AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
Onların mantıklarına (!) göre iş arayan sayısı azaltmak işsizlik sayısını azaltıyor.
Bu adam nasıl İktisat okudu, aklım hayalim almıyor..
Gizlilerin alayi konusmanin tam metnini okumadan sallamis, "CB hakli" biraz dusunun ya, klavye canlisi olmayin...
normal isci sayisinin artmasiyla is yeri sayisi artmiyorsa, issizlik orani cikar. tek sebep bu olamaz tabi.
Ne alaka Yaa işsizlik işsizliktir istee.. alla allaaa
Olabilitesi mümkün ama adama da sormazlar mı istihdam için ne yaptın diye? Ne yani kadınlar ve gençler evde otursunlar mı demeye getiriyor?
İnanmıyorum bu şaka mı günümüzde kalkınan bütün ülkelerin kalkınmasına katkıda bulunan kadınların iş gücüne katılması bu nasıl oluyor ya bu adam hiç mi kitap okumuyor hiç mi Araştırma yapmıyor aklına geleni söylüyor mu yoksa
Nüfus sayımı yapılırken gençler ve kadınlar da sayılıyor. 80 milyon bir ülke olduğumuzu hatırlayarak sanayi bölgelerini kursun sevgili reisi cumhurumuz :D
Onu bunu bilmem ben ev hanımı istiyorum. Erdoğan sayesinde sonuncuyuz bravo mk
Yeni Türkiye'de kadının yeri budur işte... Kadınlar aklınızı başınıza alın neden bu adama hala oy verdiğinizi düşünün.
Ne kadar saçma bir bahane
iş gücünü şu şekil etkiler şimdi sen bir çalısana 10 iş kitlersen e 9 adama ihtiyaç kalmaz ama bu avrupada öyle dğeil bir işci bir iş yapar
bazı İşverenler çok kaba ve mesafesiz oluyor diye biliyorum oyüzden gençler işe soğuk bakıyor hep.
Ya atmasın bu adamda artıq sıktı. Ne alakası var şimdi. Üff neyse
O zman deligibi vergi almasınlar konusmayı cok biliyor
Kadınlar toplumsal hayatın her alanında daha çok yer almalı.
28 yaşındayım işsizim bu yaşıma kadar hiç işim olmadı ben hep dışlandım
oturduğumuz yerden maaş bağlayacaksa neden olmasın sakjdhakjdh :D
Enteresan açıklamalar
Şaşırtmaya devam ediyorlar kendileri
kendi yakınlarından baslasın ise o zaman, cıkarsın isten
harika bir yorum yapmışsınız gerçekten.
Onla alakasi yok saçma konuşmuş üretim yatirim yokki iş gücüne katilim olsun
Yapıyorlar torpili herkes kendi partisinden sokuyor. İşi bilmeyene iş veriyorlar. İşsizlik tavan tabi
Erdoğan tam bir kadın düşmanı
demedi sen uydurdun bence erdoğan bunu söylemez
chpnin dili KK
Hem suçlu hem güçlü deyiminin karşılığı 😏
Aynen
Kadınların ve gençlerin iş gücüne katılması değil istihdam eksikliği işsizliği artıyor alsınlar daha suriyeli
Ozaman bir zahmet kizini ceksin meclisten 50 tl yemesinler beyinsizler zekalari bile yok 4 kardesin
Erdoğanın sözlerini de ciddiye alıp halka soruyonuz ya bugün ilk defa yüzüm güldü :))
Yazık ya bu insanlara bu zihniyete nasıl oy veriliyor anlamıyorum
O zaman çalışan büyüklere 4 bin 5 bin aylık verin çalışmasın çocuklar
Matematiğe bak adamlardaki durdun durdun bunumu düşündün diyesi geliyor adama
işsizliği artırmıyor erkeklere iş sahasını azaltıyor
Bazı avanaklar bu sözü nerden anlamış gelde gülme😂
cahil cahil konuşuyor yine
kadını erkegımı var bu işlerın herkes vatandaş herkes calısmak zorunda
Elbette hayır, kadınların katılmadığı hiç birşeyde başarılı olamayız. Elbette iş alanında çalışmalara gireceğiz.
hayır tabi ki tek etken bu değil. Ama evet işgücü hacmi arttıkça işsizlik de doğal olarak artıyor formüle edilebilir bir durum yani
Sanayileşme tam olmadığından dolayı işsizlik var bu ülkede
Yazık! Şeriat geliyor deyince de kiziyorsunuz
Bu yazidan seriat cikarabilenin muhtemelen akli ile götü yer degistirmistir
@pluvofil kadınları vurgulaması normal mı kardeşim? Gözünüz kör kulağınız sağır olmuş!
Gencleri de vurgulamis nasil olacak? Cozum yolunu da soylemis niye cimbizla kelime secip yaziyi butunuyle okumuyorsunuz?
@pluvofil Klasik kızım sana söylüyorum gelinim sen anla durumu bu. Su yaşıma kadar tarikatçısindan tut cemaatcisine kadar bir çok yakından tanıdığım insanlar oldu. Hepsinin de ortak görüşü kadınların çalışmasından dolayı erkeklerin işsiz kaldigidir. Bu şekilde bı açıklama yapilmasını doğru bulmuyorum bu yüzden.
3 cocuk isterken iyiydi onlar büyüdü işte
hem suçu birilerine yükleme çabası..
çaldıklarını geri verse düzelir
Ondan mi. millete az üç cocuk yapinndiyomus
issizlık yok tembel cok herkez az calışıp cok kazanma derdınde iş seciyo o iş bulamayn tembel tayfası
Ben artık bu adma inanmıyorum
napsınlar çalışmasınlar mı?
Mantıklı bir dayanağı yok.
Kadınları her türlü eziyor bu adam
başkan dediyse doğrudur Hüloooğğ
Bu adama gülmek dışında bir şey yapmıyorum.
Kadın olsam bir tane oy vermem ben bunları..
Kadınlar çalışmasın mı diyor 😂🤣
Hala buna oy verenler var
Tam olarak böyle birşey demedi?
Bunu dedi ve ekledi detayı tümüyle okursanız
Kadın ve gençlerin işgücüne katılımı öyle yüksek seviyeye ulaştı ki işsizlik oranını hedeflediğimiz düzeye çıkaramadık, dedi.
İnanılmaz fark etti teşekkürler
Sen bu sözler üzerine yaptığın yorumu paylaşmışsın. Yalan mı?
Ben direk BBC canlı yayınından alıp koydum ve zaten o cümleden sonrasıda var detayı okuyun!!!
Okudum, açıklama doğru ama sorduğun soru yanlış. Çarpıtmışsın. Önce araştır sonra paylaş böyle bilgileri. Hadi bakalım.
Anlam aynı. Çarpıtma yok meali kadın ve gençlerin iş gücüne katılması işsizlik oranını artırdı! Siyasi görüşlerinizi bir kenara koyup öyle ülke gündemini tartışalım olur mu? HADİ BAKALIM.
Bu senin yorumun ve anladığın. Herkes böyle anlamaz. Sen soru sorarken ben cumhurbaşkanının söylediklerinden böyle anladım siz ne anlıyorsunuz diyebilirsin. Dikkat et. Hadi bakalım.
Zaten soru senin gibi detayı okumayanlarla dolu.
Ben mi körüm? Sen cumhurbaşkanı böyle dedi diyorsun. Ama öyle demedi ve bu senin yorumun. Neden kabul etmiyorsun?
Ee kardeşim işsizliği nasıl çözebiliriz sence? Burda Sayına Cumhurbaşkanımızın tam olarak ne dediğini tartışarak mı?
Hayır, ben zaten bunları desteklemiyorum. Bu yaptığın, insanlarda o böyle demiş algısı oluşturur. Kim ne dediyse o, bir kelime fazlası yorum olur. Ben seninle bunu tartışıyorum.
Öyle yüksek seviyeye ulaştı ki kalıbı bir nebze cümleyi yumuşatıyor ama anlam yine aynı. Nasıl bir cümleyle başlamış olursa olsun kadın ve gençler hedef alınmış bariz belli. Herkes sonrasını dinlemez başlığa bakar ve eleştirmeye devam eder ben çok çarpık bir insan olsam detayı da vermezdim millet birbirini saniyelikte olsa yerdi. Talihsiz bir açıklama.
Bla bla bla anlıyorsun ama kabul etmiyorsun...
Herkes kendi mesleğini yapsın kimse işsiz kalmaz.
İnşallah laf ta kalmaz yine diyor ve geciyorum.
cahilce bir yorum yapmış herzaman ki gibi..
Saçmalığa bakar mısın
Suç onlar hariç herkese ait.
Günaydın ben bunu yıllardır söylüyorum.
Ya yürüsün ordan. TAYYİP İSTİFA!