ülkenin hali ortada...

    0
    0 Yorumla
  • liber_tango
    liber_tango Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 38%
    +1 yıl

    Şimdi gitsek bunu serbest bırakan hakimi kınasak adliye önünde kaç yıl yeriz acaba? Garibana gücü yeten sistem. Yzıklar olsun!

    0
    0 Yorumla
  • Yoğunbakım
    Yoğunbakım Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 73%
    +1 yıl

    Kızın asaletine hayran oldum. Kolay değil intihar etmek. Gururundan olanları yedirememiş kendine. Canım benim. Hep iyilere mi olur bunlar?

    0
    6 Yorumla
    • Osbircidayiiiii
      Osbircidayiiiii
      +1 yıl

      Asalet? Gurur? Hayır, sadece mağdur.
      Önce Murat Kaya adlı mahluk tarafından mağdur edilmiş, sonra da tecavüze uğradığı için onu utandıran toplum tarafından mağdur edilmiştir.

      Yorumla
    • Yoğunbakım
      Yoğunbakım
      +1 yıl

      @Osbircidayiiiii canından vazgecmek kolay değil. Herkesin harcı da değil.

      Yorumla
    • Osbircidayiiiii
      Osbircidayiiiii
      +1 yıl

      Canından vazgeçmesi gereken birşey olmadığını söylüyorum bende. Sence utanıp, yok olmak istemesi gereken bu kadın mıydı? Mağduriyeti övmeyin, suçluyu eleştirin.

      Yorumla
    • Yoğunbakım
      Yoğunbakım
      +1 yıl

      @Osbircidayiiiii suçlu zaten bence delik deşik olacak. Özgecan ın katili de çok yasamadı bilirsin. Delikanlılar yaşıyor hala.

      Yorumla
    • DarthPleaguesTheWise
      DarthPleaguesTheWise
      +1 yıl

      Canından vazgeçmek mi o sadece savaşta olması gereken bir durum.. Tecavüz mağduru olup vazgeçmesi Ataerkil saçma sistemin dayatması

      Yorumla
    • Yoğunbakım
      Yoğunbakım
      +1 yıl

      @DarthPleaguesTheWise erkeklere yaşamak kızlardan daha kolay. Bize hiç kolay değil. Farklı yetiştiriliyoruz. Herşeye farklı anlam vererek büyüyoruz. Başımıza birşey gelince de suçlu hep biziz. erkeğin elinin kiri. Zihniyet bu hep böyle olacak. O yüzden kıza hayran oldum cesaretine. Utancın canının önüne geçmesi ne demek pek kimse bilmiyor. Aslan gibi kızmış diyorum. Keşke adamı öldürseydi. Ama bu şekilde yaşamak istemedi. İntiharı övmüyorum asla olmamalı. Kendine kimse kıymasın.

      Yorumla
  • seval001
    seval001 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 48%
    +1 yıl

    Allah belalarini versin. Bu olaylara idam getirmeyen sorumlularinda belasini versin. Onlari salanlarinda belasini i versin..

    0
    0 Yorumla
  • subarucu
    subarucu Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl

    Öldürmek tek çare gibi gözüküyor adaletsiz ülkenin adaleti sağolsun suçlular serbest suçsuzlar ölümüne içerde lanet olası düzen...

    0
    0 Yorumla
  • the_vampire_diaries
    the_vampire_diaries Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 73%
    +1 yıl

    İnanamıyorum, şaka gibi. Böyle insanlar hadım edilmeli ve ömür boyu hapiste kalmalı. Edeyim böyle adalete.

    0
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 2b cevap paylaştı.

    ben hakimlerin bilerek yaptıgını düşünmeye başladım
    toplumsal huzursuzluk çıkması için kasıtlı yapıyor gibiler... başka izah bulamıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Mercy0
    Mercy0 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Kelimelere dökemiyorum bu Ne iğrenç kan dondurucu birşey bu adamı hapse atmak yetmez can çekiştirip öldürteceksin bunu idam buna olmaşı

    0
    0 Yorumla
  • beylerbyanlr
    beylerbyanlr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Nefes israfı yapan rezil iğrenç uaratıklar idam etmek yerine bunları ikaç firmaları kobay olarak kullansın baskada bi boka yaramazlar

    0
    0 Yorumla
  • Zayıf_Seven_Bey_xXx
    Zayıf_Seven_Bey_xXx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Şaşırmıyorum artık. Normal gelmeye başladı. Adalet sistemimiz mükemmel hocam.. Vur sazının bam teline hakim bey, halk inlesin!!!

    0
    0 Yorumla
  • Zevahir06
    Zevahir06 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Saraydan yönetilen adalet bu kadar olur.. Allahından bulsun buna sebep olanlarda bu kararı alanlarda...

    0
    0 Yorumla
  • fellatioforever
    fellatioforever Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Off o haberden haberim var. Nasıl bir caniliktir bu? Türk adaleti gene adalet getirmez. Durum içler açısı...

    0
    0 Yorumla
  • geceminmavisi
    geceminmavisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Aman Allahım...
    Ne kadar kansız, pislik insanlar var bu hayatta. Off çok kötü bir durum. Allah o pisliğin belasını versin. 😢

    0
    0 Yorumla
  • yakışıklıvedengesiz
    yakışıklıvedengesiz Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Her zaman vardı her zaman olacak herkes kendisini savunacak kadar dövüş bilmesi gerek devlet her kadının başına 10 tane bekçi koysa yine olacak

    0
    0 Yorumla
  • Zlatan_red
    Zlatan_red Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 39%
    +1 yıl

    Ülkede adaletmi? hadi canım oda ne içiliyor mu moduna geldiler resmen insan namına bir nokta alamayan... !!!

    0
    0 Yorumla
  • İC3PEAK_
    İC3PEAK_ Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Yakında o kadar legal hale gelecek ki bunu canlı yayınla şow haline getirecekler, tabi ülkede birileri değişmezse

    0
    2 Yorumla
    • İwillbethere4u
      İwillbethere4u
      +1 yıl

      Ümitcan canlı yayın şovunu yaptı bile şu an laylaylom herkesten iyi yaşıyor

      Yorumla
    • İC3PEAK_
      İC3PEAK_
      +1 yıl

      Serbest bırakanın anasıylada şow yapsın

      Yorumla
  • şakayıksever
    şakayıksever Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben arık bu duruma diyecek söz bulamıyorum. Bu nasıl adalet? Böyle bir şeye kim nasıl izin verebiliyor?

    0
    0 Yorumla
  • Boncukcukk
    Boncukcukk Takip Et
    Yoda Yaş: 76 , eic 98%
    +1 yıl

    Herr gün benzer haberler okuyoruz ve suçluların her gün serbest bırakıldığını öğreniyoruz bu adaletsizlikten dolayı Türkiye'den nefret eder oldum

    0
    7 Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      tecavuz heryerde var.. almanya fransadada var iranli ya da turk bir adam orda fransiz bir kadina tecavuz etmis diye okuyom

      Yorumla
    • Boncukcukk
      Boncukcukk
      +1 yıl

      @mesut3536 Ee Türkiye'deki gibi cezasız mı kalıyorlar peki

      Yorumla
    • Baharsz
      Baharsz
      +1 yıl

      Başka ülekede ki sorun bizi illengilendirmez, başka ülkede olması burada olmasını gerektirmez ve hiçbir şekilde bu durumu meşrulaştırmaz! Herkes kendi evinin dağınıklığından sorumludur! Ayrıca yorum yapan arkadaş kıyaslama yapmamış siz tutupta başka ülkede de var diyorsunuz. Aslında bir şey yazmıyacaktım fakat 'başka ülkede de var' cümlesi artık midemi bulandırıyor..!

      Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      hapse giriyolar. turkiyedede oyle

      Yorumla
    • Boncukcukk
      Boncukcukk
      +1 yıl

      @mesut3536 Türkiyede kim hapse giriyor? Ifade verip çıkıyorlar ancak kadını öldürürse o zaman hapse giriyor onda da takım elbise giyip iyi hal indirimi alıyorlar. Öldürmeden hapse bile girmiyorlar ölecek ki ceza alsın o da indirimli ceza

      Yorumla
    • Baharsz
      Baharsz
      +1 yıl

      @Boncukcukk o kadar haklısın ki

      Yorumla
    • mesut3536
      mesut3536
      +1 yıl

      ya sorun neyden bilion mu cinsel olarak bastirilmis bir ulke cunku ve cinsellik yasak ve kotu algilandigi icin avrupadaki gibi rahatca bir cok kisi ile olunmuyor. nedeni bu bence birazda.

      Yorumla
  • sonsuzdevir
    sonsuzdevir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu resmi paylasan tecavuzcuden daha karaktersizdir. Valla sende oylesin ister admin ol ister dayi. Utanin az a q

    0
    0 Yorumla
  • afr0dit
    afr0dit Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    korkunç olaylar gerçekten allah kimseye yaşatmasın kabuslarıma giriyor böyle şeyler

    1
    0 Yorumla
  • __pinhan
    __pinhan Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 45%
    +1 yıl

    her geçen gün bu ülkede yaşamaktan üzüntü duyuyorum şahit olup okuduklarım için.

    1
    0 Yorumla
  • tatlihtnnn
    tatlihtnnn Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 68%
    +1 yıl

    Ya Allah belalarını versin ya nası içim kötü oldu. Kendi canlarından çıkar inşallah ya

    1
    0 Yorumla
  • theİlbey
    theİlbey Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    Geç gelen adalet, adalet değildir ve adaletin olmadığı yerde zulüm vardır.

    1
    0 Yorumla
  • isparos
    isparos Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 60%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 363 cevap paylaştı.

    Neden bu adamlar dışarıda geziyor diye soruyor insan kendine. Cevap yok yargı nederse o.
    ?

    1
    0 Yorumla
  • Ready_Rookie
    Ready_Rookie Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 35%
    +1 yıl

    Bu haberler bitmez devir bozuldu gitti insanları tanımaktan korkar olduk..

    1
    0 Yorumla
  • SooN1TürK
    SooN1TürK Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    valla ister çok dizi izliyorsunuz diyin ister film izliyorsunuz diyin bu ülkeye bir tane punisher şart

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadınlar idam cezası isteyen bizlere yobaz cani diyip ümitcan uygun gibilere aşk mesajı yazacaklarına tüm tecavüzcülere teröristlere ve tacizcilere idam cezası verilmesi için imza toplayalım!

    1
    4 Yorumla
    • tunahanççoban
      tunahanççoban
      +1 yıl

      😂😂😂😂Ne kadar komik ve cahilsin. Adalet sistemi olmayan bir ülkeye idam cezası gelince ne olacağının bilmiyorsun değil mi? Haa bunlar hakediyor mu kesinlikle!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @tunahanççoban bir tecavüzcünün asıldığını görmek için 100 masumun asılmasına razıyım. Biliyorum kadınlar idam cezasının gelmesini efendi adamların asılıp ortalığın ümitcan uygun gibilere kalması için istiyorlar ama ben adalet sisteminin düzgün cezaların caydırıcı insanların hakkaniyetli bir ülke olmamızı diliyorum. Allah herşeye kadirdir.

      Yorumla
    • tunahanççoban
      tunahanççoban
      +1 yıl

      Anladım cidden cahilsin. İyi akşamlar sana ✋✋

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @tunahanççoban papağan gibi ona buna cahilsin diyerek kendini kültürlü zannetmek de moda oldu size iyi entelbasyonlar...

      Yorumla
  • xxebruuxx90
    xxebruuxx90 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Allah böyle sapıkların belasını versin onların yaşamaya hakkı yok

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kanunların değişmesi lazım. Temeli Milattan Önce'sine dayanan Avrupa kanunlarını copy-paste yapmışız zamanında. Çok şikâyetçi iseniz bu yönde protesto yapın.

    1
    0 Yorumla
  • Alyasoft
    Alyasoft Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 73%
    +1 yıl

    Ahlak edep haya yok ki imansiz insandan hersey beklenir

    1
    22 Yorumla
    • Dünyalıbağyan
      Dünyalıbağyan
      +1 yıl

      Ne alaka bunun imanla ne alakası var biz müslüman değiliz ailecek insan yakıp kesip tecavüz mü ediyoruz

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      Islamiyette ve muslumanlikta zina ve bu zorla tecavuz oluyor bu dinimizde sen helal mi biliyorsun sen

      Yorumla
    • Dünyalıbağyan
      Dünyalıbağyan
      +1 yıl

      Sen önce kurallı cümle kurmayı öğren ne dediğin belli değil. Benim demek istediğim şu imansız insanlar yapar demişsin biz sizin dininize inanmıyoruz tecavüz taciz adam yakma olayları bizden mi çıkıyor haddini bil en son kontrol ettiğimde madımakta insanlar allahu Ekber diyerek insanları yakıyordu ah pardon bu gerçek islam değil

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      Dinin islam degilse yorum yapma burasi islam ülkesi bu ahlaksizliklarin dinde yeri yok

      Yorumla
    • Dünyalıbağyan
      Dünyalıbağyan
      +1 yıl

      Sen de bizim hakkımızda yorum yapma o zaman. Dininde bunun yeri var demedim ama sen senin dinine inanmayanlar için var diyorsun cevap vermekten bile acizsin

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      Dinin islam degilse müslüman degilsen neden ustune aliniyorsun sananesi islamiyet ten musluman degilsen seni ilgilendirmiyorsa niye yorum yapiyorsun

      Yorumla
    • Dünyalıbağyan
      Dünyalıbağyan
      +1 yıl

      Hala mı kafan almıyor? Ben islama bir şey demedim sen inanmayanlara demişsin akıl nedir bilir misin senin yazdığın şeyden haberin var mı

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      Ben inanmayanlara birsey demedim bananesi inanmayanlardan sadece Allaha inanci olmayan ahlaksizlar bu isi rahat yapar dedim sen boyle birsey yapmadiysan ustune niye aliniyorsun inanmayan sen tek misin?

      Yorumla
    • Dünyalıbağyan
      Dünyalıbağyan
      +1 yıl

      Allah’a inancı olmayanlar diyosun bende onu diyorum kafan hiç basmıyor gerçekten

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      Allaha inanci olmayanlar derken bu isi yapan diyorum bak bence sende kıtlık var bu isi yapmamissan ustune alinmayacaksin senden baska biri burda yorumuma tepki verip yorum yapmadi demekki onlarda yapmamis ki ustune alinmamislar anladinmi simdi biz Alemleri yaratan Allaha inaniyoruz sizin de dusuncenize saygi duyuyoruz sizde bize saygi duymak zorundasinz burda senden baska inanmayanda var onlar yapmamislar ustlerine alinmamislar yorumda yapmamislar sende yapmadiysan ustune alinip yorum yapmamana gerek yok

      Yorumla
    • Dünyalıbağyan
      Dünyalıbağyan
      +1 yıl

      Bir gün düzgün cümle kurmayı öğrenirsen tepki almazsın

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      İnsandır sanıyordum mukaddes yüke hamal, hamallık ki sonunda ne rütbe var ne de mal.

      *****

      Marifetli hokkabaz başını kaldır da bak. Gökte bir oynayan var yıldızlarla kaydırak.

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      Uyumak istiyorum başım bir cenk meydanı, Harfsiz ve kelimesiz düşünmek Yaradanı!..

      Yorumla
    • Dünyalıbağyan
      Dünyalıbağyan
      +1 yıl

      Kendin cümle kuramayınca konu ile alakası olmayan şeyler bulmuşsun

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      Ateist misin yoksa deist misin

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      En buyuk nimet Allah inanci diyorum olumden sonra hesaba cekilmek var inanc yoksa durum vahim

      Yorumla
    • Dünyalıbağyan
      Dünyalıbağyan
      +1 yıl

      Sana göre öyledir saygım var diyorsun uzatma sen inan

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      Tabiki saygim var ama gercegi bilen bilmeyene üzülür hepimiz kalp sahibiyiz kalbim gonlum ölûmden sonrasi icin basiniza gelecek olanlara razı degil hepimiz yaratilmisiz Allahın kullariyiz esitiz ama Allaha olan inancimiz bizi ustun hale getirir ben kimsenin aci azap cekmesini istemem

      Yorumla
    • Dünyalıbağyan
      Dünyalıbağyan
      +1 yıl

      Bana görede senin yolun doğru değil sen kendine takıl millete bulaşma

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      Ben maskot degilim takilmam konusurum insanlarla

      Yorumla
    • Dünyalıbağyan
      Dünyalıbağyan
      +1 yıl

      Tamam insansın inancında senin olsun ben sana dayatmadığım gibi sende bana dayatma

      Yorumla
    • Alyasoft
      Alyasoft
      +1 yıl

      👍 peki

      Yorumla
  • cilekcck
    cilekcck Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Tecavüzü alkışlayan ve destekleyen bi yönetim ile bunlar yine iyi günler

    1
    0 Yorumla
  • nenasıl
    nenasıl Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 84%
    +1 yıl

    Adalet olsaydi eger kimse bunu yapmaya cesaret edemezdi.

    1
    0 Yorumla
  • üyeyimm12
    üyeyimm12 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gerçekten Allah kahretsin ya bıktık artık sizin bitmeyen cahilliğinizden bitmeyen pis düşüncelerinizden bitmeyen kendinizi Üstün görme cabanızdan... bitmeyen Zorla güzellik çabalarınızdan... yazıklar olsun ya

    2
    0 Yorumla
  • fukanınhatunu
    fukanınhatunu Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 91%
    +1 yıl

    Bu kararı veren de en az tecavüz eden kadar suçlu. Ikisininde yargılanması lazım

    0
    0 Yorumla
  • Multifemale
    Multifemale Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Şu an sinirden ellerim titriyor. O insan demeye utandığım şahsı karsimda görsem var yaaa

    0
    0 Yorumla
  • nukredit25
    nukredit25 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl

    Çalgı çalıp adalet oynamaya devam ederse çok daha beterlerinin olacağı olayın görünen yüzü dur

    0
    0 Yorumla
  • zodyaklısamara_
    zodyaklısamara_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 78%
    +1 yıl

    Böylelerinin güzel kardeşim soysuz bu ülkede niye adalet yok yazık ya

    0
    0 Yorumla
  • wildmoongirl
    wildmoongirl Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    adaletin bu kadar yetersiz kalması mide bulandırıcı.

    0
    0 Yorumla
  • GamerBlackShadow
    GamerBlackShadow Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu it serbest mi bırakıldıldı ve aileyi mı tehtit etmiş
    Bu iti inşallah biri cezasını keser

    0
    0 Yorumla
  • hhangoverr
    hhangoverr Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Gün geçmiyor ki ülkemizde saçma sapan ve okuyana akıl tutulması yaşatacak haberlerle karşılaşmayalım..

    0
    0 Yorumla
  • Ateşejderhasıı
    Ateşejderhasıı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 85%
    +1 yıl

    Allah bin belasını versin böyle oların... Burda adalet yok Allahin adeletine birakiyoruz hep...

    0
    0 Yorumla
  • istemi_yabgu
    istemi_yabgu Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    Kadınlara yapılan a çok ağır ceza verilmedikçe durmayaçak.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (157)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Anneye telefonda "kızına şu an tecavüz ediyorum" dedi! Serbest bırakıldı. Ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

3 yaşındaki çocuğa tecavüz ettiğini itiraf etti! Sapık Alihan lakaplı kişi ne zaman tutuklanacak? 100 cevap verildi
Kız bebege tecavüz etmiş ve bunu ekşi sozlukte paylaşmış bu olaydan haberiniz var mı ? 5 cevap verildi
Tecavüzcüye hadım cezası geldi, ne düşünüyorsunuz? 742 cevap verildi
Annesinin sevgilisi tarafından tecavüze uğrayan 11 yaşındaki çocuk hamile kaldı! Ne düşünüyorsunuz? 18 cevap verildi
Telefonunun şifresini söylemediği için 14 yaşındaki kızını öldüresiye dövdü! Bu cani baba şimdi... 304 cevap verildi
Sevgilim tecavüze ugramış? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨