AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
İmamoğlu bu tehditlere boyun eğerse zaten adam değildir.
Taksi tarifesi sabit diye biliyorum ben. Nasıl ucuz olacak bu taksiler?
Uber niye kalktı ki daha saygılı ve düzgün iş yapıyorlardı.
Madem İmamoğlu taksiciyi düşünüyor da neden makam araçları kullanıyorlar belediyenin tüm işini taksiciler yapsın
Koskoca İstanbul dürüst çalışan herkese yeter. Bence taksiciler sorun çıkarıyor.
İstanbul trafiğine çözüm bulsunda İmamoğlu başka bir şey istemiyorum. Trafiğe çözüm bulacağım diye geldi trafik daha da arttı. Trafiğe çözüm için verdim oyunu çözemiyorsa oy moy yok
Geriden zekalı kardeşim, trafiği 6 ayda 8 ayda çözemezsin. Durumu bu hale getiren 20 yıllık makam sahiplerine hesap soracaksın. Sende Esenler belediye başkanı gibi saçma sapan konuşuyorsun.
@OfsaytKazım söz verdi mi imamoğlu? Verdi o zaman sen gerizekalısın. Çözemezse de imamoğlu beceriksiz derim. Çözemezse de sözünün eri dağildir
Ulan dangalak, bak hakaret ediyorum sana anla diye. Düşün ki sen belediye başkanısın. Bu zeka ile bir bk olamazsın da sen hadi bir düşün. Hükumet seni her türlü engelliyor düşün, gelirini kısıtlıyor düşün, faaliyetlerine mani oluyor düşün. Sürekli seni tehdit ediyor, sürekli karalıyor düşün. Sen 8 ayda bunlarla uğraşırken ne ara ne çözüm bulacaksın. Bu kadar delikanlısın, bu kadar adamsın, bu kadar duyarlı bir vatandaşsın madem 20 senede ülkenin anasını ağlattılar niye konuşmadın? Niye kancık gibi sus pus oldun. Böyle korka korka gizli gizli yazarsın görüşlerini işte. bir amacın olsun amacın. Kalleşlik yapmayın. Adam olun.
@OfsaytKazım ilk kez bu seçim oy kullandım mk. Dangalak senzin
Bak ilk kez kullanmışsın, demekki bir bk bilmiyorsun dangalak çocuk. Bilmediğin şeyle ilgili konuşma bidaha.
Taksicilerden nefret ediyorum. Keşke taksi plakaları kaldırılsa ve bu işi belediye yapsa tamamen
İki üç tane çapulcu koskaca memleketi tehdit ediyor..
Yapmazlar taksiciler çeki düzen versin kendilerine uzun kısa mesafe ayırt ediyorlar
eko başkan yeniçeri ocağını kapatmak daha kolaydı :D taksicilerle uğraşamazsınız
Devlet mafya ve polis iç içedir bizim ülkemizde neden şaşırdın ki Imamoglu temiz gorunumlu oldugu icin yukleniyorlar ama havlayan kopek isirmaz nasil olsa
Nüfus 2 kat artmış ama plaka sayısı aynı. Neden? Beyzadelerde olsun sadece de çok kazansınlar diye. Bir taksi plakası neden 2.5 trilyon etsin kardeşim? İmamoğlu inşaallah geri adım atmaz. Destekliyorum.
Bir aptal arkadaşımız dislike atmış
@OfsaytKazım Taksi plakası sahibi son derece zengin bir arkadaşımız olabilir. Yoksa siyasi görüşü ne olursa olsun bir İstanbullunun bu olayda İBByi haksız bulması eşyanın tabiatına aykırı.
bu taksici esnafı ubere de aynı zorbalığı yaptılar.. birileri bu zorbalara kanun kural öğretmeli.. hep kendileri kazansin istiyor bu sarı zorbalar.. bye
Cok iyi oldu Aç gözlü o. c. lar Turist avcıları.. namusuyla para kazananların da adını kirletiyor
plaka sahipleri istemez plaka değerleri düşer taksi plakası 2 milyon 5 milyon arası değişiyor plaka zeginleri var
Bence iyi yapıyor kısa mesafe kontak açmayanlar kızıyor sadece ben kaç kere yaşadım kısa mesafe yürü diyorlar uber varken hiç sesleri çıkmıyordu gayet kibarlardı
Güzel kardeşim plakasını Şikayet et. Görürler sonra götürüyor mu götürmüyor mu.
Bizim insanlarımız gerçekten hakkıyla şikayet etseler bence sorun kalmaz. Onlar uğraşamam diye diye yamyamlar taksici oluyor işte.
@Chuuuky34 kardesim hangi birini sikayet edeceksin 3 5 tane değil yol boyunca turist kovaliyor ib. neler
Biliyorum taksicilerin ne halt olduklarını. İçinde işini hakkıyla yapan %20 lik kesim var onlarıda karalıyorlar. Biz toplumda yanlış bize gelip geçtikten sonra pek sallamıyoruz. Herkes birisini şikayet etse çalışamazlar bir daha.
Şu taksicileri Yenikapıda falakaya çekseler keşke. Nasıl rahatlarım
Bu işin belli bir standarda oturtulması gerekiyor.. Güzel ve mantıklı bir hamle..
Peki seçim öncesi taksiciler derneğine gidip yaptığı konusmaya ne diyeceksin ekonun
Bizim plaka vardı koronadan önce amcaoğluna 500 bin dolara satmıştık :D
Onu bunu bilmem ama ben Avrupada yasiyorum türkiyeye geldigimde Taksiciler anliyor almanyadan geldigimi Türk olmama ragmen acayip dolandiriyorlar. Ayip günah.
Uberin sonunu gördük yine aynı benzerler şeyler olacak. Bu bir çözüm mü bilemiyorum fakat trafik beterdi daha da beter olacağı kesin
Taksı plakam yok ısterse 100bın tane eklensın kanks
imama oğlu seçimlerden önce bol bol sallıyordu ama hepsi fos çıktı istanbuldaki taksi sayısı gereğinden fazla bile ama para için bunu yapacak istanbula çivi çakmadan bir yıl geçti gitti
Baskani dinlemezlerse kaybedenler
#Emirhancankir1
Uçan taksi yapacaklar heralde e malum yer yüzünde yer kalmadı
İstanbul'da belirli saatler belirli yerlerde trafik var İstanbulu bilmeyen konuşur olmuş
taksiciler uberlere yaptığı magandalıkları gördükten sonra.. bu adamlar her şeyi hakediyor imamoğlunun arkasındayız
Taksicileri savunmuyorum ama iyi olanlarda çok hepsine kötü diyemeyiz. Bizim taksi dolmuş var 8 kişilik olanlardan taksi plakasına dönmesini bekliyorduk artık oda zor 😐 satıp çıkacaktık bu işin içinden
İmamoğlu bu işi yapamıyor.
Yapamiyor mu? AKP'nin son 25 senede yapamadigini bu adam yapiyor :D
@MakinaTR ne yaptı sen şaka yaptin heralde
@gokuu
Mesela bu Taksi olayi. AKP son 25 senede bu taksi cetesine karsi neden hareket etmedi?
Yoksa ceteden para mi aliyorlar?
@MakinaTR beynin sulanmış senin
Normal arabalardan çok taksi var zaten neyine yükseltiyorlar ya
Fahiş fiyatlar düşsün, taksiciler ayağını denk alsın diye kardeşim. Bir avm'nin önünde ailemle 45 dakika kadar taksi bekledik. Kendimizi beğendiremedik taksici itlere. Yakın mesafe diyerek almadılar turist dolandırdılar.
Ama bu taksilerin az olduğu için değilki çoğu haysiyetsiz olduğu için böyle insanlar mağdur kalıyor işte maalesef
Nşye artırıyor zaren hali hazırda ki taksiyle İstanbul trafiğinde zor hareket ediyorlar
5000den 10bin çıkartılmalı. tüm taksici tayfasıda madenlerde ırgat yapılmalı
Hepsinin plakasına el koymakk en güzeli O zaman görsünler
Bence denenmeli yararı yoksa tekrar eskiye dönülmeli
Uber gelsede kurtulsak şunlardan
kesinlikle
@ElaKızzzzz
Aynen 😊
Sonuna kadar başkan haklı.
Ekroş başkan oldun da değişen bişey hala yok
İyi bşymi imamoğlunun yaptıgı.. Kime peşkeş çekecek bakalım bu ihaleyi 😂😂
Devleti değil belediyeyi tehdit etmişler
Herkes kendi tarafına çalışıyor..
Uber olayından beri taksicilere kılım zaten.
Herkes ekmeğini düşünüyor ne yapsın millet...
İstanbul'u terk etçem param olsun inşallah
Ülkenin en iğrenç mesleği
Yollar düzenlenebilir
Taksiye binmemek lazım ya
Önce trafik açılsın da sonra tehdit ederler.
Neden arttırılıyor ki onu dinlemek lazim
İstisnasız bütün taksicilerden nefret ediyorum
Taksi fazla olsada uygun fiyata yapacaklarini dusunmuyorum.
Kraldır İmamoğlu. Asla pabuç bırakmaz.
herşey çooook güzel olcakkkk...
Zaten taksi sayısı arttıkça trafik kilitlenecek..
Bunu dusunemiyolar iste :DD Boşver
@herseyemaydonozum :D
Türkiye onlara binmezse, kim kimi kitler görürüz..
Ya Tuncay baba, bu insanlar ne kadar andaval ya. Adam 8 aydır burada başkan olmuş, yukarıda bir dangalak hani trafiği çözemedi diyor. Biz bunlarla neden aynı havayı soluyoruz?
@OfsaytKazım sabahlara kadar da konuşsak anlamazlar güzel kardeşim :)
Bu taksicilerin hepsi at hırsızı
Sizin başkanınız siz getirdiniz
Ekrem İmamoğlu zaten hep boş yapıyor
Bu yorumu yazan tam bir andaval.
Size zaten gülüyoruz hep ortalık şimdiden pok götürmeye başladı
Bence taksiler tümüyle kalkmalı
Ekrem Başkan mafyaşara haddini bildiriyor
bir aptal dislike atmış acaba neden