COVID-19 pandemik aşılaması için belirlenen öncelikli gruplar içerisinde yer alıyorum. Sizce aşı olmalı mıyım?

COVID-19 pandemik aşılaması için belirlenen öncelikli gruplar içerisinde yer alıyorum. Sizce aşı olmalı mıyım?
Ve bana da sıra geldi arkadaşlar. :) Ama yaptırıp yaptırmamakta tereddüt ediyorum. Sizce yaptırmalı mıyım? Bu arada kanser tedavisi görüyorum, aşının herhangi bir yan etkisinin olup olmayacağını doktorum dahi bilmiyor.

"COVID-19 pandemik aşılaması için belirlenen öncelikli gruplar içerisinde yer almaktasınız. Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) üzerinden randevunuzu alarak aşınızı yaptırabilirsiniz."

COVID-19 pandemik aşılaması için belirlenen öncelikli gruplar içerisinde yer alıyorum. Sizce aşı olmalı mıyım?


Evet, riske değer.
Hayır, riske girme.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
COVID-19 pandemik aşılaması için belirlenen öncelikli gruplar içerisinde yer alıyorum. Sizce aşı olmalı mıyım?
Cevapla