AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
bas ortu takiyolar yapmadiklari kalmiyolar genel konusuyorum
Yetişkinler e karisilmaz da, kucuk çocukların basini kapattiklarinda katlanamiyorum
kadin polisler icin diyor cocuk deiller, cocuklarida aileleri örf adet dinleri dogrultusunda dogru yolda yetistirebilirler normal birsey bu
kapalıların önlerinin açılması iyi olmus kesin haber mi?
Kesin haber resmi gazetede yayınlandı...
Evet gördüm :)
son dediğin cümleye gülesim geldi
sanki son 1 haftada 50 den fazla şehit vermemişiz gibi
20 bombalı saldırıya uğramamışız gibi...
Gerçekten anlayamıyorum bir parça bez insanları nasıl ayırabilir böylesine? Size ne be kardeşim
O "bir parça bez" dediğin şey; MÜSLÜMANLARIN NAMUSU. Ve buna dil uzatmak sizin gibi acizlerin haddi değil.
Al işte inatla ayıracam ayıracam diyorsunuz.. yazdılarımı buraya çekmek senin ayıbınn.. evet görünüşte sadece bir örtü kumaş parçası ama başkasının ona verdiği önemi yüklediği anlamı bilemem bezi herkes istediği şeklide düşünebilir.. görünüşü hepimiz için aynı anlam ve verdiği değer farklı olabilir ve herkes anlamayabilir değeri..
@Secds acizler sizlersiniz... musluman namusu ne ya.. yuh yobaz kafalilar yuuuh
@yellowflower Boşver kardeş elden ne gelir.. kendi haline bırakacaksın
@yellowflower Kur'an okuduğunuz zaman anlarsınız "Müslümanın Namusu"nu
@Secds Tamam kardeş sakin.. sana tavsiye onu Türkçe okumak ve yorumlamak.. okuduklarını bana söylüyor diye düşünmek.. okursan farkedersin kesin bilgiler yok yoruma açık falan neyse ellerimi yoramam
Özeti herkes istediğini giyebilir bundan kime ne? Tesettüre karşı mısınız? Kapanmayın açıklardan rahatsız mı oluyorsunuz açılmayın insanları kontrol etmekten vazgeçin artık..
@Bishamon ben ilahiyat okuyorum kardeş. Nasıl okuyacağımı biliyorum çok şükür.
@Secds İyi kardeşim tamam kolay gelsin hadi hayırlı işler
@Secds müslümanın namusu başörtüsü mü sadece? siz kirli zihniyetinizi onla kapattığınızı sanıyosunuz sadece evet gerçekten Allah için kapanan kardeşlerimiz var ama mevcut iktidar döneminde şekilci müslümanların sayısıda çoğaldı ki üstelk herkes kendince bir kapanma şekli buldu altta taytlar baş kapalı renkli renkli dikkat çeken kıyafetler fakat baş kapalı
@Secds guluyorummm sizlere
@Others19 haklısın başörtüsünü sadece "şekil, görüntü" olarak takanlar var. Burda benim savunduğum kişiler onlar değil zaten.
@yellowflower bende acıyorum sizlere..
polis ve kadın askere başörtüsü yakısmıyor operasyon ve çalılşma için rahat değil zaten taktıkları bir şapka vardı
Nasıl Mine eteği rahat. Bir şekilde giyebiliyorlarsa başarötüyüde istediği şekilde takabilirler
Mini etek hiçbir dinin sembolü eğil ama türban dini bir sembol yani yok öyle bir dünya
@hackedmylife Bu işe din karıştırıp süsleyen sensin ayrıca ben mini etek giyen Nasıl kendini özgür hissedip giyiyor ise başı örtüsünü takıp giyinende kendini o denli özgür hissederek giyiyor senin kafana göre o Zaman başörtülü olan insanlarda mini etek giyilmesini istemesin sen hazımsızsın ya başörtüsünü görünce dayanamıyorsun olmaz öyle bir şey diye o Zaman bizde dinimiz islam deyip islamda mini etek haram demememiz gerek olurmu öyle olmaz tabii
Bazı dini veya siyasi semboller vardır bunlar toplumu ayrıştırabilir ve toplum için tehdit oluşturabilir. Gene tekrarlıyorum mini etek hiçbir dinin sembolü değildir. Ancak türban, cübbe, sarık, rahibe kıyafeti vs. Bunlar kurumlara girdiği takdirde yandaşlık dediğimiz olay olur. Ve kişi bunun etkisi altında kalarak karar verir buda laiklik dediğimiz anlayışa uymaz. Ayrıca salt özgürlük diye bir şey yoktur. Birinin özgürlüğü başkasının yaşamına etki ediyorsa o noktada özgürlük diye bir şey yoktur.
@hackedmylife mini etek olunca yandışlık olmuyor mu !
çok yakışır ya :) ama baş örtüsü lacivert olsun altındaki kostüme uysun
İyi yani. Herkes özgür işte. Başörtülülerin bu işte çalışmasına başka kötü anlamlar yüklemeye, ayrımcılıklara gerek yok.
ben ateistim. din ozgurlugunun arkasindayim cok guzel oldu bence
Teşekkürler. Gerçekten saygı ne demek bilenler var. Saygıyı hakedenler saygı gösteriyor
Ben teşekkür ederim
Çok güzel olması gereken bu zaten.. neden tesettürlü insanı ötekileştiriyorlar? yobazmis gibi davraniyorlar..
Koşarken başörtüsü açılınca ne olacak yolda durup başörtüsünü mü düzelticek? Saçma olmuş bence
Onlar senden daha iyi düşünür önlem alır canım merak etme sen
@ckkrkymyrdmedin Merak etmiyorum zaten bu benim kendi düşüncem seni ilgilendirmez.
Saçın önüne gelmiyor mu senin koşarken napacan tekrar mi bağlayacak?
Bağlayacaksin*?
@UcanBalonn Rahatsız olmam sonuçta kapalılıkla açıklık arasında fark var
@UcanBalonn sıkı bağlarsan açılmaz diğer ülkelerde olduğu gibi
Ben de başörtümü sıkı takarsam hiçbir şey olmaz 😊
Nasıl bir fark?
@UcanBalonn Tek başörtüsüyle bitmiyor ki bu iş polislerin kendi üniforması var pantolon falan giyeceksin
Dapdar giymek yerine biraz daha geniş giyerim bizim yerimize sen endişelenme yeterki isteyelim hallolur😊
@UcanBalonn Banane sizden kendiniz yorumuma geliyorsunuz
Bırak orasınıda takan düşünsün.
@-_-Masumcadı-_- Bu benim kendi düşüncem ben böyle yorum yapınca düşünmelerine mani olacağımı sanmıyorum.
Şikayett!!
Kimse milletin giyimine karisamaz. Herkes kapali da gezer acik ta. Yargilamak kimsenin haddi degil
Demokrasi sadece kendi görüşüne, ya da belli bir kesime hitap etmez, yüzde 100 ün hakkını gozetiyor musun buna bakarım, birçok haksız hukuksuz şeyler gördükten sonra yaptıkları hiçbirşey samimi degil
Tek merakım polis üniforması tesettüre uygun bile değil ki çok tezat olmuş
Kadın polisin başörtü takması ne bilim iş gereği biraz saçma geldi
mini etek de giyebilirmi polis bayanlar? giyemiorsa bu özgürlük flan oalmaz.
kes. D
mini etek giyemezsin o tahrik eder günaha girer.
@denizmurat kardeş insan oğluna nefis verilmiş ne tahriği ya sen neyden bahsediyorsun sen hiç duymadın herhalde eline beline diline hakim ol lafını... ?
kardeşim ben ti alıyorum.
merak etme sen biz neyin ne olduğunu biliyoruz.
sen kes kuçu kuçu
Harbi gerizekalisin :D o bir uniforma uniformanin altina mi giyeceksin mini etegi?
okul üniformasında neden etek var o zmn ilerizekalı bayan.
ya boşverin ne bu beyni gelişmemiş ilkeller ile tartışıyorsunuz.
haklısınz deniz bey.
Millet uzaya çıkar bizimkiler kıl tüy ile uğraşır. etek elbise dekolte ile. Hadi Bye...
İyi geceler arkadaş.
Kadın polislerin mini etek giymesiyle başörtüsü takması aynı şey mi senin kafan bu kadar mı çalışıyo? Türk silahlı kuvvetleri cinsellik merkezi değil güzelim başını kapattı diye cinsel obje olmaz insan ama mini etekli gayet cinsel obje. Kendinizi sergileyip aşağı almaya ne meraklısınız ya hayret pes yani
O zaman bende işe baksirla gidemiyorum ben de Ozgur değilim.
@YoungWriter ahahaha mantıklı 🤓
Süpersin kardeş 👍
Siz çıplakta gidersiniz bu kafayla edepsiz ler
zorunlu olmadıgı sürece umrumda değil. isterse çarsafa girsin isteyen
kaldıkı almanyada da kapalı polisler var
Peki o halleriyle nasıl suçlu kovalayacaklar?
Nasıl koşacaklar?
Nasıl dövüşecekler?
Cok saçma bir karar
Güzel olmuş. Çünki herkesin tercihleri var ve bu tercihlere saygı duyulmalı ve karşısı alınmamalı. Herkes hür iradesiyle yaşamak zorunda bu hayatta.
Laikliği soyunmak ve istedikleri yerde sevişmek diye gorenler için kötü bir uygulama
Öyle diyorsun ama hiç ayrıntılı düşünmüyorsun çok fazla torpil ayrımcılık olacak ki bir kişiye en ufak ayrımcılık yapsalar bütün dünya o kişiden özür dilese hakkını ödeyemez o ne olacak onun dışında daha bir çok kötü sonuçlar doğurabilir üniforma rütbe orada zaten bir etken başörtü de bir rütbe gibi olacak
@TheMaSTeR Torpille baş ortusunun ne alakası var. O zaman senin bu girişine Gore bikesim baş ortusunun torpil yapıyorsa diğer kesim de ona önyargılı bakacak demektir. Torpil yapılacaksa başka şeylerle de yapılır merak etme. Bu gibi nedenlerle kimsenin özgürlüğünü engellemek söz konusu bile olamaz
Bilmiyorsun galiba başörtülü kısım iktidarda diğer kısım azınlıkta kalıyor ve birçok azınlık var kim kazanır sence
@TheMaSTeR Eeeee zamanında senin gibi dusunenler kendinden olanlara torpil yaptığı için senin böyle dusunme normal. Diyosun ki şimdi muhur bunlarda bu seferde bunlar yapacak. Etme bulma dünyası ama böyle şeyler yanlış şeyler tamamen karekter meselesi ahlaka uygun şeyler değil yalnız bir kişinin sırf başörtülü diye birinin önüne kimse gecirmez merak etme.
Yakında asker ve hukukçuları da başörtülü yapıp yeni bir ayrımcılık ortaya çıkarırlar hayırlısı be gülüm bugün RTE başta olabilir ama bundan 5-10-20 yıl sonra neler olacak acaba
Ne o eski darbelerle idare edilen ülkeye özlem mi duyuyorsunuz başörtü yasakları dönemine. O ayrımcılığı yapanlar sizlersiniz insanları inançları ile yobaz vs diyerek. Geçti o zamanlar avucunuzu yalarsınız. Millet ayrımcı değil birlik oldu. En güzelinide 15 temmuzda gösterdi. Kimse kimseyi zorla kapatmıyor. Olayın özüde şu başı kapalı ya da açık istediği gibi olsun kimse buna karışmasın. İsteyen başını kapayıp çalışsın isteyen açsın normal olan bu.
@g___ozgur Hiç düşünmüyorsunuz hayır kötü olan ne biliyor musun senin kafada çok insan olması o başörtü sayısız torpil ayrımcılık yaratacak farklı bir rütbe gibi olacak sen gelmişsin burada darbe diyorsun ben darbeyle ilgili bir şey mi dedim iyice robot yaptılar milleti ben herkesin istediği dine hiçbir zorunluluk altında kalmadan inanmasını isterim bu ülkede hiçbir zaman olmayacak şey bu
Zamanında o başörtülü insanların mağdur edildiği dönemleri bilir misin. Merak etme bu saatten sonra torpil olmaz. Herkes hakederek gelecek. bir yerlere. Kimse başı kapalı başı açık diye torpil geçmez. Normalleşiyoruz. Başı kapalılara dışlanırsa o dediğin torpil olur. Herkes eşit açıkta kapalıda. Darbeler dönemi gibi olmasın demek istediğim. Bunu tartışmayalım artık.
@g___ozgur Eskiden başörtülüler dışlanıyordu tamam ona bir şey demiyorum ama şimdi açık olanlar dışlanıyor böyle olacağına hala başörtülülerin dışlanmasını tercih ederdim yok öyle şeyler filan deme görüyorum ben arkadaş baskısı toplum baskısı aile baskısından kapanan çok insan var
Mantığa bak onlar dışlanacağına onlqr dışlanmasın. İkiside dışlanmasın diyeceğin yerde. Kimse dışlanmıyor ben çok işyerine program veriyorum görmedim öylede güzel geçiniyorlar ki. Ama senin zihniyetinde olanlar var maalesef.
Prensip olarak doğru bir karar ama uygulamada sıkıntı olmaz inşaallah.. Başörtülü- başörtüsüz ayrımı, partili- partisiz değerlendirmesi sıkıntı oluşturmamalı ama endişelerim var.
Birine çok hak veren devlet diğer gruplara avuç yalatıyor sadece kendi tabanına mı yenilik getirecek başörtüsüne karşı değilim isterse fistan giysin ama bir yandan laik kesimin istekleri karşılanmıyor
Çok kötü duruyor saçma olmuş başörtü ve eşarp.
fakat Tarza degil Farza uymalıyız elbet...
Sen uyuyorsan ne güzel
Uymuyorsan da kafan güzelmiş güle güle kullan
daha önce olmalıydı
@Tekerrürden_ibaretiz kardeşim hayallerine kavuşabilecek çok şükür (inşAllah)
daha önce chp vardi malesef laiklik istiyen kendileri laiklige uymuyanda kendileri bu ne lahane bu ne perhiz, milletin basaörtüsüne karisan elleri allah kurutsun iki cihanda yakalari bir araya gelmesin insallah yaptiklarini kat kat ceksinler, milletin hayelleriyle oynuyan ucuz adi insanlar bunlar iste
InsaAllah bitanem.
herkes istediğini yapabilmekte özgür olmalı bence bu yüzden güzel bir uygulama olmuş
Başın açılması kapanması önemli değil, Önemli mesele beyinlerin açılıp kapanmasidir. Beyni ve ufku açık bilime teknolojiye açık hoşgörülü bir toplum olmak önemlidir. Vatana millete sahip çıkmak önemlidir.
özgürlük adı altında ülke satışına aynen helal süper devam...
Welcome to iran's political system. Başlığı altında toplanabilir yapılandırmalar.
Fark etmez ülke şu an güzel. adımlar atıyor bu gelişmeleri seviyorum.
Başörtülü biri olarak çok güzel bir uygulama bence. Herkes özgürdür sonuçta
güzel bir uygulama kapalı olan insanlarda var sonucta
dini inancından ötürü kimse dışlanmamalı, magdur edilmemeli. Yerinde bir uygulama.
Önemli olan mesleğine görevine sadık olabilmesi saçlarının açık ya da kapalı olmasının pek bir mantığı yok.
Demokrasi adına çok güzel bir gelişme,
bazılarının zoruna gitmiş anlaşılan..
bence daha önce olmalıydı
Müslüman bir ülkede yaşıyoruz
polis olmak isteyende başörtüsü ile olsun
Yobazlık ve çirkin görüntüler heryerde ve yayılıyor iran medeline dogru gidiyor ülke ama körler görmüyor
Bu çok iyi bir haber bence üniformaya uygun özel başörtüleri yapılmalı mükemmel olur 🙂
Cok iyi olmuş bir kaç gün önce merak edip araştırdığım bir konuydu bir şey bulamamıştım bugün sayenizde öğrendim Teşekkürler.
güzel bir uygulama demokrasi bu işte -öyle başörtüsünü tutup atıp başörtülü okula giremessiniz- demek demokrasi değil güzell bir uygulama
"Ama artık her şey daha güzel olacak oluyor..."
Sadece türbana izin verildiği için mi?
Güldürme beni , son 1 yılda patlamada ölen insan sayısına bir bak sonra de ki herşey daha güzel olucak , oluyor.
Güzel bir uygulama olabilir diye düşünüyorum fakat, bu tür giyinip aşırı makyaj yapacak olurlarsa suistimal olabilir.
İnşallah yanılırım.
ne işe yarayacağını bilmem ama, sivil memurlukta başörtüsü serbestisi geldikten sonra kamuda çalışan bayanlar daha da soyunup dökülmeye başladılar
Üniformanın bozulması olacaktır. O güzelim kıyafetin altına rengarenk takar çıkarlar. O yüzddn eskisi gibi peruk taksınlar. Maksat saçları örtmek değil mi? Üniformya leke sürecekler.
Bu bir gerilik değil kesinlikle Zaman'ında olması gereken oluyor .
Valla ülke nereye gidiyor belli değil azizim daha başka mezheplere saygı göstermeyip alay edenler demokrat ülkeyiz başıkapalılar polis olmasınmı diyor hadi hayırlısı
bende hristiyanım ve polisim yarın işe rahibe kıyafetiyle gideceğim.
Gördüğüm en iyi yorumlardan
Ahahahah super
helal 😄👏
Thug bu bence.:)
@Aşık1639
Cok iyi beee 😂😂
Ne kadar mantıksız bir yorum... rahibe din insanı demektir. Onun görevi kilisede... ama sen inancın gereği ki hristiyanlıkta böyle bir inanç yok olsaydı tabiki rahibe gibi başını kapatıp polislik görevini yapmabilirdin kesinlikle böyle olmalı zaten ama karşılaştırman çok ama çok mantıksız.
Rahibelerindr basi kapalidir hatta hristiyanligin bazi inanclarin bas kapanir. Hem ozgurluk sanaysa onada ozgurluk rahibe gibi giyinsin ozgurluk din inanci segil mi? Bak muslumandir kapar istedigini yapar din ozgurdur diyosun baskasi yapinca kiyanet kopartiyosun
@bayansinirli06 Kıyamet kopturmuyorum... yorumumu iyi oku okumadan yorum yapma... diyorum ki eger hristiyanlıkta öyle bir durum var ise tabiki oda özgür olarak çalışmalıdır ve oda tesettüre girebilir diyorum anladın mı?
Gayet iyi oldu seceneklerde sundugun gibi daha once olmaliydi gec bile kalindi :)
Olmamalıydı. Emniyet müdürlüğünde, orduda hiçbir dini sembol olmamalı.
Neden olmamalı? Bizim ecdadımız Osmanlı devletidir. Dikkatini çekeyim
Şu an da burası Türkiye Cumhuriyeti. Osmanlı değil dikkatini çekeyim. Ecdadımız Osmanlı diye hâlâ Osmanlıya göre mi yaşayacağız
hem özgürlük dersiniz hemde milletin zgür düşüncelerine engel olursunuz burası babanızın çiftliğimi isteyen istediği gibi giyinmeli kimse tangayla gezene karışıyormu
Bak tekrar dikkatini çekeyim Osmanlı Devletinde Kilisenin yanında Cami vardı. Anladın mı ecdadımızın ne kadar mübarek insanlar olduğunu?
@Jackjack34 ben kendi düşüncemi söyledim. Tabi ki herkes özgür. Diğer kamu kurumlarımda olmasına sevinmiştim ve sevinmiştim. Ama emniyette olmaması gerek diye düşündüm. Sebebinide yorumumda açıkladım
kendi düşüncem diyorsun ama yetkili biri olsan demekki engel olucan ve kendi görüşünü 1000 lerce milletin üstünde uygulamış olucan yapmayın böyle düşünmeyin yanlış düşünüyorsunuz böyle düşünceler yüzünden yıllardır din üzerinden siyaset yapılıyor
@Jackjack34 Kardeş bu insan ecdadını ve kültürünü kabul etmiyor daha gerisini sen düşün
Allah doğru yolu göstersin bu kardeşimize başka ne diyebilirimki
Amin a dostlar
örümcek kafalıları üniversitemde görmek istemiyorum ben
Bende senin gibi beyinsizleri görmek istemiyorum
@Yaralıpandaa beyinsiz olsa idi arkadas universitede olmazdi ama orumcek kafalilar heryerde..!
@yellowflower her üniversitede okuyan akıllı mı oluyor arkadaşım çok beyinsizde üniversite öğrencisi olabiliyor.
@nebilem9 o örümceklerden birisin anlaşılan hahahha
yarası olanlar nasılda kudurmuş :D :D
Dini semboller yaygınlaşıyor ama bu ülke için olumlu değil
Başörtüsü yetmez kara çarsafda serbest olsun erkeklerde de sakal ve cübbe istiyoruz nerde demekrosi nerde özgürlük
Farkeden bişey yok bence. Ama polislerin üniformaları tesettüre uygun değil nasıl "kapalı" olacaklar bilmiyorum..
kesinlikle yanlış bir uygulama. hükümetin ülkeyi araplaştırma operasyonunun bir parçası.
Araplaşmak mı... araplar korksunlar Türkleşmekten tanklarımız suriye de
Yakında eli sopalı, takkeli ve sakallı oruç polisleri de çıkarsa şaşırmam.
kadının nasıll laik sistemde başı açık çalışabiliyorsa , başı kapalı kadınlarda başı açıklar kadar hürriyeti olmalı
Zaten sayilari cok az onlarida gormedigim için sıkıntı yok
Basında ortu olmasi polislik yapmasına engel değil onun başındaki ortusu polislikten işe yaramicak onun polislik beceresi önemli baş ortu kişisel bisi diniyle alakalı
Güzel ve geç kalınmış bir uygulama , kemküm eden modern asalaklar.. Yıllardır abd ve kanada da bu sistem uygulanıyordu ülkemizde de başlndı hayırlı olsun sevindim polis arkadasların adına
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!