Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Kadınların ve gençlerin iş gücüne katılımı işsizliği artırıyor”dedi. Sizce işsizliğin sebebi bu mu?

Cumhurbaşkanı Erdoğan, kadınların ve gençlerin işgücüne katılımındaki artışın işsizliği artırdığını söyledi.
Türkiye, kadınların işgücüne katılımında OECD sonuncusu
Cımhurbaşkanı Erdoğan: “Kadınların ve gençlerin işgücüne katılımı işsizliği artırıyor”dedi. Sizce işsizliğin sebebi bu mu?
Eğitim almayan ve çalışmayan gençlerde ise OECD birincisi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Kadınların ve gençlerin iş gücüne katılımı işsizliği artırıyor”dedi. Sizce işsizliğin sebebi bu mu?

"Bu durum ülkemiz için bir zaaf değildir. işgücüne katılımın yükselmesi bizi daha güçlü kılar. 2023’e kadar organize sanayi bölgelerinde yaratacağımız 1 milyon ilave istihdamla işsizliği azaltmayı hedefliyoruz" diye de ekledi.

Güncellemeler
+1 yıl
Detayı okumayanlar hangi tayfadan?
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Kadınların ve gençlerin iş gücüne katılımı işsizliği artırıyor”dedi. Sizce işsizliğin sebebi bu mu?
Cevapla