AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
Dogru tabı kı, sozde ozgurluk geldıgı ılk yıllarda başrtusu takanlara neler yapılmıs kuran okuyanlara namaz kılanlara o ho ho.. geç bıle kalınmıs şeyler
Yüzde yüz destekliyorum
Güzel bir uygulama. Ama bazı insanlar için hoş olmayabilir.
Beğenmeyen tek dişi kalmış medeniyetin beşiği avrupaya..
Geç oldu ama hayırlı olsun.
Koştuğunu düşün açılır iğnesi çıkar okadar da değil ya
teknoloji gelisirken fikirler gelismiyormu onuda düsülmüslerdir merak etme diger ülkelerde sorun olmuyorsa bu ülkedede olmaz
@Adsızon sacmalik bence
@Adsızon sıcak da pissinler iyice terli terli koksunlar rezillik iş zaten zor
örtünmek istemiyen bin türlü bahane üretir, neden sicakta pissinler tül o perde gibi naylon almazsan tozdanda korur havada aliyor yeterki kumasi iyi olsun, neden terletsin ter nedir gözeneklerden cikan sudur yani öyle insan temizlenir terlemesi normal birsey, sicaktan vücudu yakip terlememek ancak kavurur, merak etme saten mevsime görede hazirlaniyor sicaktan cok bir agac gibi gölgeliyor bilimsel olarakta aciklanabilir bu biraz mantik yürüt, sapka neden takilir bir düsün mesela sapkadan kaliteli birsey tül perde sen sevmiyebilirsin giymeyebilirsin saten isteyen kisitlananlar icin cikmis bir özgürlük
@Adsızon ben kapaliyim
tamam :)
Birini kovalarken başörtüsünü tutan polisler göreceğiz yani.
Başörtüsü daha güzel daha dikkat çekmeyen şekilde takılırsa güzel
gözümüzün içine sokacaklar anlaşılan yalnız türkiyedeki baş örtü uygulaması modadan ibaret dünyadaki diğer ülkelere kıyaslan saçma sapan görüntüler çıkacak burda türban kullanıyorlar çünkü deve hörgüçlü polisler bile görebiliriz
bayanlarin bas örtüsü takmasina saygı duyuyorum ama ben Basi acik kizlari daha çok seviyorum
başörtülü kadın erkeklerin içinde garip birde giysiyler bence obaş örtüsünün hakkını veremezler
İsteyen taksın, istemeyen takmasın. Niye umurumda olacakmış ki.
ya cok kararsiz kaldim. masa basinda oturan tesetturlu polise bir sey olmazda goreve ciktigi zamanki zorluklari cok olur.
neden olsun bere gibi kapatici örtüler var bende bere kullaniyorum gayet iyi :)
sen kadin misin ne alaka
bereyi kadinda erkekte giyebilir saci uzun olan polisler bere gibi seylerle baglarlar saclarini
turbani boynuna bagliyorsun yoksa herkesde sac var
redaktif.com/wp-content/uploads/2016/08/4.jpg
bak negüzel örtünmüsler görevde neden sorun olsunki yapilan kumasin yapisina göre örtünülür
bunlar Turkiyede degil sonuc olarak bizdeki kapanma anlayisi farkli. bizimkiler bunlar gibi kapanmaz. sacla bile bir insani bogmanin turlu yollari var turbanla dusunemiyorum
türbanin kapanma sekli hep aynidir, kapanma anlayisi neden farkli olsun, sacla bile insani bogma türlü yolu neden olsun ya hafif birsey sapkadan iyi sapka giyenler sorun etmiyorken, istemiyende türban giymez saten, sacin uzun kisimlarini diyorsan orayidakapatir türban sorun etmeyin
bana mi anlatiyorsun hafiflik ne alaka
yani tül sadece tül tozdan sicaktan korur naylon deilse gözeneklerden havalidir tül oldugu halde gözenekleri dahi vardir sadece kapanmak icindir, kapanmak istiyen kapanir saten kapanmak istemiyende bahane üretir
tamam bro tamam
iyi günler broo :D
iyi gunlerr:d
Ayni hassasiyet Hristiyan, Musevi, Budist, Hindu, Sikh ve diger dinlere mensup kisiler icinde gosterilecek mi?
ülke her geçen gün gerileşiyor sonumuz iran gibi olcak
Bize yobaz dedikleri gibi. Teşkilata da yobaz demeye başlarlar.
Yakında herkesi zorla kapattıracaklar o zaman laikliği göreceğiz
Herkesin hayatına kimse karışamaz😀
ahahah :)
https://www.youtube.com/watch?v=XR4DWbF3FFo
Evet evet harika😀
42. saniyeye dikkat :)
zor anladım 😀
neresi burasi acaba :)
Tek derdimiz bu kalmıştı zaten güllük gülistanlık bir ülkede yaşıyoruz.
Dogru uygulama degil diyenler neyin kafasi demokratik ozgur bir ulkedeyiz
istemiyorum bu yobazlar şimdi günahtır diye suçlularıda öldürmez yaralamazlar
Yakında arap emirliklerine katılırız herhalde tabiki normalde garip gözüküyor şapkanın altında
ne işe yarayacak o başörtüsü çok merak ediyorum kafayı kapattı ee gerisi ne olacak
Yazıklar olsun. Başka birşey demiyorum. Arap olduk.
Ne alaka? Ayrıc neden ırkçılık yapıyorsun? Moderatör yok mu burda?
Amerikanın köpeği olmaktan iyidir.
@BayanKorkunçlu Bu yapılan zaten Amerikan köpekliği, kafanız basmıyor. Ayrıca ırkçılık yapmıyorum. Benliğimizi kaybettik diyorum. Amerika'nın amacı bizi araplara benzetip, cahilleştirmek. Kimseyi kötülemiyorum.
Amerikanın yapmak istediği şey insanları mezheplere bölmek, insanları ötekileştirmek. Medeniyet ne peki? İnancını yaşayan bir kadının başörtüsünü çekip almak mı? Eğer buysa ben yobazım, hatta Aabım, Türküm, Kürdüm. Ama ben asla medeni değilim. Anlatabildim?
@BayanKorkunçlu Bunun amacı bunlarla birlikte ülkeleri cahilleştirmektir. Şu anda olduğu gibi. Medeniyet tabiki öyle bir şey değil. Öyle ortamlarda tüm insanlar eşit olmalı. Kadınlar başörtüsü takabilecekse, diğer insanlar da o mesleğin getirdiği hiçbir kılık kıyafet kuralına uymak zorunda değiller. Çünkü bu başörtülülere getirilmiş bir ayrıcalık oluyor. Arka Sokaklar dizisinden Uğur Pektaş neden atıldı biliyor musun? Uzun sakallı olduğu için. Eşitlik diyorsun ya.
Kesinlikle gerekliydi
Bu kadar ozgur bırakıyorlar kamuda
bu yüzden ben özelde iş bulamıyorum kapalı biri olarak.
bir şeyi yaparken dusunmek gerekiyor...
dogru bir karar olur ozgurlukten demokrasiden bahsediosak basortusunu isteyen istedigi yerde takabilmeli yoksa 3. sinif bir ulkeden farkimiz olmaz
Millet gider mersine biz gideriz terdine.
THY hostestleride kapansin
İnacına saygı duymak gerek hrisitiyan, yahudi, müslüman herkese eşit olunmak zorunda
Şimdiye kadar 258 kişi doğru değil demiş. Burdan ülkede hala insanların dini yaşamlarına saygısı olmayan kişilerin ne denli fazla olduğunu görüyoruz.
Kısaca özetlersek arkadaşalar..
https://youtu.be/kuAURNwt7jcyorumlara verilen eksilere bakıyorum da bizim %50 burada ya ne kadar zıt yorum varsa beğenmemişler :D
İnsanları sınıflandırmamalı olabilir daha önceden de olabilirdi.
Çok geç kalındı seneler önce gelmeliydi yine de bu günlere şükür 😉
Amanın laiklik elden gitti şeriat geldi laikiz taammı vs vs:/
Şeriata adım adim degil koşarak gidiliyor... bundan sevinc degil utanc duyuyorm.
Açıklarmısınız biraz? Sizi korkutan şeriat mı?
Ulan o kadar yurtdisina ciktim sizin gibi kapalilari asagilayanlari gormedim daha orada daha fazla saygi duyuluyor. Milliyetciyim laik yasamdan yanayim ama herkes ne isterse giyer mini etek giyilince sizden fuhusa gidiyoruz diye ses gelmiyor. Acmak ozgurlukse kapatmakta ozgurluktur.
@Bırakpeşimi ☺☺☺
☺☺☺ aynen aynen bende sana.
@Bırakpeşimi 😅😅😅
Herkes diledigi gibi giyinsin yeter ki siyasi ama gutmesin
evet bizde onu diyoruz iste giyinsinde istedigi gibi giyinsin :)
@Adsızon isterse giyinmesin yine sana ne
banane değil ozaman insanlik disi medeniyetsiz yaratiklarin taslanmasi yok edilmeside normal birsey hadi byby
@Adsızon ne diyon ya
yorumundan sonra sana bise demiyorum bizden deilsin muhattabim deilsin bybyy
@Adsızon senden olmamak benim icin onurdur
benden değil sen onurdan ne anlarsin hangi ilah ya da varlik seni onurlu yapti ne dinin var ne zikrin ne fikrin benden değil bizden deilsin dedim, normalde dinsiz biriyle tartisirim ama sen dinsizde deilsin bizden deilsin tamam sus tksndim yazmaa bybyyyyy
@Adsızon ay vallahi troll bu djdgdbs
Özgür ve Islami bir ulke demiyor muyuz
O zaman sorun nerede?
Hedef afganistan iran falan sanırım. Mustafa Kemalin ülkesini ne hale getirdiler.
kesinlikle cok iyi olmus
profil resminden belli neden iyi oldugu goruntu cirkinleri sizi
gormekten hoslanmiyosan bakma.
Bence asiri gereksiz. Uniformanin parcalarindan biri degil bu
Biraz açıklarmısınız? neden
Polislik icin gereksiz oldugunu dusunuyorum. Normalde zaten kapali , o eşarp uniformanin parcasi degil. Ve gereksiz diyorum.
Normalde kapalı değil sadece baş üstü kısmı kapalı bereden veya şapkadan dolayı... herkesin inancına saygı göstermek zorundayız dinimizde zorlama yoktur... o kişi başını açar o kişi başını kapatır o Allah ile kendi arasındaki meseledir... bizler sadece tavsiye ederiz... zorlama yasaktır.
Ben bunun aksini iddia etmedim zaten. Ama görev basinda gereksiz diyorum. Benim gözüme hitap etmiyor hicbir seklde. Hatta devletin her alanında calisirken olmamali
İnsanların dini giyimleri ile resmi meslekleri birbirinin aynısı değil.
Polislere sakal da yasak, şimdi biri çıkıp 'sakal sünnettir' diye polis memurlarının beş karış sakalla gezmesini de mi isteyecek?
Bunun kişinin din hürriyetiyle alakası yok, polis üniforması o mesleği icra etmek için tasarlanmıştır, türban üniformaya bir katkısı olmadığı gibi, dini bir semboldür, devletin vatandaşa karşı yüzünün bir dini kimliğinin olmaması gerekir.
Bunu anlamayıp 'Ama din özgürlüğü demek' inatçılıktan başka birşey değil.
@Ragnar_Lodbrok 👍👍👏👏
enteresan karşılanmaması gerekirdi sadece bunlar olabilecek şeyler her şeye bir yorum bir tepki göstermemize gerek yok
Ak gençleri memur yapmak istiyorlar işte anlamayacak ne var.
kadinlarin basortusune hic bir sekilde karisilmali. ayrica bu onun polis olmasina engel degil ki.
Olması gerekendi. Kadınların ne takıp takmayacağına bırakın kendileri karar versin artık
cok sevindim daha once olmasi gerekiyordu bence 😊
Kılık kıyafete fazla takılmamak gerek
haklisinn 🖒
Bence insanlar kıyafetlere göre ayrıştırma olmamalı.
Önceden olması gerekiyordu zaten
İmam hatiplileri askeriye ve polisiye ye atıyacaklar, onu hazırlığı
Seni niye geriyor bu durum. Hani herkes özgürce yaşamalı dinini. İmam hatiplerin atanmasından niye rahatsız oluyorsun.
@g___ozgur mesele eğitim meselesi. matematikte ortlama 2 neti olan bu tiplerin yapacağı en iyi şey müezzinliktir.
Ne biliyorsun 2 net. Yüzde 90 net çıkartıyorlar. Ama amacınız din düşmanlığı.
Bence olası gereken buydu
bokoyle
@yellowflower yaw sizene bir kadın istedigini giyinir sizene?
ya özgürlük güzel şeyde bip polis olarak kadına başörtüsünü hiç yakıştıramıyorum.. çok uyumsuz kaçıyor..
Polis asker zabıta jandarma gibi kuvvetlerde olmamalı bence
Adım adım İran'a doğru... Kökünüz kurusun inşallah.
İyice komikleşti bu olay
Olması gerende buydu 👍👏👏
Tesettürlü bir kadın için uygun değil polislik
Laik bir devletiz. Yanlış buluyorum.
Laik bir devletsek herkes istediğinde özgür davranabilmeli. Kimseye zorla bir şey yaptırmıyorlar, sadece her insana eşit özgürlük sağlıyorlar.
Laik devlet nedir? Hep bu laiklik altına yatarak dini kuralları yobaz görmediniz mi... genelleme yapmıcağım ama bu zihniyet chp cihniyetidir. Chp o kadar aciz bir parti ki çarşaflı bayanlara chp rozeti takıp, siyasi lideriniz cuma namazı çıkışında basın açıklaması yapan bir partidir. Klasik chp zihniyeti arkasından gidiyorsunuz ve o kadar saçma bir parti ki ne yaptığını kendileri de bilmiyor...
başörtüyle yaptığı iş önemli değilki önemli olan akıl yani bu soruyu sormanız hata
Arap ülkeleri gibi hehhe berbat
Güzel bir uygulama daha önce olmalıydı
Çok yerinde bir karar ve uygulama olmuş
Yanlış bir şey değil ama iş daha çok hareket gerektirdiğinden hareketi çok az da olsa kısıtlayabilir
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!