• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Kadın polislere başörtüsü takma serbestliğini nasıl değerlendiriyorsunuz? (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
84
Yapay Zekaya Sor
Kadın polislere başörtüsü takma serbestliğini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla
Üniversite Soruları Kadın Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

183

Cevap

184

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • vatanseverlerr
    vatanseverlerr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    bas ortu takiyolar yapmadiklari kalmiyolar genel konusuyorum

    6
    0 Yorumla
  • DamdaDeliVar
    DamdaDeliVar Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 37%
    +1 yıl

    Yetişkinler e karisilmaz da, kucuk çocukların basini kapattiklarinda katlanamiyorum

    4
    1 Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      kadin polisler icin diyor cocuk deiller, cocuklarida aileleri örf adet dinleri dogrultusunda dogru yolda yetistirebilirler normal birsey bu

      Yorumla
  • MilliyetçiRuhluKız
    MilliyetçiRuhluKız Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    kapalıların önlerinin açılması iyi olmus kesin haber mi?

    6
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesin haber resmi gazetede yayınlandı...

      Yorumla
    • MilliyetçiRuhluKız
      MilliyetçiRuhluKız
      +1 yıl

      Evet gördüm :)

      Yorumla
  • ByRafaNadal
    ByRafaNadal Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    son dediğin cümleye gülesim geldi
    sanki son 1 haftada 50 den fazla şehit vermemişiz gibi
    20 bombalı saldırıya uğramamışız gibi...

    4
    0 Yorumla
  • Bishamon
    Bishamon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 65%
    +1 yıl

    Gerçekten anlayamıyorum bir parça bez insanları nasıl ayırabilir böylesine? Size ne be kardeşim

    4
    13 Yorumla
    • Secds
      Secds
      +1 yıl

      O "bir parça bez" dediğin şey; MÜSLÜMANLARIN NAMUSU. Ve buna dil uzatmak sizin gibi acizlerin haddi değil.

      Yorumla
    • Bishamon
      Bishamon
      +1 yıl

      Al işte inatla ayıracam ayıracam diyorsunuz.. yazdılarımı buraya çekmek senin ayıbınn.. evet görünüşte sadece bir örtü kumaş parçası ama başkasının ona verdiği önemi yüklediği anlamı bilemem bezi herkes istediği şeklide düşünebilir.. görünüşü hepimiz için aynı anlam ve verdiği değer farklı olabilir ve herkes anlamayabilir değeri..

      Yorumla
    • yellowflower
      yellowflower
      +1 yıl

      @Secds acizler sizlersiniz... musluman namusu ne ya.. yuh yobaz kafalilar yuuuh

      Yorumla
    • Bishamon
      Bishamon
      +1 yıl

      @yellowflower Boşver kardeş elden ne gelir.. kendi haline bırakacaksın

      Yorumla
    • Secds
      Secds
      +1 yıl

      @yellowflower Kur'an okuduğunuz zaman anlarsınız "Müslümanın Namusu"nu

      Yorumla
    • Bishamon
      Bishamon
      +1 yıl

      @Secds Tamam kardeş sakin.. sana tavsiye onu Türkçe okumak ve yorumlamak.. okuduklarını bana söylüyor diye düşünmek.. okursan farkedersin kesin bilgiler yok yoruma açık falan neyse ellerimi yoramam

      Yorumla
    • Bishamon
      Bishamon
      +1 yıl

      Özeti herkes istediğini giyebilir bundan kime ne? Tesettüre karşı mısınız? Kapanmayın açıklardan rahatsız mı oluyorsunuz açılmayın insanları kontrol etmekten vazgeçin artık..

      Yorumla
    • Secds
      Secds
      +1 yıl

      @Bishamon ben ilahiyat okuyorum kardeş. Nasıl okuyacağımı biliyorum çok şükür.

      Yorumla
    • Bishamon
      Bishamon
      +1 yıl

      @Secds İyi kardeşim tamam kolay gelsin hadi hayırlı işler

      Yorumla
    • Others91
      Others91
      +1 yıl

      @Secds müslümanın namusu başörtüsü mü sadece? siz kirli zihniyetinizi onla kapattığınızı sanıyosunuz sadece evet gerçekten Allah için kapanan kardeşlerimiz var ama mevcut iktidar döneminde şekilci müslümanların sayısıda çoğaldı ki üstelk herkes kendince bir kapanma şekli buldu altta taytlar baş kapalı renkli renkli dikkat çeken kıyafetler fakat baş kapalı

      Yorumla
    • yellowflower
      yellowflower
      +1 yıl

      @Secds guluyorummm sizlere

      Yorumla
    • Secds
      Secds
      +1 yıl

      @Others19 haklısın başörtüsünü sadece "şekil, görüntü" olarak takanlar var. Burda benim savunduğum kişiler onlar değil zaten.

      Yorumla
    • Secds
      Secds
      +1 yıl

      @yellowflower bende acıyorum sizlere..

      Yorumla
  • Guitarizma
    Guitarizma Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    polis ve kadın askere başörtüsü yakısmıyor operasyon ve çalılşma için rahat değil zaten taktıkları bir şapka vardı

    6
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Nasıl Mine eteği rahat. Bir şekilde giyebiliyorlarsa başarötüyüde istediği şekilde takabilirler

    4
    4 Yorumla
    • hackedmylife
      hackedmylife
      +1 yıl

      Mini etek hiçbir dinin sembolü eğil ama türban dini bir sembol yani yok öyle bir dünya

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      @hackedmylife Bu işe din karıştırıp süsleyen sensin ayrıca ben mini etek giyen Nasıl kendini özgür hissedip giyiyor ise başı örtüsünü takıp giyinende kendini o denli özgür hissederek giyiyor senin kafana göre o Zaman başörtülü olan insanlarda mini etek giyilmesini istemesin sen hazımsızsın ya başörtüsünü görünce dayanamıyorsun olmaz öyle bir şey diye o Zaman bizde dinimiz islam deyip islamda mini etek haram demememiz gerek olurmu öyle olmaz tabii

      Yorumla
    • hackedmylife
      hackedmylife
      +1 yıl

      Bazı dini veya siyasi semboller vardır bunlar toplumu ayrıştırabilir ve toplum için tehdit oluşturabilir. Gene tekrarlıyorum mini etek hiçbir dinin sembolü değildir. Ancak türban, cübbe, sarık, rahibe kıyafeti vs. Bunlar kurumlara girdiği takdirde yandaşlık dediğimiz olay olur. Ve kişi bunun etkisi altında kalarak karar verir buda laiklik dediğimiz anlayışa uymaz. Ayrıca salt özgürlük diye bir şey yoktur. Birinin özgürlüğü başkasının yaşamına etki ediyorsa o noktada özgürlük diye bir şey yoktur.

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      @hackedmylife mini etek olunca yandışlık olmuyor mu !

      Yorumla
  • ergun__06
    ergun__06 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 46 , eic 34%
    +1 yıl

    çok yakışır ya :) ama baş örtüsü lacivert olsun altındaki kostüme uysun

    4
    0 Yorumla
  • _Yağmur
    _Yağmur Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 86%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 524 cevap paylaştı.

    İyi yani. Herkes özgür işte. Başörtülülerin bu işte çalışmasına başka kötü anlamlar yüklemeye, ayrımcılıklara gerek yok.

    2
    0 Yorumla
  • mekurmus
    mekurmus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    ben ateistim. din ozgurlugunun arkasindayim cok guzel oldu bence

    5
    2 Yorumla
    • DoğrularınEfendisi
      DoğrularınEfendisi
      +1 yıl

      Teşekkürler. Gerçekten saygı ne demek bilenler var. Saygıyı hakedenler saygı gösteriyor

      Yorumla
    • mekurmus
      mekurmus
      +1 yıl

      Ben teşekkür ederim

      Yorumla
  • defne67
    defne67 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 40%
    +1 yıl

    Çok güzel olması gereken bu zaten.. neden tesettürlü insanı ötekileştiriyorlar? yobazmis gibi davraniyorlar..

    2
    0 Yorumla
  • bigaripkedi
    bigaripkedi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Koşarken başörtüsü açılınca ne olacak yolda durup başörtüsünü mü düzelticek? Saçma olmuş bence

    8
    13 Yorumla
    • ckkrkymyrdmedin
      ckkrkymyrdmedin
      +1 yıl

      Onlar senden daha iyi düşünür önlem alır canım merak etme sen

      Yorumla
    • bigaripkedi
      bigaripkedi
      +1 yıl

      @ckkrkymyrdmedin Merak etmiyorum zaten bu benim kendi düşüncem seni ilgilendirmez.

      Yorumla
    • UcanBalonn
      UcanBalonn
      +1 yıl

      Saçın önüne gelmiyor mu senin koşarken napacan tekrar mi bağlayacak?

      Yorumla
    • UcanBalonn
      UcanBalonn
      +1 yıl

      Bağlayacaksin*?

      Yorumla
    • bigaripkedi
      bigaripkedi
      +1 yıl

      @UcanBalonn Rahatsız olmam sonuçta kapalılıkla açıklık arasında fark var

      Yorumla
    • ckkrkymyrdmedin
      ckkrkymyrdmedin
      +1 yıl

      @UcanBalonn sıkı bağlarsan açılmaz diğer ülkelerde olduğu gibi

      Yorumla
    • UcanBalonn
      UcanBalonn
      +1 yıl

      Ben de başörtümü sıkı takarsam hiçbir şey olmaz 😊
      Nasıl bir fark?

      Yorumla
    • bigaripkedi
      bigaripkedi
      +1 yıl

      @UcanBalonn Tek başörtüsüyle bitmiyor ki bu iş polislerin kendi üniforması var pantolon falan giyeceksin

      Yorumla
    • UcanBalonn
      UcanBalonn
      +1 yıl

      Dapdar giymek yerine biraz daha geniş giyerim bizim yerimize sen endişelenme yeterki isteyelim hallolur😊

      Yorumla
    • bigaripkedi
      bigaripkedi
      +1 yıl

      @UcanBalonn Banane sizden kendiniz yorumuma geliyorsunuz

      Yorumla
    • -_-Masumcadı-_-
      -_-Masumcadı-_-
      +1 yıl

      Bırak orasınıda takan düşünsün.

      Yorumla
    • bigaripkedi
      bigaripkedi
      +1 yıl

      @-_-Masumcadı-_- Bu benim kendi düşüncem ben böyle yorum yapınca düşünmelerine mani olacağımı sanmıyorum.

      Yorumla
    • UcanBalonn
      UcanBalonn
      +1 yıl

      Şikayett!!

      Yorumla
  • fatiye
    fatiye Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Kimse milletin giyimine karisamaz. Herkes kapali da gezer acik ta. Yargilamak kimsenin haddi degil

    5
    0 Yorumla
  • gorkem_m
    gorkem_m Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Demokrasi sadece kendi görüşüne, ya da belli bir kesime hitap etmez, yüzde 100 ün hakkını gozetiyor musun buna bakarım, birçok haksız hukuksuz şeyler gördükten sonra yaptıkları hiçbirşey samimi degil

    2
    0 Yorumla
  • -Uysalkedii-
    -Uysalkedii- Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Tek merakım polis üniforması tesettüre uygun bile değil ki çok tezat olmuş

    6
    0 Yorumla
  • Abrahamlinc0ln
    Abrahamlinc0ln Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kadın polisin başörtü takması ne bilim iş gereği biraz saçma geldi

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    mini etek de giyebilirmi polis bayanlar? giyemiorsa bu özgürlük flan oalmaz.

    11
    17 Yorumla
    • Ahmet22kk
      Ahmet22kk
      +1 yıl

      kes. D

      Yorumla
    • denizmurat
      denizmurat
      +1 yıl

      mini etek giyemezsin o tahrik eder günaha girer.

      Yorumla
    • cuysal
      cuysal
      +1 yıl

      @denizmurat kardeş insan oğluna nefis verilmiş ne tahriği ya sen neyden bahsediyorsun sen hiç duymadın herhalde eline beline diline hakim ol lafını... ?

      Yorumla
    • denizmurat
      denizmurat
      +1 yıl

      kardeşim ben ti alıyorum.

      Yorumla
    • denizmurat
      denizmurat
      +1 yıl

      merak etme sen biz neyin ne olduğunu biliyoruz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sen kes kuçu kuçu

      Yorumla
    • KAZeynep
      KAZeynep
      +1 yıl

      Harbi gerizekalisin :D o bir uniforma uniformanin altina mi giyeceksin mini etegi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      okul üniformasında neden etek var o zmn ilerizekalı bayan.

      Yorumla
    • denizmurat
      denizmurat
      +1 yıl

      ya boşverin ne bu beyni gelişmemiş ilkeller ile tartışıyorsunuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      haklısınz deniz bey.

      Yorumla
    • denizmurat
      denizmurat
      +1 yıl

      Millet uzaya çıkar bizimkiler kıl tüy ile uğraşır. etek elbise dekolte ile. Hadi Bye...

      Yorumla
    • denizmurat
      denizmurat
      +1 yıl

      İyi geceler arkadaş.

      Yorumla
    • Trotziq
      Trotziq
      +1 yıl

      Kadın polislerin mini etek giymesiyle başörtüsü takması aynı şey mi senin kafan bu kadar mı çalışıyo? Türk silahlı kuvvetleri cinsellik merkezi değil güzelim başını kapattı diye cinsel obje olmaz insan ama mini etekli gayet cinsel obje. Kendinizi sergileyip aşağı almaya ne meraklısınız ya hayret pes yani

      Yorumla
    • YoungWriter
      YoungWriter
      +1 yıl

      O zaman bende işe baksirla gidemiyorum ben de Ozgur değilim.

      Yorumla
    • Trotziq
      Trotziq
      +1 yıl

      @YoungWriter ahahaha mantıklı 🤓

      Yorumla
    • denizmurat
      denizmurat
      +1 yıl

      Süpersin kardeş 👍

      Yorumla
    • Dndjdjnss
      Dndjdjnss
      +1 yıl

      Siz çıplakta gidersiniz bu kafayla edepsiz ler

      Yorumla
  • MüsliWoMan
    MüsliWoMan Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    zorunlu olmadıgı sürece umrumda değil. isterse çarsafa girsin isteyen
    kaldıkı almanyada da kapalı polisler var

    2
    0 Yorumla
  • kaptanpırays
    kaptanpırays Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Gündem konusunda 479 cevap paylaştı.

    Peki o halleriyle nasıl suçlu kovalayacaklar?
    Nasıl koşacaklar?
    Nasıl dövüşecekler?
    Cok saçma bir karar

    5
    0 Yorumla
  • la_luna
    la_luna Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Güzel olmuş. Çünki herkesin tercihleri var ve bu tercihlere saygı duyulmalı ve karşısı alınmamalı. Herkes hür iradesiyle yaşamak zorunda bu hayatta.

    2
    0 Yorumla
  • YoungWriter
    YoungWriter Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Laikliği soyunmak ve istedikleri yerde sevişmek diye gorenler için kötü bir uygulama

    4
    4 Yorumla
    • TheMaSTeR
      TheMaSTeR
      +1 yıl

      Öyle diyorsun ama hiç ayrıntılı düşünmüyorsun çok fazla torpil ayrımcılık olacak ki bir kişiye en ufak ayrımcılık yapsalar bütün dünya o kişiden özür dilese hakkını ödeyemez o ne olacak onun dışında daha bir çok kötü sonuçlar doğurabilir üniforma rütbe orada zaten bir etken başörtü de bir rütbe gibi olacak

      Yorumla
    • YoungWriter
      YoungWriter
      +1 yıl

      @TheMaSTeR Torpille baş ortusunun ne alakası var. O zaman senin bu girişine Gore bikesim baş ortusunun torpil yapıyorsa diğer kesim de ona önyargılı bakacak demektir. Torpil yapılacaksa başka şeylerle de yapılır merak etme. Bu gibi nedenlerle kimsenin özgürlüğünü engellemek söz konusu bile olamaz

      Yorumla
    • TheMaSTeR
      TheMaSTeR
      +1 yıl

      Bilmiyorsun galiba başörtülü kısım iktidarda diğer kısım azınlıkta kalıyor ve birçok azınlık var kim kazanır sence

      Yorumla
    • YoungWriter
      YoungWriter
      +1 yıl

      @TheMaSTeR Eeeee zamanında senin gibi dusunenler kendinden olanlara torpil yaptığı için senin böyle dusunme normal. Diyosun ki şimdi muhur bunlarda bu seferde bunlar yapacak. Etme bulma dünyası ama böyle şeyler yanlış şeyler tamamen karekter meselesi ahlaka uygun şeyler değil yalnız bir kişinin sırf başörtülü diye birinin önüne kimse gecirmez merak etme.

      Yorumla
  • TheMaSTeR
    TheMaSTeR Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Yakında asker ve hukukçuları da başörtülü yapıp yeni bir ayrımcılık ortaya çıkarırlar hayırlısı be gülüm bugün RTE başta olabilir ama bundan 5-10-20 yıl sonra neler olacak acaba

    1
    5 Yorumla
    • g___ozgur
      g___ozgur
      +1 yıl

      Ne o eski darbelerle idare edilen ülkeye özlem mi duyuyorsunuz başörtü yasakları dönemine. O ayrımcılığı yapanlar sizlersiniz insanları inançları ile yobaz vs diyerek. Geçti o zamanlar avucunuzu yalarsınız. Millet ayrımcı değil birlik oldu. En güzelinide 15 temmuzda gösterdi. Kimse kimseyi zorla kapatmıyor. Olayın özüde şu başı kapalı ya da açık istediği gibi olsun kimse buna karışmasın. İsteyen başını kapayıp çalışsın isteyen açsın normal olan bu.

      Yorumla
    • TheMaSTeR
      TheMaSTeR
      +1 yıl

      @g___ozgur Hiç düşünmüyorsunuz hayır kötü olan ne biliyor musun senin kafada çok insan olması o başörtü sayısız torpil ayrımcılık yaratacak farklı bir rütbe gibi olacak sen gelmişsin burada darbe diyorsun ben darbeyle ilgili bir şey mi dedim iyice robot yaptılar milleti ben herkesin istediği dine hiçbir zorunluluk altında kalmadan inanmasını isterim bu ülkede hiçbir zaman olmayacak şey bu

      Yorumla
    • g___ozgur
      g___ozgur
      +1 yıl

      Zamanında o başörtülü insanların mağdur edildiği dönemleri bilir misin. Merak etme bu saatten sonra torpil olmaz. Herkes hakederek gelecek. bir yerlere. Kimse başı kapalı başı açık diye torpil geçmez. Normalleşiyoruz. Başı kapalılara dışlanırsa o dediğin torpil olur. Herkes eşit açıkta kapalıda. Darbeler dönemi gibi olmasın demek istediğim. Bunu tartışmayalım artık.

      Yorumla
    • TheMaSTeR
      TheMaSTeR
      +1 yıl

      @g___ozgur Eskiden başörtülüler dışlanıyordu tamam ona bir şey demiyorum ama şimdi açık olanlar dışlanıyor böyle olacağına hala başörtülülerin dışlanmasını tercih ederdim yok öyle şeyler filan deme görüyorum ben arkadaş baskısı toplum baskısı aile baskısından kapanan çok insan var

      Yorumla
    • g___ozgur
      g___ozgur
      +1 yıl

      Mantığa bak onlar dışlanacağına onlqr dışlanmasın. İkiside dışlanmasın diyeceğin yerde. Kimse dışlanmıyor ben çok işyerine program veriyorum görmedim öylede güzel geçiniyorlar ki. Ama senin zihniyetinde olanlar var maalesef.

      Yorumla
  • kafeole
    kafeole Takip Et
    Xper 4 Yaş: 48
    +1 yıl

    Prensip olarak doğru bir karar ama uygulamada sıkıntı olmaz inşaallah.. Başörtülü- başörtüsüz ayrımı, partili- partisiz değerlendirmesi sıkıntı oluşturmamalı ama endişelerim var.

    1
    0 Yorumla
  • KertenKele98
    KertenKele98 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Birine çok hak veren devlet diğer gruplara avuç yalatıyor sadece kendi tabanına mı yenilik getirecek başörtüsüne karşı değilim isterse fistan giysin ama bir yandan laik kesimin istekleri karşılanmıyor

    4
    0 Yorumla
  • PianistKadın
    PianistKadın Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Çok kötü duruyor saçma olmuş başörtü ve eşarp.
    fakat Tarza degil Farza uymalıyız elbet...

    5
    1 Yorumla
    • Dndjdjnss
      Dndjdjnss
      +1 yıl

      Sen uyuyorsan ne güzel
      Uymuyorsan da kafan güzelmiş güle güle kullan

      Yorumla
  • çikolatasoslu_cips
    çikolatasoslu_cips Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    daha önce olmalıydı
    @Tekerrürden_ibaretiz kardeşim hayallerine kavuşabilecek çok şükür (inşAllah)

    7
    2 Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      daha önce chp vardi malesef laiklik istiyen kendileri laiklige uymuyanda kendileri bu ne lahane bu ne perhiz, milletin basaörtüsüne karisan elleri allah kurutsun iki cihanda yakalari bir araya gelmesin insallah yaptiklarini kat kat ceksinler, milletin hayelleriyle oynuyan ucuz adi insanlar bunlar iste

      Yorumla
    • Tekerrürden_ibaretiz
      Tekerrürden_ibaretiz
      +1 yıl

      InsaAllah bitanem.

      Yorumla
  • Marissa22
    Marissa22 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    herkes istediğini yapabilmekte özgür olmalı bence bu yüzden güzel bir uygulama olmuş

    6
    0 Yorumla
  • xsarinx
    xsarinx Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Başın açılması kapanması önemli değil, Önemli mesele beyinlerin açılıp kapanmasidir. Beyni ve ufku açık bilime teknolojiye açık hoşgörülü bir toplum olmak önemlidir. Vatana millete sahip çıkmak önemlidir.

    1
    0 Yorumla
  • Desuyonee
    Desuyonee Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    özgürlük adı altında ülke satışına aynen helal süper devam...

    4
    0 Yorumla
  • sudanprensi
    sudanprensi Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Welcome to iran's political system. Başlığı altında toplanabilir yapılandırmalar.

    7
    0 Yorumla
  • 97samet
    97samet Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Fark etmez ülke şu an güzel. adımlar atıyor bu gelişmeleri seviyorum.

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Başörtülü biri olarak çok güzel bir uygulama bence. Herkes özgürdür sonuçta

    9
    0 Yorumla
  • Melek5050
    Melek5050 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 37%
    +1 yıl

    güzel bir uygulama kapalı olan insanlarda var sonucta

    2
    0 Yorumla
  • öznelenenaşk
    öznelenenaşk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 42%
    +1 yıl

    dini inancından ötürü kimse dışlanmamalı, magdur edilmemeli. Yerinde bir uygulama.

    2
    0 Yorumla
  • vceneviz
    vceneviz Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Gündem konusunda 375 cevap paylaştı.

    Önemli olan mesleğine görevine sadık olabilmesi saçlarının açık ya da kapalı olmasının pek bir mantığı yok.

    1
    0 Yorumla
  • bySeyo
    bySeyo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl

    Demokrasi adına çok güzel bir gelişme,
    bazılarının zoruna gitmiş anlaşılan..

    2
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    bence daha önce olmalıydı
    Müslüman bir ülkede yaşıyoruz
    polis olmak isteyende başörtüsü ile olsun

    2
    0 Yorumla
  • yellowflower
    yellowflower Takip Et
    Bilge Yaş: 59
    +1 yıl

    Yobazlık ve çirkin görüntüler heryerde ve yayılıyor iran medeline dogru gidiyor ülke ama körler görmüyor

    5
    0 Yorumla
  • Joseİlkerao
    Joseİlkerao Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Bu çok iyi bir haber bence üniformaya uygun özel başörtüleri yapılmalı mükemmel olur 🙂

    2
    0 Yorumla
  • şestra
    şestra Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Cok iyi olmuş bir kaç gün önce merak edip araştırdığım bir konuydu bir şey bulamamıştım bugün sayenizde öğrendim Teşekkürler.

    2
    0 Yorumla
  • NouveauMonde
    NouveauMonde Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    güzel bir uygulama demokrasi bu işte -öyle başörtüsünü tutup atıp başörtülü okula giremessiniz- demek demokrasi değil güzell bir uygulama

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    "Ama artık her şey daha güzel olacak oluyor..."
    Sadece türbana izin verildiği için mi?
    Güldürme beni , son 1 yılda patlamada ölen insan sayısına bir bak sonra de ki herşey daha güzel olucak , oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • masiporomi06
    masiporomi06 Takip Et
    Guru Yaş: 56 , eic 34%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 407 cevap paylaştı.

    Güzel bir uygulama olabilir diye düşünüyorum fakat, bu tür giyinip aşırı makyaj yapacak olurlarsa suistimal olabilir.
    İnşallah yanılırım.

    0
    0 Yorumla
  • istanbulman6
    istanbulman6 Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 43%
    +1 yıl

    ne işe yarayacağını bilmem ama, sivil memurlukta başörtüsü serbestisi geldikten sonra kamuda çalışan bayanlar daha da soyunup dökülmeye başladılar

    0
    0 Yorumla
  • cikolatakiwaffle
    cikolatakiwaffle Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Üniformanın bozulması olacaktır. O güzelim kıyafetin altına rengarenk takar çıkarlar. O yüzddn eskisi gibi peruk taksınlar. Maksat saçları örtmek değil mi? Üniformya leke sürecekler.

    1
    0 Yorumla
  • Pamukten
    Pamukten Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu bir gerilik değil kesinlikle Zaman'ında olması gereken oluyor .

    5
    0 Yorumla
  • ıMıkıFareI
    ıMıkıFareI Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Gündem konusunda 336 cevap paylaştı.

    Valla ülke nereye gidiyor belli değil azizim daha başka mezheplere saygı göstermeyip alay edenler demokrat ülkeyiz başıkapalılar polis olmasınmı diyor hadi hayırlısı

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bende hristiyanım ve polisim yarın işe rahibe kıyafetiyle gideceğim.

    26
    9 Yorumla
    • Aşık1639
      Aşık1639
      +1 yıl

      Gördüğüm en iyi yorumlardan

      Yorumla
    • -Angeliciouss-
      -Angeliciouss-
      +1 yıl

      Ahahahah super

      Yorumla
    • trollinginthedeep
      trollinginthedeep
      +1 yıl

      helal 😄👏

      Yorumla
    • Lushlifegivingmerush
      Lushlifegivingmerush
      +1 yıl

      Thug bu bence.:)

      Yorumla
    • -Angeliciouss-
      -Angeliciouss-
      +1 yıl

      @Aşık1639

      Yorumla
    • bayansinirli06
      bayansinirli06
      +1 yıl

      Cok iyi beee 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne kadar mantıksız bir yorum... rahibe din insanı demektir. Onun görevi kilisede... ama sen inancın gereği ki hristiyanlıkta böyle bir inanç yok olsaydı tabiki rahibe gibi başını kapatıp polislik görevini yapmabilirdin kesinlikle böyle olmalı zaten ama karşılaştırman çok ama çok mantıksız.

      Yorumla
    • bayansinirli06
      bayansinirli06
      +1 yıl

      Rahibelerindr basi kapalidir hatta hristiyanligin bazi inanclarin bas kapanir. Hem ozgurluk sanaysa onada ozgurluk rahibe gibi giyinsin ozgurluk din inanci segil mi? Bak muslumandir kapar istedigini yapar din ozgurdur diyosun baskasi yapinca kiyanet kopartiyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @bayansinirli06 Kıyamet kopturmuyorum... yorumumu iyi oku okumadan yorum yapma... diyorum ki eger hristiyanlıkta öyle bir durum var ise tabiki oda özgür olarak çalışmalıdır ve oda tesettüre girebilir diyorum anladın mı?

      Yorumla
  • Oyylesineistee
    Oyylesineistee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Gayet iyi oldu seceneklerde sundugun gibi daha once olmaliydi gec bile kalindi :)

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Olmamalıydı. Emniyet müdürlüğünde, orduda hiçbir dini sembol olmamalı.

    4
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden olmamalı? Bizim ecdadımız Osmanlı devletidir. Dikkatini çekeyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şu an da burası Türkiye Cumhuriyeti. Osmanlı değil dikkatini çekeyim. Ecdadımız Osmanlı diye hâlâ Osmanlıya göre mi yaşayacağız

      Yorumla
    • Jackjack34
      Jackjack34
      +1 yıl

      hem özgürlük dersiniz hemde milletin zgür düşüncelerine engel olursunuz burası babanızın çiftliğimi isteyen istediği gibi giyinmeli kimse tangayla gezene karışıyormu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak tekrar dikkatini çekeyim Osmanlı Devletinde Kilisenin yanında Cami vardı. Anladın mı ecdadımızın ne kadar mübarek insanlar olduğunu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Jackjack34 ben kendi düşüncemi söyledim. Tabi ki herkes özgür. Diğer kamu kurumlarımda olmasına sevinmiştim ve sevinmiştim. Ama emniyette olmaması gerek diye düşündüm. Sebebinide yorumumda açıkladım

      Yorumla
    • Jackjack34
      Jackjack34
      +1 yıl

      kendi düşüncem diyorsun ama yetkili biri olsan demekki engel olucan ve kendi görüşünü 1000 lerce milletin üstünde uygulamış olucan yapmayın böyle düşünmeyin yanlış düşünüyorsunuz böyle düşünceler yüzünden yıllardır din üzerinden siyaset yapılıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Jackjack34 Kardeş bu insan ecdadını ve kültürünü kabul etmiyor daha gerisini sen düşün

      Yorumla
    • Jackjack34
      Jackjack34
      +1 yıl

      Allah doğru yolu göstersin bu kardeşimize başka ne diyebilirimki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amin a dostlar

      Yorumla
  • CaptainWalkerr
    CaptainWalkerr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    örümcek kafalıları üniversitemde görmek istemiyorum ben

    5
    5 Yorumla
    • Yaralıpandaa
      Yaralıpandaa
      +1 yıl

      Bende senin gibi beyinsizleri görmek istemiyorum

      Yorumla
    • yellowflower
      yellowflower
      +1 yıl

      @Yaralıpandaa beyinsiz olsa idi arkadas universitede olmazdi ama orumcek kafalilar heryerde..!

      Yorumla
    • nebilem9
      nebilem9
      +1 yıl

      @yellowflower her üniversitede okuyan akıllı mı oluyor arkadaşım çok beyinsizde üniversite öğrencisi olabiliyor.

      Yorumla
    • CaptainWalkerr
      CaptainWalkerr
      +1 yıl

      @nebilem9 o örümceklerden birisin anlaşılan hahahha

      Yorumla
    • CaptainWalkerr
      CaptainWalkerr
      +1 yıl

      yarası olanlar nasılda kudurmuş :D :D

      Yorumla
  • Aşık1639
    Aşık1639 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Dini semboller yaygınlaşıyor ama bu ülke için olumlu değil

    4
    0 Yorumla
  • Qwer101
    Qwer101 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Başörtüsü yetmez kara çarsafda serbest olsun erkeklerde de sakal ve cübbe istiyoruz nerde demekrosi nerde özgürlük

    2
    0 Yorumla
  • AngelOfDeathh
    AngelOfDeathh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Farkeden bişey yok bence. Ama polislerin üniformaları tesettüre uygun değil nasıl "kapalı" olacaklar bilmiyorum..

    3
    0 Yorumla
  • halsizdusmuscocuk
    halsizdusmuscocuk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    kesinlikle yanlış bir uygulama. hükümetin ülkeyi araplaştırma operasyonunun bir parçası.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Araplaşmak mı... araplar korksunlar Türkleşmekten tanklarımız suriye de

      Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 851 cevap paylaştı.

    Yakında eli sopalı, takkeli ve sakallı oruç polisleri de çıkarsa şaşırmam.

    2
    0 Yorumla
  • ateşseniçağırıyorrrr
    ateşseniçağırıyorrrr Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    kadının nasıll laik sistemde başı açık çalışabiliyorsa , başı kapalı kadınlarda başı açıklar kadar hürriyeti olmalı

    3
    0 Yorumla
  • eskilerdenn
    eskilerdenn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    Zaten sayilari cok az onlarida gormedigim için sıkıntı yok

    1
    0 Yorumla
  • keremcannn_tranier
    keremcannn_tranier Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Basında ortu olmasi polislik yapmasına engel değil onun başındaki ortusu polislikten işe yaramicak onun polislik beceresi önemli baş ortu kişisel bisi diniyle alakalı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Güzel ve geç kalınmış bir uygulama , kemküm eden modern asalaklar.. Yıllardır abd ve kanada da bu sistem uygulanıyordu ülkemizde de başlndı hayırlı olsun sevindim polis arkadasların adına

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (187)

1 özel cevap
Sadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Anketler > Kadın polislere başörtüsü takma serbestliğini nasıl değerlendiriyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadın Polislerin Kapalı Olması? 15 cevap verildi
Kadın için polislik sizce nasıl? 12 cevap verildi
Kadınlar sivil polis olup etek falan giyebiliyor mu? 28 cevap verildi
Kapalı Kadınlar Polislik Yapabilir mi? 25 cevap verildi
Kadın polis özel harekatlar operasyona katılabiliyor mu? 6 cevap verildi
Bir kadın için polislik mi katiplik mi sizce? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨