AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Ya yeter artık cidden Allah belanızı versin bu ne ya
Insanlarin evlenmeyecegi kadar var guven yok kimseye kadın cinayetleri bitmedi son bulmadi gitti
Böyle kişileri poligan kağıdı gibi asıp kafasına kafasına sıkıcam kardeşim baba
Bozuk zihniyetli bir insan. Kodese yollayın gitsin. Anlına kardeşim dövmesi yaptırın.
Meydanlardaki ekranlarda sürekli afiş edin yaşadığı sürece baskı altında ezilsin köpek.
Erkeklikle alakası yok bu işin hepimiz insanız. Oda kanı bozuk bir insan
Al işte Türk erkekleri psikopat!!!
Ülke bu zihniyetle dolu!!!
Türkiyede kadin olmak suc arkadas, bütün hemcinslerime üzülüyorum..
mümkünse tek amaciniz bir an öce kendi ayaklariniz üzerinde durup ülkeyi terk etmek olsun.
Çocukları daha güzel yetiştirerek. Böyle insanların çocukları da şiddetle büyüdüğü için ilerde çocuklarına eğitim vermek yerine şiddet veriyorlar. Çok yazık. Ülkede ciddi yaptırımlar yapılmalı ki caydırıcı olmalı.
Bir kadının hayatını böylesine mahvetmek o kadar vicdansızca bir şey ki ne söylesem bilemiyorum. Bu kadar kendini kaybetmiş, vicdansız, cani, vahşi duygularla hareket eden yaratıkları keşke idam etseler...
kanım dondu ve hayatı sorgulattı bana. ne kadar insanlıktan çıkmış or*spu evlatları yaşıyor nefes alıyor şu dünyada.. insan ne diyeceğini bilmiyor. gerçekten şunları öldüren insanlar ceza almamalı
Ne zaman ki cezalar caydırıcı olur, ataerkillik biter, erkekler kendini ilah gibi peygamber gibi görmekten vazgeçerse o zaman biter. Onlar da olacak gibi değil.
Az önce "erkekler kadınlardan üstündü" diyen bir mahluk vardı. Onlar mı üstün oluyor şimdi? Her eziyeti çeken kadını mı kendinizden aşağı görüyorsunuz?
Bu ülkede her aileye bir sosyolog ve psikolog lazım bunlar asla normal görülmemesi gereken kan donduran ciddi ceza gerektiren durumlar olmalı gerçekten evlilikten de aile olmaktan da soğuyor insan...
Ben bu dönemde yaşamak istemiyorum artık dayanamadım bunu görünce içimin acısını en fazla şekilde hissettim. O kadar konuşuluyor ediliyor elimden bir şey gelmemesi o kadar üzüyor ki
Içim sızladi o yaziyi okuyunca annesi ve babasindan helallik istiyor ya bide kaniyla yazmiş insan değil bunu yapan rabbim ayni acilari yaşatsin insallah kadin kurtuldum demis ya oda ayri bir aci verici umarim o cani layığıni bulur 😒
Cehennemi birazda şu cani mahluklar yaşasa birazda bu dünyada. Ne ruh hastası, şerefsiz, sapkın erkek varmış ülkede. Yıl 2020 ama häla adaletsizlikten bahsediyoruz yazıklar olsun adaleti sağlamayana!!!
Türk kadınının kötü çocuk aşkı bitmedikçe onlar aygırlara yavşayacak aygırlar da kadınları taşlayacak mevzu bundan ibaret. Kız arkadaşını döveni engelledim kız arkadaşı çantasıyla bana vurmaya başladı. Özetle kadınlardan da onların yavşadıklarından da bir b. k olmaz. Kadına şiddet gösteren asılsın diyoruz kimse yavşadığı aygırcığa kıyamıyor. Zulmü görünce ühüüü... Herkes ne hali varsa görsün. İnsanın insanca yaşamasını istemek suç bu ülkede...
Tutmuşsunuz bir kötü çocuk aşki su durumda bile bunu demmeniz igrenc kimsenin alninda kötüyüm yazmiyor bu ragip denen adamin neyine tav. olsunki kadın belliki mutlu yuva kurmak için evlenmis.
doğuştan mı böyle kalpsizsiniz yoksa rol mü yapıyorsunuz?
@75Lira hanımefendi değil ki bir kadının bir annenin bir eşin şiddet görmesine sevinecek bir kalpsiz olmak, bir emektar vazonun kırılmasından bir sokak kedisinin aç gezmesinden bir güvercinin kırık kanadından hislenen gözleri yaşaran ve ağladığı zaman kadınların aşağılanmasıyla karşılanan duygusal bir erkeğim ben tek başıma bütün kadınları kurtaramayacağıma göre saygıdeğer hanımefendilerin kadınlara şiddet gösteren eşşşoğlu eşşşeklere denk gelmemek için daha dikkatli ve seçici olmalarını istemem suç mu?
@Baradielka en kötü şer ehvenişerdir. ehvenişer de kötünün iyisi demektir. yani hiç yoktan iyidir diyerek kötüye sığınmak, kötünün değişeceğini beklemek yanlıştır. Erkekler evleneceği kişiyi 100 yere sorduruyor kadınlar boy pos kas tip cüzdan beşlisini buldu mu karakteri zalim bile olsa kabulleniyor. Sonuç onlar üzgün, onları üzenler umursamaz, bizler kızgın... Daha da derdimi anlatamadıysam tüm kadınlardan özür dilerim.
Erkek cinayetlerinde de aynı şeyi desene !!!
Kadın kocasını gebertince de desene adam psikopat kadınlardan hoşlanıyor diye desene deseneeee!!!
@Eceeyaalcinn bir kadını kendisini öldürtecek kadar kızdıran erkek zaten o ölümü haketmiştir. Sorun yine kötü çocuk seven kadınlardan kaynaklanıyor. Kötü sevmeyin ki ne o iblisler canınızı acıtabilsin ne de onlar kendilerini size öldürtecek kadar sizi hayattan soğutsun. Ben herkese şiddetsiz şefkatli şuurlu evlilikler diliyorum sadece...
Biz yıllar önce idam kaldırılmasın derken, boş zihniyetler tarafından öfkeyle karşılanıyorduk... İdam, huzurdur...
Idam gelsin de it kopuk haric herkesi assinlar
İdam olsa, bu kadar insanlık dışı olaylar yaşanmaz... Etkili şekilde caydırıcı olur... Eski dönemleri araştırabilirsin... Şu kadının ölümünü yürek kaldırmaz...
Idam olsa muhliflerden bunlara sira gelmez hapis yatirmiyolar idam mi edecekler. Adalet yok ülkede doğru düzgün, idam neye yarar?
Bunları caydırmak için ağır ceza mahkemesinde bir yasa çıkmassa devam eder kadın ölmeden ağır bı ceza verilmeli öldükten sonra değil
Bana da öyle demisti kocam olacak serefsiz. Sakat birakirim genede bosanmam diye. Kactim.. 3 kızımı bırakarak. Simdi ise kizlarimi almak icin savasacagmm
yemin ediyorum dünyanin en güzel topraklardinda dünyanın en büyük orsp cocklryla yaşıyoruz lanet olsun hayattan soğudum her kadın için ayri ayri uzuluyorum
Her zaman bu zihniyet devam edecek ve her zaman kadını mal olarak görmek sürecek. Ailelerde eşlerde kadını/kızı ne zaman obje ya da alınıp satılan bir hayvandan farklı olduğunu anlayacak merak ediyorum. Sözde kadına değer veren bir toplumuz. Kadın birilerine hizmet ya da minnet ettiği sürece değerlidir bu toplumda.
Çok basit aslında işkence yapıp ibrete alem için tasmayla gezdirecek devlet tecavüzcülere de boyna g’tnden yaptıracak bak ortalık korkudan ne hale geliyor
Allah belasını versin erkekligi öldürmek sanıor böylelerne çok çok ağır cezalar gelmelı😡😡😡😡😡
Aynen öyle :(
ne zaman duracaklar artık yeter! kadına şiddete hayır.
Allahın belaları bitmiyorlae, nasıl yetiştiriliyor bu şerefsiz, ahlaksızlar bıktık yeminle bıktık. Bunlar çocukken hep dayak yiyen, güçleri sadece kadına yeten ezik karakterli, adi insanlar.
Böyle insanlara öyle bir ceza verilmesi gerekir ki diğerleri korksun. Yoksa hükümet bunlara karşı böyle duruş sergilerse bunlar durmaz. Kendilerine erkek diyen bu şerefsizler yanındakı kadınları korumak yerine yaptıkları şeylere bak. ILK dan önce bunun gibilerden kurtulmak gerek
*PKK dan önce
Koruyucu ve önleyici tedbirler doğru düzgün uygulanmıyor. Kolluk kuvvetlerinden tutun da insanların bilinçlendirilmesine kadar gerekli hizmetler ve yasalar uygulanılmıyor...
Boşan kurtul diyen insanlar bu örnekleri görsünler de sussunlar. Kötü bir durum allah yardımcısı olsun
Senin ben yolunu yordamını, senin yediğin lokmaları, kaşını gözünü, boyunu posunu, daha saymadığım her şey için te s*keyim
Bu adamın gerçekten yasak yollardan gebertilmesi gerek. Evet idam gelsin.
Arap İslam ortadopu coğrafyasına döndük lanet olsun
Daha beteriz
Çok sevdiğiydi güya ragıp. Çok seven çok öldürür hanımlar. İbret alın.
bir kadin olarak kabul ediyorum bazen katlanilmaz olabiliyoruz. Ama turkiyede kadin8n hic degeri yok
Bence bu iğrenç yaratıklar tamamen toplumdan izole edilmeli be ömrünün sonuna kadar cezaevinde yaşamalı.
Osmanlı dönemindeki gibi bu şerefsizlerin kafaları kılıçla uçurulup sokakta sallanmali artık durun ülkemde bacım çocuğu istemiyorum
Lgbti nefret cinayetleri, kadın cinayetleri, hayvan cinayetleri son bulmayabilir ama bu sayıyı minimuma ancak yasalarla indirebiliriz
Sevmeyi aşkı bilmeyen tek hücreli canlilar... ya benimsin ya topragindan otesini bilmeyenler... hamzolar barzolar...
Ya Allah askina demokrasi, insan haklarini böyle seylerde kesinlikle terk edip Linc edeceksin böyle insanlari.. hayavana hayvan gibi muamale gelsin!
Her erkek için demiyorum ama cidden böyle vicdansızlar allahından bulsun. Kanım dondu, ya ilerde bana da böyle olursa diye kimseye güvenemiyorum
İlk önce cahillik adı altında sorunlar çözülmeli bu insanlar herkese birer bireysel sorun sonra kadın cinayetleri.
Yeter artık bu haberleri duymaktan bıktım heryerde kadın cinayetleri. Biz bunu haketmiyoruz. Ne kadar üzücü. Erkekler kendilerini bişey sandıkça kadınlar korkularından bişey yapamayınca bu son bulmayacak. Unutmayın kadın insandır erkek insanoğlu.
Hayatım boyunca ne olursa olsun hep kadınları savunucam
Uzucu bir durum devlet mudahale etmeli caydirici cezalar vererek
Türkiye böyle duyarsiz olduğu sürece kadına şiddet engelenemeyecek. Türkiyede kadınlara değer yok ki
Bu tür insanları linç etmezsek adaletin geleceği yok keşke dogmasaniz lanet olası. pislikler
Önlenebileceğini zannetmiyorum
Çünkü insanlarda insanlık ölmüş..
Allah kahretsin kanıyla son yazısını yazdıracak neler yaptınız lan bu kadına? Ahlaksız Allahsız köpekler be! Cehennem boşa değil, hiç değil.
Nasil bole insanlar olabiliyo ben anlamis degilim cidden
Artık bunların önlenmesi lazım herkes bir sonraki kurban olabilir
lanet gelsin böyle adama kurban olsun o kadına ne diyimki
Soyları tükense keşke ama bitmiyorlar, her gün bir yenisi ekleniyor.
Planlayarak vurmuş. Ağırlaştırılmış müebbet ile ölene kadar çıkmaz ve bu medya yolu ile tüm katil adaylarına duyurulursa caydırıcı olur. Başka çözüm yok gibi. Eşini vurmayı düşünen bilecek ki hapishanede çürüyecek, hiç bir aftan yararlanamayacak.
Kadın cinayetlerinin haber olmasından bile rahatsız olan tipler gelir şimdi. Birileri bu durumu ciddiye alıp önlem almaya çalışmadıkça bu haberler daha da artacak.
Çok çirkin çok rezillik bir şey. Kadına şiddete hayır.
Kısa vadede caydırıcı cezalarla önlenir ancak uzun vade de eğitim.
Bunları gördükçe yıkılıyorum bu nasıl insanlık dünyada neler oluyor böyle
Takık çok fakat bir düşünelim acaba bu mevzular neyin eksikliğinden başgösteriyor
Bu tür ahlaksız şerefsizler kendini bir halt sanan karaktersiz pislikler ölürsünüz umarım bu dünya başınıza yıkılsın orspunun çocukları sizden daha adamım
Nasıl çözüm bulunur aklım almıyor insan olmayı, merhameti, vicdanı öğretin önce çocuklarınıza kadın ve erkek olduğundan önce..
İnsan insanlığını unuttuğunda hayvandan daha aşağılık olur, en güzeli bunlara kısas uygulamak
Memleketin erkeği böyle işte türk erkeğiyle evlenmeyinnn nerdeyse hepsinin içinde böyle bir cani yatıyor !
@eceeyaalcinn ne yaptın ablacım hepimizi gömdün
@BayNutella Haklısın keşke hadım etseler veya bütün wrkekleri kesseler
Allah belasini versin buna sebep olanalrin ve buna ceza vermeyenlerin