- 1. sırada İstanbul Esenyurt 977.489
- 2. Ankara Çankaya 949 245
- 3 Ankara Keçiören 942 884
sizin yaşadığınız ilçe de bu kadar kalabalık mı

sizin yaşadığınız ilçe de bu kadar kalabalık mı

bursa kent merkezine yaklaşık 10 km çapta doğu batı kuzey güney her yöne her semtte trafik nerdeyse 7/24 kilit. kent merkezi ve mudanya gemlik gibi sahil bölgeleri, cafelerin eğlence merkezlerinin olduğu bölgelerde otopark bulmak imkansız. kalabalık denince hep İstanbul akla geliyor ama bursa da da durum fena
Sık gelirim iyi bilirim
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2021 verilerine göre Şahinbey İlçesi 936.351 nüfusu ile Türkiye'nin 57 ilini geride bırakarak Türkiye'nin en büyük 4. İlçesi oldu...
Şahin Bey'i bu başarısından dolayı kutlarız
:D
Geçen sene 2. Sıradaydım bu sene 3 seneye Allah bilir artık askdkdkdkdldlflfl
Size Zirve yakışır hanımefendi esencilıs'a Bekliyoruz sizi
Kendi şehrimin zirvesinde bıraktım zirve olayını.
Barbie diye yazılır zirve diye okunur
Teşekkürler
Ben teşekkür ederim zirvenin değişmeyen ismi
Evet ilk 10'a girer
Bıkkınlık var mı
Hayır ben metropol insanıyım, köy ve kasaba gibi yerlerde yapmam
Bunun için en uygun şehir stanbul İzmir zannedersin
Cevap
26Cevap
Ankara yeni mahalle.
İstanbul ve Ankara gibi büyük şehirlerin komple bok çukuruna döndüğünü görmemek için canımsın falan olmak lazım, bu kalabalık değil bok cukurlugudur. İcine edildi kısaca bu şehirlerin, artık günübirlik gezmek bile istediğim şehirler değil ne yazık ki
Avcılar'da oturuyorum ben.. Bızım burasındada demografik yapı bozuldu zengın araplar cok yer kapattılar.
Göçmen ve Trakya ağırlıklıydı yaşayan insanlar değişti hep.
Avrupa yakası elden gitti
İstanbul dan komple sogudum ben. Zaten şu beklenen depremden sag kurtulmamız mucize olur dostum.. Kurtulsan bıle sonrası neolacak...
Kentsel donusum dıyorlar cok yavas ılerlıyor..
Avcıların Bu konuda bir de adı çıktı Ara ara Deniz köşklerden geçiyorum da hala binalar çok eski
Esenyurt 2000 yılına kadar dağlık alandı kurt iniyordu şimdiki hali çok üzücü maalesef çöplüğe dönmüş
Eskiden zincirlikuyu'ya da Kürt iniyordu😀
Hahahah doğru 😀
İlçelerin nüfusu benim şehrin nüfusuyla aynı :D
😀😀😀
çankaya mülteci doldu iranlı dayı diyor ya sev ya terket haklı sen atını bana ver sqme bin muhabbeti son osmanlı gibi tek kurşun atmadan memlekete doldurdular ben yemedim gel sen ye gel anamı sq der gibi
Abi esenyurtun kalabalık olmasının sebebi bellide neyse bizim ilçe çok kalabalık değil
İlçeni sev koru 😄
300 bin olmuşuz, kurt inerdi muhabbetleri olmuş burasının da hiç farkı yoktu şimdi kurt inse trafiğe takılır geri çıkamaz
He valla doğru Esenyurt dolmuş penceresinden fırlıyıcaktım o derece kalabalık
İzmir de yaşıyorum bana her yer aynı geliyor bayram da herkes İzbana gelince kalabalık o zaman oluyor bence İzbanı ilçe yapsınlar.
Esenyurt sorunlu ilçe suç oranı yüksek süreli göç alan ilçe
esencılıs
Esenyurt ıslah edilmesi lazım
Çok kalabalık değil
Harika
En kalabalık ilçede yaşıyorum o zaman
Ne mutlu size. Ne kadar şanslısıınız
Hiç sorma
Tadını çıkarın
Çıkarıyoruz zaten haberlerde izliyorsunuz dur
👌👌👌
Değil, 192 bine yakin
Mahalle🤣
862.516
56ilden daha büyükmüş
NERESİYMİŞ orası
Bursa
Bursa bile geride kalmış esenyutttan
2022 de 6 bin di. Melikgazi
Kayseri'nin en kalabalık yeri sanırım
Selamlar Kayseri'ye
Evet 3. sıraya yerleşmiş zaten.
Tebrikler Keçiören
Türkiyede erkek nüfusu mu fazla kadın mı?
Kadın
Buna rağmen bu kadar abaza var
Bunu Allah'a sormak lazım
Sen nerdesin
Merkezmi
Hangi mahalle😄
erkek nüfusu fazla ayrıca erkek doğum oranı da hep fazladır ama en çokta erkek bebek ölür
👋👋👋
Esenyurt imha edilmeli milli sorun haline geldi
Esenyurt Anlatılmaz yaşanır
Bıçaklanmadan dayanabilirsen yaşarsın
47 yıllık İstanbulluyum hayatımda bir kere Esenyurt'tan geçtim
O yüzden 47 yaşına kadar gelebilmişsin demek ki
👍🏻👍🏻👍🏻
İzmirde yaşıyorum yaşadığım ile 300 bin anca vardır
Keyifli bir yer olmalı
Sahil kasabası gibi bi yer
Işte bizim de tam arayıp istediğimiz yer orası
Bence İstanbul’da yaşamış biri İzmir merkezde bile yapamaz cunku İzmir 3. Büyükşehir olmasına rağmen gelişememiş tam olarak olanak az çeşit az aktivite olarak iş olarak
Bak bu konuda çok haklısın Biz de küçük kasabalarından yararlanalım emekli hayatı yaşayalım
Doğru tüm arızalarda esenyurt'tan çıkıyor zaten
kadıköy
bunlara göre iyiyiz
335.628 kişiymiş
Keçiörendeyim.
Esenyurt özerk keko cumhuriyeti
🤣🤣🤣
Bağcılar 🤮
Hımm harika yer
Berbat
100 bin sözde 🤭
Şehir mi ilçemi
Küçücük😄
Tadını çıkar
💐💐💐
Ben Sarıyer de 😂
Güzel semttir
tüm Ankara nüfusu iki ilçeye sığmış ki 😂
Demek ki o iki ilçe bereketli topraklara sahip
Resme bakınca bile üzüntü geliyor. Beton diyarı.
Esenyurttan belli zaten hergün bi olay var
Etiler sakin
522k mış
Evet Keçiören
Kalabalık bence
Sen mutlu musun yaşadığın ilçede
Kalabalık maalesef
Var mı Kaçış Planı
132 bin civarında
Afyon bu 3 il kadar bile yok be
O yüzden yaşadığın şehrin kıymetini bil
Azıcık gezilecek yeri olsa güzel aslında sakin öyle ulaşması falan zor değil
Biz sakinliğe hasreti Sen gelişmeye stersen gel bir sene İstanbul'da yaşa
Yok ölsem yaşamam siz gelin yaşayın bu kadar şikayetciyseniz
Seve seve🤣🤣🤣
kalabalık
O zaman geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?