Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Kadınların ve gençlerin iş gücüne katılımı işsizliği artırıyor”dedi. Sizce işsizliğin sebebi bu mu? (Sayfa 2)

Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Kadınların ve gençlerin iş gücüne katılımı işsizliği artırıyor”dedi. Sizce işsizliğin sebebi bu mu?
Cevapla