AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
138Cevap
e ellerine ne geçmiş karaktersiz kardeşim un haysiyetsizlerin başı göğe mi ermiş nefret ettim valla şu devirden ya insanın hayatı bu kadar mı ucuz niye bu kadar yüzsüz cok yeter ya
otomatik düzeltme olmus
felaket tellalı gibisin be kardeşim içimizi kararttın
Türkiyede adalet olduguna asla inanmiyorum. Bu duzen yikilmali
Şeriattan öcü gibi kaçan bu nesli ancak Şeriat sistemi yola getirir...
Bu ülkede adaleti kendin sağlayacaksın. İş ona gidiyor.
Bu ülkede adalet olduğuna inanan mı var lan yine sinirlerim zıpladı ya
Kadın cinayetleri de tecavüzleri de POLİTİKTİR! Gereken ceza hiçbir zaman verilmedi.
Çok kötü oldum bu haberlerden uzak duruyorum idam etsinler sapıklara idam istiyorum
Yani sağdaki fotoğraftaki arkadaş soldaki kişi mi. Daha neler duyacaz arkadaş.
Ülke çığırından çıktı artık birinin tüm bunlara dur demesi lazım...
Aynı dünyada bu zalimlerle nefes almaktan tiksiniyorum
Kanım dondu resmen. Kızın engelli olması da ayrıca çok üzdü Of of kelimeler tarifsiz
idam gelsin deyip durmayın Allah aşkına idam bile bunlara az kalır bunlara işkence ediceksin günlerce acı çekmeliler
Bizde ne doğru oluyor ki? İdam gelse haksız yere idam edilenldr bile olur.
@İwillbethere4u ülkede egitimsiz insanlar var adalet yok
Bu ne saçmalık arkadaş, millete neler yapıyorlar nasıl serbest dolaşıyorlar pesss...
Yazık gerçekten yazık adeleti bırak ondan da geçtim zerre kadar vicdandamı yok?
İşte diyorum ya herşey lafta bu milletin kanı mayası bozuk
Allah belasını versin ne diyim cehennem bunun gibiler için var
Gencler olarak komple birleşip saraya yürüsek mahvederiz o şerefsiz savcıları
Gerçekten anlamıyorum böyle anasi bacısi kahpe pic kurularini kim koluyor devlet adaleti saglamak zorunda yapsınlar bu pıci bin parçaya ayırıp mazotla yaksınlar kaninini sülalesini sıktığım pıci
Oldukça güzel küfür ettim dün haberlerde izlediğimde.
Bu kararı alanların kızlarıa bırakın tecavüzü laf atsanız 20 yıl ceza verirler! Adalet bu işte sadece dayısı olan mağdur için var
Tecavüzün cezasının hadım edilmek olduğu gün yavaş yavaş azalır. Bazı ülkelerde bu yöntem iğneyle yapılıyor
Yok artık, okurken dahi kanım dondu. Allah ona ve ailesine sabır versin, o Allahın cezasının da belasını.
Ülkede adalet yok diyince kızıyorlar birde nerde adalet herseyı gectim kimsede vicdanda mı kalmadı ne oluyor böyle.
Şerefsiz mahlukat nasıl bırakırlar böylelerini umarım aynısını yaşar
İşte gral Adalet hani çok seviyonuzya başkaninizi az karşı çıkın ya ERDOĞAN GİBİSİ YOK DİYENE KADAR ŞU PİSLİKLERİN İÇERİ TİKİLAMSİNİ SAGLAYİNN O AKLINIZ KARİYA KİZA DİL AGZİNİZİ ACMAYA KONUDMAYA SUSMAMAYA YÖNELİK OLSUN YOKSA KADİN KALMİCAK
Yüce yaratandan dileğim ne olur böyle insanlar hem bu dünyada hem öbür tarafta çeksin. Bu dünyada da huzur bulamasınlar.
Hakkini aramak için protesto açarsan ya da döviz asip iş istiyorum yazarsan rahat örgüt üyeliğinden terörizmden 70-80 yıl yersin
Sorsan adaletti derler
Bazen yeniçerilerin neden isyan ettiğini anliyorum hep bu düzen yüzünden
Yok mu Antalya da bi delikanlı bu piçi kazığa oturtacak!😡😠
Kaynak 1 Kaynak 2 yazmış; ama kaynak belirtmemiş. Belliki arkadaş kafasından senaryo yazmış. Lakin senaryo kötü.
adaletinizin ya, size insan diyeninde insan muamelesi yapanında ya
Hayır mahkemelerin derdini anlayamadım, haklı yere adam öldürünce içeri atıyorlar haksız yere adam öldürünce serbest bırakıyorlar sanki ndnendnendn öyle mi geldi bana acaba yanlış mıyım yoksa
bu kadinlar abisi babasi akrabasi hic yok mu allah askina
Sanırım hükümetimiz ülkemizde kız veya kadın istemiyor.
Yasalar bu amipleri koruduğu sürece ne ilk ne son olur
Kıyameti allah değil insanlar kendi getirecek böyle giderse.
Bütün erkeklerin cinsel organlarını köpeklere yedirirsek biter
Bi de kötü insanlar idam edilsin kız erkek fark etmeksizin
Adamın Ermeni olduğuna yemin edebilirim Türk düşmanlığı yüzünden yapıyor bunu.
Şeriat gelmeli. Bu olaya tepki gösteren herkes amasız fakatsız Şeriat diye haykırmalı. Aşağılık batının kanunlarıyla değil Allahın kanunuyla idare edinmeliyiz
senin beynini seveyim
sikym
bir bitmediniz ya
@123-123-123 git şeriatı araştır önyargılı olma.
Nasıl bir dünyada yaşıyoruz ya. Anayasanın bilmem kaçıncı maddesinin bilmem kaçıncı zımbırtısında serbest bırakmak mı yazıyor bu suçun karşılığı olarak.
Junko Furuta'ya yapılanların yanında bu az. Niye bu ülkede hep kadınlar öldürülmek zorunda? Allah bizi erkeklerin kullanması için mi yarattı? Hayatın hiç bir anlamı yok
Ne mi düşünüyorum?
Devlet diye bir şey yok ortada. Hukuk yok, adalet yok, bağımsız yargı yok. Tek adam rejimine evet dediniz, alın size tek adam rejimi. Memnun musunuz?
tek dileğim tüm kadınların bir an önce türkiye denen bu pis çukurdan kurtulabilmeleri.
Başka ülkelerde tecavüz daha çok...
Ya hiç mi kanıt bulunmuyor anlamıyorum sürekli önce serbest sonra tepkiler ardından tutuklu
türkiyede adalet aramak ölüden got istemeye benzıyor
Erkeklerin bazıları böyle işte namusu kadın da sanıyorlar erkeğin tecavüz etmesini çok normal görüyorlar tecavüze uğrayan kadını suçluyorlar
Hiç öyle diyen bir erkeğe rastlamadım? Ama bazı zihniyetsizler yok niye açık giyiniyor yok gece vakti neden dışrda falan. Cidden çok yazık..
Namusu kadın bacak arasın da gören çok erkek var. Tecavüze uğrayan kadını suçlayan da çok erkek var. Neymiş kadınlar öyle erkekleri beğeniyormuş
Evet var öyle zihniyetsiz erkekler ve yine var öyle serseri naptığı belli olmayan erkekleri beğenen kızlar. Genelleme yapılamaz tabi ki.
Ümit cana yazan kadınlar için her Türk kadın böyle tipleri seviyor hak ediyor falan demiş bazı erkekler
O aptallar genelleme yapmış ama o karaktersizin yaptıklarını biliyorlarsa o kadınlar hakediyorlsr bence
Kimse tecavüzü şiddeti hak etmiyor
Tecavüz edende mi haketmiyor? Kimse derken?
Tecavüz eden idam edilmeli tecavüz edilmeli değil.
Hiç bir kadın çoçuk hayvan tecavüzü hak etmiyor
Anladım
evet kadinlar kendilerini yataga atip kullanan atan erkek sevio dogru turk kadinlari oyle daha dogrusu. Gordugum bu hep. bide mesaja gec bakan kolay sinirlenip azarlayan erkek severler
O zaman her Türk erkeği de tecavüzcü sapık?
Kadın biriyle birlikte olunca kaşar oluyor peki erkek ne oluyor? Namus nedir öğren önce. Erkek kadını yatağa atmak için kullanıyorsa kadın suçlu değil erkek suçlu
Namus bedende değil ruhta olur bence ama şuna katılmıyorum. Sadece erkek suçlu falan. İki tarafta suçlu madem erkek atmaya çalışıyor kadın istemezse atamaz. Suçu bir tarafa (tecavüz değilse) atmak yanlış.
ya kendine dokunudrtmadan iliski yasayinca anlarsin sevdigini o erkegin seviosa gitmez
Kadın bir erkekler birlikte olunca namussuz olmuyor! kadın erkekle birlikte olmayınca erkek aldatıyor
Bir kızla yatmak için sevgili olan erkek sapık ahlaksız dır
oyle erkek cooook. yuzde 60 70 erkek oyke kendine dokundurtma opturme ozmaan anlarsin sevdigini onun
Sen de öyle erkeksin sanırım. Edep ahlak kalmamış sizler de
İtalya'dan satın alınan adalet sistemiyle ülke yönetilirse böyle olur
Katılıyorum sana
antalyada yasadıgım ıcın nefret edıyorum ya serefsızler cok
Geçen gün karının biri Umutcan uyguna aşığım diye soru paylaşmış
böyle şeyleri gördükçe kanım donuyor gebertesim geliyor böyle itleri allah kahretsin insanlığınız nerde ulan sizin?
Tüylerim diken diken oldu ya neden böylw yaratıklar hala hayatta neden idam yok neden inşallah geberir
Buralarda küfür etmek serbestmi, dünya ne hale geldi insanlar neden bu kadar cirkinlesti. Allah cezanı versin sapık heriff
Değer miydi intihar etmeye. Onlar da ayni yerden kırılsınlar. Cezalar ağir olmali bu haysiyetsizlere..
Yuh artık ya yuh artık ya yeter artık böyle haberler görmekten bıktım böyle insanların işkenceyle öldürülmesi lazım
Suçsuzların yıllarca ceza alıp suçluların iki günde özgür bırakıldığı tek yer türkiye
eğitim ogretime gerekli önemin verilmedigi bir ülkede al işte sana sonuç bu.. bye
Acaba ne tür bir intihar girişiminde bulundu merak ediyorum
o şerefsize gelince, idam edilmesi gerekir ama idam yasası gelmedi daha büyük sorun
O adamın ana... S... Ör... Ço... , S... Derdine düşmüş
adalet ancak malum kişiye laf atmanız durumunda işliyor. arkadaşlar.
Bu insanlar neden bu kadar rahatlar önce bunu sorgulamak lazım
Yardımcı olayım :) bir kere her şeyden önce okumak lazım. Diyelim ki okuma yolunda lise ikiye kadar ilerledin. Müfredatta psikoloji diye bir ders var. O dersin içinde toplum normları denilen bir konu var. Yani toplumun normal kabul ettiği şeyler. Bu doğrudan toplum psikolojisiyle ilgili. Senin dedenin zamanında hırsızlık olayı son derece utanç verici bir hadiseydi. Biri bir hırsızlık yaptıysa o kişiyi o mahallede yaşatmazlardı. Öyle baskı uygularlardı ki hırsızlığı yapan kişi tası tarağı toplayıp başka diyara göçmek zorunda kalırdı. Ama dedenden bu yana o kadar çok hırsızlık gerçekleşti ki artık toplumumuz buna alış ve tabiri caizse klişe hale geldi. Artık kimse sallamıyor normal buluyor. Aynı şey bu tip haberler için de geçerli. Ancak bunu anlayabilmek için 1 okumak lazım 2 hocan ders anlatırken eşşşşek gibi sıraya kafayı dayayıp uyumamak lazım. O taktirde bu tip olayların kökenini bildiğin gibi çözüm adına bir fikir de üretebilirsin. Aksi taktirde sadece sosyal medayada boş boş kınarsın.
@Cassteall arkadaşım madem böyle bir uslupla cevap vermişsin bende senin verdiğin uslupla yanitlayayim ki algılayabilesin s. i. k. t. i. r. git
o küfür gerçekleri değiştirmiyor.
@Cassteall sen önce karşındakiyle nasıl konuşacağını öğren
Çok bilmiş ukala