AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Allah kimseyi vicdanıyla tek başına bırakmasın derim.
Ben yaptırmak istemiyorum sağlıkçıyım
Adalet sistemine göre böyle bir zorunluluk getiremezler.
Ben yaptırmayı düşünmüyorum covid 19'dan koruyup Allah bilir vücudun neresine zarar verecek
Yediğin icintigin soluduğun hava telefon cok mu organik onlardan daha da zarar aliyorsun her yediğin organikmi
Evet yediğimiz içtiğimiz organik degil ama aşıya güvenmeden yapmak da olmaz
Evet bencede
Ozaman yediğin içimine güven öyle ye
@cicimxs Tutan yok git bütün covid asilarini gönüllü yaptir bu kadar boş yapacağına. Sen ve senin gibilere birsey olmazsa bizde düşünürüz
@anastaberata salak kendin diyorsun ya birşey olcak olsa bile hemen mi ortaya çıkacak diyelim yillarcsobra çıkcak ozmaan yıllarca beklersin bu arada herşeyine organigini al ye ozmaan cik kendini dusunuyirsunya
@cicimxs Coronaya yakalansan bile 100/95 atlatacaksin zaten (önemli bir saglik sornun yoksa) ama aşının yan etkileri yıllar sonra belki sakat kalmana /sakat doğacak çocuklarına hatta ortalama 70 yillik ömrün varsa belki de (bu konu da birçok bilim adamı uyariyor) 50 yaşını bile göremeden nallari dikeceksin... Ayrıca tarihe bakildiginda da goruluyor ki bu tip virüslerin ömrü 3 yıldan fazla değildir 1 yili doldu desek max 2 yıl belki daha önce kendiliğinden ömrünü tamamlayacak bir virüs için ne amaçla üretildiği belirsiz aşıları ben vücuduma almam... Soylesigim Bu virus salgin etkisini max 2 yıl içinde kaybedecek ve en kotu ihtimal mevsimler grip haline gelecek. Asidan medet uman sen ve senin gibi cahiller çok beklersiniz virus bu asiyla bitecek hepsi para ve sağlık tuzagi
@anastaberata asi ile biten hastalıklara bak ozaman örneğin çiçek asi olmazsa düşün bir sürü hastalık olacaktı ve belki sen de asi olmasaydın çoktan olmuştun yaşamının kaynağı asilardir sen çocuk felci aşısı olmasan belki gebermistin sen ve ya senin yakının ölürse görürsün yüzde 95 i okadar bilim adamı aptal tek siz akıllısınız
Hiç bir bastınız yok ahkam kesiyorsunuz
vuggg bana butun asilari vuggg corona verek uyuz kuduz boga kalp ne varsa şaka tabi ölsem vurdurmam
Is yerleri zorunlu asi isteyecek hadi yaptirma sıkıyorsa
Çin aşısına güven tartışılırken yaptırmak ne kadar doğru
Yaptırmak isteyen yaptırır istemeyen yaptırmaz bence böyle olmalı
Ben cok korkuyorum ileribyillarda bi sey gelmese bari basimiza
İsteyen yaptırsın istemeyen yaptırmasın abi zorunlu olmamalı
Devlet kaç lira yapacak sanıyorsunuz 15 lira falan mi
Avcunuzu yalayin en az 500 lira olur
Bir tek Türkiye de ücretsiz. Sen İsrail ya da kandil ya da medeni sandığın Avrupa abd gibi geri ülke vatandasımısın yok.
@sonvurucu39 19 dolar 500 TL yapmiyor
@sonvurucu39
O senin dediğin bedava olan Çin aşıları
Çin bizi kobay olarak test ediyor üstümüzde aşıyı
Çin aşısı olanlar koronavirüs oluyor hey yavrum hey
Sen esas amerikan ve Pfizer alınlarından kork insanlıktan çıkıcak sınız aşı ile
@sonvurucu39
Kardeşim ne diyorsun sen ya. Aşıyı zaten Türk bi çift buldu
Türkiyeye verilen doz sayısı da 1 milyon
85milyon kişiye bu aşı nasil yetsin
Yetkililer aşı olayinda dibi boyladi sizin gibilerin de birsey bildigi yok
Git arastir biraz. Hacdan dönen teyze karantinadan cikarken sapasağlam
Çıkarken kadina test kitiyle test yapiyolar
Kadin 10 gün sonra vefat ediyor
Çinden gelen bütün test kitlerinde korona vardi. Bütün avrupa ülkeleri aldığı kitleri geri yolladi
Sen raziysan bedava Çin aşısı olmaya git ol.
Ben olmam. Aşı degil onlar çünkü
O olmayacak, bu olmayacak ee? Nasıl bitecek o zaman? Bencede insiyatife bırakılmamalı
Sıkıntılı bir durum. Kimseye zorla bir şey yapılamaz zaten, korunmak isteyen vurulur.
Is yerleri zorunlu asi isteyecek yaptırma da gireyim
Ben yaptırmayacağım diye bir şey demedim. Ayrıca henüz öyle bir durum yok. Yine ayrıca benim kendi işimin olmadığını ya da çalışmaya ihtiyacım olduğunu nerden biliyorsun.
Seyahat e vs çoğu yere yere girmek için asi olma şartı gelecek sen bikirisn
Sözde aşı ücretsiz olacak ya, 83 milyonun hepsine aşıyı vursunlarda görelim. Onlar hep boş vaatler devletin kasasında doğru düzgün para kalmadı. Neyse benlik bir durum yok.
Merak etme yapılır 50 milyon sipariş edildi zatenn
Ekonomide %6,7 büyümüş dedi duydun mu?
Ben bu hükümetin söylediği hiç bir şeye inanmıyorum.
İnşallah aşı gerçekten işe yarar karşı değilim ama zorla da nasıl yapacaksın o ayrı mesele ve bu kadar kısa sürede bulunan aşının ne gibi yan etkileri olabilir o da tartışılır.
Olsa almanya ingiltere halkına yapmazdı
Zamanla göreceğiz, İnşallah olmaz.
Kafama silah bile dayasalar olmam
Ben hiç güvenmiyorum bu aşïlara
evet. ama diyelim uzun yol otobüs firmalari veya hava yolları zorunlu kılarsa napcaz?😀
Yurt dışı hava şirketleri zorunlu olacak dedi zatenn
Bıraksın, güvenemem kimsenin aşısına bu devirde.
Artık zombi leveline geçsek ya
O zaman zombi olan insanlar diğerlerini yemeye çalışır
@ebru_çitlenbik artık orası sana kalmış. İster kaç, ister savaş.
Tecavuzculer üzerinde denensin iste😂
Şahsen ben aşı yaptırmayı istemiyorum
Ben covid oldum zaten bana yapmazlar.
Evet insanlar Özgür bırakılmalı bu konuda
Bence de bırakılmalı, çünkü ben güvenmiyorum.
Ben oldum yurt dışında
Hayırlı olsun hangi ülkede oldunuz acaba which country
@SIRIUS__ Arap emirlikleri Al Tadawi MC
Peki nasıl geldi
Fundakoc Aşının bir yan etkisini gördünüz mu peki ve çin aşısı miydi?
@anastaberata Şuanlık bir sıkıntı yok normal hayatıma devam ediyorum
@berivann6 şu an normal hissediyorum
Aşıda çip çıktı mı peki 😂😂😂 @FundaKocOfficial
@SIRIUS__ Mantık dışı
Katılıyorum size bende espri yaptım zaten yukarıdaki yorumumu okursanız hak verirsiniz
Hangi ülkenin aşısını oldunuz peki yani şuana sorun çıkmasa bile ilerde çıkmayacağını bilemiyoruz
İsteyenler yaptırmalı
Asi yaptırmayan sokaga cikamasin
hayır. zorunlu olarak yapılmalı.
daha aşı falan yok nasilsa :)
İnisiyatifine bırakılmalı ben yaptirmam aşı falan dünyada tek ben kalsam bile aşı yaptırmam.
Otobüse binmem ise asisiz gelmem askalanirsa bak nasıl olursun
@cicimxs herkes aşı yaptırırsa benim aşı yaptırmama gerek kalır mı? :))
Herkese yaptirulirsa mecburen sende olmuş olacaksın
@cicimxs sabah sabah çattık
aşı olanlar..2030 projesi kapsamına giriyormuş... internette araştırın analrsınız ne olduğunu
özetle... ya ölüyorsunuz ya da kısır oluyorsunuz
Ben yaptırmam istemiyorum
Bunların vereceğ aşıdan bir cacık olmaz.
Bırakmali zaten asilara güvenmiyorum
aşının da yan etkileri tartışıldığı için bilemedim
Bırakmalı.
Ben olmak istemem.
Zorlama ile olmaz ama teşvik edilmeli
Evet isteğe bağlı olmalı
Tedbirler daha sıkı olmalı
Gelecek aşı zaten ülkenin %80'ine yetmeyecek.
ben vurmam aşı falan canımı yolda bulmadım
Bende kesinlikle istemiyorum
Tabi bırakmalı ben olmak istemiyorum meselaa
Evet
Kesinlikle bırakmalı çünkü daha ne belirtileri okucagi belli degil
Aşı mecbur olamaz .
Bırakılmalı bence
Yaptirmiyacm
Is yerleri zorunlu asi isteyecek istersen yaptırma
İşim olmadigindan problem yok yani girersekte yaparız nedir yani 😒
Bence birakilmamali hatta daha sıkı tedbir olmalı
Bilemiyorum
Evet
hayır
Evet
Evet bırakmalı
Aşı boş işe yaramayacak olsak bile
Kesinlikle bırakmalı
Olabilir
Canıma susamadım
Olabılir
Evettt