MÜSİAD Başkanı, "Türkiye'dekiler iş beğenmediklerinden işsiz kalıyorlar." dedi! Sizce işsizliğin nedeni bu mu?

MÜSİAD Başkanı, Türkiyedekiler iş beğenmediklerinden işsiz kalıyorlar. dedi! Sizce işsizliğin nedeni bu mu?
MÜSİAD Başkanı Mahmut Asmalı, "Çok eleman arayan ama bulamayan var. Maalesef Türkiye'de iş beğenmeme gibi bir durum var" dedi. Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği Başkanı, "Türkiye'de iş beğenmeme durumu" olduğunu öne sürerek insanların iş beğenmediklerinden işsiz kaldıklarını, yabancı uyruklu işçilerin daha fazla çalıştığını söyledi.
https://www.gazeteduvar.com.tr/musiad-baskani-mahmut-asmali-turkiyede-is-begenmeme-gibi-bir-durum-var-haber-1564236
MÜSİAD Başkanı, "Türkiye'dekiler iş beğenmediklerinden işsiz kalıyorlar." dedi! Sizce işsizliğin nedeni bu mu?
Cevapla