İstanbul'da taksi sayısı arttırılacak diyen İmamoğlu'na ''trafiği kitleriz'' tehdidi yapıldı; sence ne olmalı?

İstanbul'lu olanlar, İstanbul'a yolu düşenler bilir. Bir taksi plakası 2 milyona kadar çıkmışken, şöförlerin bıkmış ve serkeş hali, seni dolandırması, yüksek taksi ücretleri, can güvenliğin olmadan seyahat etmen, sürekli asılmaya çalışmaları, trafik vardır orada diyerek istediğin yoldan asla götürmemeleri ve Über sürücülerini döve döve Türkiye'den yolladıkları malumunuz.

Ekrem İmamoğlu şimdi 5000 yeni taksiyi çıkartacağız yollara diyor. Böylece;
  • Daha uygun fiyata yolculuk yapılacak.
  • Tek tip giyimli olan taksiciler belediyeye bağlı olduğundan güvenlik sorunu azalacak,
  • Taksi plakası sahiplerinin rant kapısı ellerinden alınmış olacak.
İstanbulda taksi sayısı arttırılacak diyen İmamoğluna trafiği kitleriz tehdidi yapıldı; sence ne olmalı?
Ama birkaç galerici tabi çıkıp plaka fiyatları düşerse trafiği kitleriz falan diyor. Bu insanlar bizi neden sevmiyor demiyor kimse. Devleti tehdit edecek kadar küçüldüler benim gözümde.

Siz ne diyorsunuz bu konuda?
İstanbul'da taksi sayısı arttırılacak diyen İmamoğlu'na ''trafiği kitleriz'' tehdidi yapıldı; sence ne olmalı?
Cevapla