• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Kadın polislere başörtüsü takma serbestliğini nasıl değerlendiriyorsunuz? (Sayfa 5)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
84
Yapay Zekaya Sor
Kadın polislere başörtüsü takma serbestliğini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla
Üniversite Soruları Kadın Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

183

Cevap

184

Cevap

Popüler Cevapları Göster(240)
  • KirmiiziOjemm
    KirmiiziOjemm Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Farketmez benim için. 😂

    3
    0 Yorumla
  • Twilighт1
    Twilighт1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ortadoğu'ya dönüyoruz..

    6
    0 Yorumla
  • Chevalier
    Chevalier Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Guzel uygulama, bazılarına başörtüsü bile batıyor.

    7
    0 Yorumla
  • Farkındalıklı
    Farkındalıklı Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Keşke daha önce gelseydi. Çok sevindim. 😊

    3
    0 Yorumla
  • MasMavişDünya
    MasMavişDünya Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Özgür Ülkeyiz isteyen istedigi gibi giyinir

    3
    0 Yorumla
  • ErkeksiPenguen
    ErkeksiPenguen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    İran olma yolundayız...

    8
    20 Yorumla
    • Yaralıpandaa
      Yaralıpandaa
      +1 yıl

      Kanada ve iskoçyada bile serbest bırakılmış tutturmuşsunuz iran 😄 zorunuza gidiyo biliyorum

      Yorumla
    • ErkeksiPenguen
      ErkeksiPenguen
      +1 yıl

      @Yaralıpandaa Gidiyor tabii ki. Ülke olarak bir imajımız var içine etmeyi çok iyi biliyorsunuz helal olsun.

      Yorumla
    • Yaralıpandaa
      Yaralıpandaa
      +1 yıl

      Başörüsü mü imajı zedeliyor komik olma 😄 avrupa ülkelerinde bile izin verilmiş neyin derdindesin

      Yorumla
    • ErkeksiPenguen
      ErkeksiPenguen
      +1 yıl

      @Yaralıpandaa Evet zedeliyor. Bizi arap ülkesi gibi gösteriyor. Biz TÜRK evladı TÜRKüz. Kafana bir şey takacaksan kalpak tak.

      Yorumla
    • Yaralıpandaa
      Yaralıpandaa
      +1 yıl

      Türkler müslüman bir millet ve başörtüsüde kadınlar için dinin emridir. Sanki sadece araplara örtünmeyi emretti Allah.

      Yorumla
    • ErkeksiPenguen
      ErkeksiPenguen
      +1 yıl

      @Yaralıpandaa Türkler müslüman bir millet falan değildir. Türkler tengricidir. Tengriden başka ilah yoktur Türkler için.

      Yorumla
    • Yaralıpandaa
      Yaralıpandaa
      +1 yıl

      Sonradan müslümanlığı kabul etmişlerdir.

      Yorumla
    • ErkeksiPenguen
      ErkeksiPenguen
      +1 yıl

      @Yaralıpandaa Kimse dinini çat diye değiştirmez.

      Yorumla
    • Yaralıpandaa
      Yaralıpandaa
      +1 yıl

      Git bir tarihi araştır. Bu ülkenin çoğunluğu müslüman müslüman olmayan ülkelerde bile serbestken burda niye olmasın?

      Yorumla
    • ErkeksiPenguen
      ErkeksiPenguen
      +1 yıl

      @Yaralıpandaa Tarih öğretmenliği okuyorum istersen bu konuda tartışmayalım. Türklerin özü tengridir konu burada kapanmıştır. Arabın dini araba kalsın. Kültürümüzü değiştirtmeyiz 2 arap yüzünden!

      Yorumla
    • Yaralıpandaa
      Yaralıpandaa
      +1 yıl

      Tarih öğretmenliği okuyorsan söylediğim şey komik olmuş kabul ediyorum 😄 özümüz tengri olabilir sonradan kabul ettik islamiyeti bunu görmezden gelemezsin.

      Yorumla
    • MangekyouSharingan
      MangekyouSharingan
      +1 yıl

      @Yaralıpandaa Tarihi araştır mı? Ulan ben de p*zevenkliğe inanıyorum, imam olacağım ekstra olarak dinimin gereği olarak camide karı satacağım böyle bir şey olabilir mi? Ya da dinim gereği dövme yaptırmak zorunda olayım, alınır mıyım? İlla bir şeylerin anasını fikeceksiniz bütün olayınız bu koyayım avrupaya sanki avrupa da kaç tane müslüman var? 10 kişi kapansa ne olur avrupada kapanmasa ne olur, yaptığın karşılaştırma bile sağlıklı değil bir de seninle tartışıyorlar, cahillik başka bir şey değil.

      Yorumla
    • Yaralıpandaa
      Yaralıpandaa
      +1 yıl

      Arabın dini değil kuran bütün insanlığa indirildi.

      Yorumla
    • ErkeksiPenguen
      ErkeksiPenguen
      +1 yıl

      @Yaralıpandaa Görmezden gelinmez doğrudur ama bizim dinimiz olmayan bir dini sergilemeye gerek duymuyorum. Bence yanlış bir şey biz arap ülkesi değiliz.

      Yorumla
    • ErkeksiPenguen
      ErkeksiPenguen
      +1 yıl

      @Yaralıpandaa Bütün insanlığa indirilseydi herkes müslüman olurdu. Zaten önceden din gönderip sanki uygulama güncelliyormuş gibi yenisini yollayıp inanmalarını beklemek garip? Neyse arabın dini beni bağlamaz tartışmak da istemiyorum.

      Yorumla
    • Yaralıpandaa
      Yaralıpandaa
      +1 yıl

      Sen böyle düşünebilirsin ama ben senin gibi düşünmüyorum. Fikrine saygı duyuyorum ve gidiyorum ✋😄

      Yorumla
    • MangekyouSharingan
      MangekyouSharingan
      +1 yıl

      @Yaralıpandaa git zaten mümkünse nefeste almayınız ^^ güle güle

      Yorumla
    • Agdjffjdj
      Agdjffjdj
      +1 yıl

      @MangekyouSharingan sana mı konuştum ben canım. Ayrıca engel atmana gerek yoktu penguen kardeş😄

      Yorumla
    • ErkeksiPenguen
      ErkeksiPenguen
      +1 yıl

      @Agdjffjdj Engel atmadım ki? Niye atayım engel?

      Yorumla
    • MangekyouSharingan
      MangekyouSharingan
      +1 yıl

      @Agdjffjdj o benim kankam, haddini bil :d

      Yorumla
  • BeniHipopotamYedi
    BeniHipopotamYedi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Herkes özgür olmalı benim açımdan bir sıkıntı yok

    5
    0 Yorumla
  • berraeva
    berraeva Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    çok iyi olmuş demokrasi böyle olmalı

    8
    0 Yorumla
  • berrak85
    berrak85 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Özgürlük değilmi işte ne güzel

    6
    0 Yorumla
  • _Hedvige_
    _Hedvige_ Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Gereksiz bir uygulama.

    9
    4 Yorumla
    • Edyline
      Edyline
      +1 yıl

      Kanka niye la

      Yorumla
    • _Hedvige_
      _Hedvige_
      +1 yıl

      @Edyline çünki öyle :)

      Yorumla
    • mahmudkilic
      mahmudkilic
      +1 yıl

      "Çünki başörtülüler zoruma gidiyor onlar özgür olmasın" demek istemiş arkadaş heralde.

      Yorumla
    • _Hedvige_
      _Hedvige_
      +1 yıl

      @mahmudkilic ya sorma. Acaip kiskaniyorum özgurlüklerini. Öyle böyle değil. Özgürlükten ölucekler

      Yorumla
  • BuseDevonne
    BuseDevonne Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Doğru ve yerinde bir karar

    4
    0 Yorumla
  • Vindicta
    Vindicta Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    oha diyorum iran mı oluyoruz arabistan mı?

    4
    0 Yorumla
  • filofobik
    filofobik Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    Gelişip iran seviyesine çıkarız artık

    7
    0 Yorumla
  • Secreto
    Secreto Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Başörtülü istemiyorum şahsen

    3
    23 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden çok ta önemli isteyip istememen

      Yorumla
    • Secreto
      Secreto
      +1 yıl

      Senin istemen çokmu önemli!!! Ben ülkemde başörtüsü istemiyorum!!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende mini etek giyenleri istemiyorum !

      Yorumla
    • Crechman
      Crechman
      +1 yıl

      Ben de ülkemde diğer inanca sahip insanları istemiyorum.
      İstemeyen paşa çocuğu ya. Bir değeri olduğunu sanıyor.
      Ötersiniz başka hiç bir şeyciği olmaz.

      Yorumla
    • Secreto
      Secreto
      +1 yıl

      Başörtüsü istemiyorum, araplara çok özeniyorsanız siz gidin kardeşim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyimisin sen? Başörtüsünün araplarla ne alakası var yüce dinimizin emridir bu

      Yorumla
    • Secreto
      Secreto
      +1 yıl

      Tamam tartışmaya gerek yok, ben anladım seni.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neyi anladın... sizin bir özelliğiniz daha var tartışmadan hemen kaçmak veya başka dala atlamak

      Yorumla
    • melekimben
      melekimben
      +1 yıl

      Burasi müslüman bir ülke %90 ı muslumansa kapalilari kovamazsin. Cok rahatsizsan sen gidersin bu ülkeden. Atatürk dinsiz kalmış bir milletin devamına imkan yoktur derken senin Allahin emrettiği şeyi istememen ne kadarda saçma. Sen mini etek giyiyorsan bende başımı kapatıp dışarı cikabilirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @melekimben olay budur evet bravo açıklama güzel

      Yorumla
    • melekimben
      melekimben
      +1 yıl

      Ne kadar geri kalmışlar ya. Biliyorum ve anlıyorum o zorluklari anaokullarinda açık istiyorlar diye kac zamandir issiz kaldim ne kadar kötü bir şey. Bunun gibiler hala insanlari ayirmakta. Sinir oluyorum

      Yorumla
    • Trotziq
      Trotziq
      +1 yıl

      Sen de ne aykırı çıktın ya o zaman açık gezcekseniz gidin avrupaya mı diyelim. Ülke herkesin vatanı sonuçta şura git arabistana git demek senn haddin mi! Yöööö değil. 💁🏻💁🏻💁🏻 kıza bak be osmanlı düşmanı din düşmanı. Hanım hanım ülkenin % 90 ı müslüman sen arabistana gidin diyon 😂😂😂 tarih oku ve insana saygıyı öğren

      Yorumla
    • g___ozgur
      g___ozgur
      +1 yıl

      Sen kimsin ki sana sorsunlar.

      Yorumla
    • banybany
      banybany
      +1 yıl

      @melekimben nasıl ya seni başörtüsüyle çalıştırmıyorlar mı gerçekten mi şaka mı anlamadım :/

      Yorumla
    • melekimben
      melekimben
      +1 yıl

      @banybany anaokullarina gidin bazıları açık istiyor, kimisi okulun icinde acip cikarken kapatmani bile istemiyor.

      Yorumla
    • banybany
      banybany
      +1 yıl

      @melekimben anaokulu dışında başka çalışma alanın yok mu onları denesen

      Yorumla
    • melekimben
      melekimben
      +1 yıl

      @banybany malesef yok Öyle magazalara girebilirim ama o bölümü okudum o bölümde ilerlemek istiyorum. Bu konudada ilgili yerlere şikayet edeceğim. Meb e bagli denilen okullarda böyle kurallar olmamali

      Yorumla
    • banybany
      banybany
      +1 yıl

      @melekimben üzüldüm senin için başka özel anaokullarında sorun çıkartıyorlar mı

      Yorumla
    • melekimben
      melekimben
      +1 yıl

      @banybany bazilari aliyor bazilari istemiyor. Alan yerlerde cok az maas veriyorlar. O da dengesizlik.

      Yorumla
    • banybany
      banybany
      +1 yıl

      @melekimben hayırlısı olsun hakkında..

      Yorumla
    • melekimben
      melekimben
      +1 yıl

      @banybany amin Insallah

      Yorumla
    • behişti89
      behişti89
      +1 yıl

      Kimi kimin ülkesinden kovuyorsun hesabına gelmiyorsa alırsın pılını pırtını İslamı yaşamayan ülkeye gidersin bu ülke senin zihniyete olanlarla kurulmadı baş örtülü çarşaflı nene hatunlarla kuruldu

      Yorumla
    • Dndjdjnss
      Dndjdjnss
      +1 yıl

      Ne sa la k kızsın sen ya ben de ülkemde mini etekli istwmiyorum
      Sktrin gdn Avrupa'da yaşayın parklarda sevsiyor musunuz hamile mi kalıyorsanız kalın
      Burası Müslüman ülke sizin gibi o... lara yer Yok naş

      Yorumla
  • HayatKısaKuşlrUçyr
    HayatKısaKuşlrUçyr Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl

    Umarım mahalle baskısı artmaz.

    2
    28 Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Hani özgürlük anlayışınız?

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi biz ne diyoruz acaba? bir söyledigimi idrak et.

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Mahalle baskısı mi
      Mahalleyi kim umursar bir kadın eğer kapanmak istiyorsa kapansın budur özgürlük herşeyin bir adabı var
      Uyuz solcu :@

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Unuttuğumu sandın değil mi eksiyi de verdim oh olsun :@

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mahalle baskısı bir insanın inancını değiştiriyorsa o insan kusura bakmasın intihar etsin...

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi pis uyuz seni ne maydanoz oluyorsun yorumlarimin altina :@

      @soran Türkiyedeki kadınların çoğunluğu mahalle baskısıyla örtünuyor. Bilmiyor olamazsın.

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Maydanoz olma özgürlüğümü kullanıyorum :@

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi pardon siz her yerde çıkıyorsunuz demi. Hulooggg asgdhdhdj

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Sen kendi fikir , ideolojilerine bak hih
      Yop yop yobaz :@

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi sen benim ideolojimi anlayacak kapasitede değilsin :@

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Hadi söyle bakalım fikir , ideolojilerini umarım evlenmissin de fikir , ideolojinin gelecek nesillere aksetmez :@

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi anlatsam anlamazsin kapasite yetersiz kalır :@
      Eklenmedim. Evliliğe karşıyim :@

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      İyi ki evliliğe karşısın kim bilir kimin başını yakacaktin
      İyi iyi evlenme birde senin çocuğuna uğraşması dünya :@

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Anlat bakalım ideolojini cokertirim diye mi bu korkun?

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi sanane benim çocuklarımdan :@
      Hâlâ ideolojimi anlamadın mi pis faşist :@

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Benimle aynı dünya da yaşayacaklar tabi karıştırım :@
      Devlet senin çocuk yapmani yasaklama bari :@

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi asıl. sana yasak gelmeli :@

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Ben çocuk yetiştirsem devlet bana özel odul , unvan verir sen ne diyorsun :@

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi hihimm tabi

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Biliyorum bunu sende kabul ediyorsun , onaylaman güzel

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi hakkında ne düşündüğümü biliyorsun :)

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      En azından sen dusunuyorsun
      Bugün de düşündün mu?

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi evet :)

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Nasıl laf sokayim diye dusunmussundur prova yaptın mı?

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi çok pis laflar türettim :))

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Belli belli :D
      Seni gidi akordu bozuk keman :@

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi tamam bee yeter artık mesajdan devam edelim :@

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Okeyto :)

      Yorumla
  • MerveKOYUN
    MerveKOYUN Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Resmi gazeteye girdi mi?

    3
    4 Yorumla
    • murekkepne
      murekkepne
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • MerveKOYUN
      MerveKOYUN
      +1 yıl

      İyi olmuş o zaman, keşke askeriye dahil bütün kurumlara başörtülü girilebilse.

      Yorumla
    • murekkepne
      murekkepne
      +1 yıl

      hepsi olacak inşallah

      Yorumla
    • MerveKOYUN
      MerveKOYUN
      +1 yıl

      @murekkepne hepsi olsun bende kapanırım.

      Yorumla
  • nosolution
    nosolution Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Dini özgürlükleri olmalı insanların.

    3
    0 Yorumla
  • gkchkn
    gkchkn Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    başı açık oluyosa kapalıda olabilir bence

    4
    0 Yorumla
  • Patolojik
    Patolojik Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Bence çok güzel bir uygulama, hayirlisi olsun

    6
    0 Yorumla
  • İncrediblevelocity
    İncrediblevelocity Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Atamın kemikleri sızlıyor başka da bişey demiyorum

    5
    7 Yorumla
    • _Yağmur
      _Yağmur
      +1 yıl

      Atan zeki adamdı, sende onda olan aklın binde biri mi var Allahın s. lağı. İnsanlar özgür, kemik sızlatacak bir durum yok.

      Yorumla
    • _Yağmur
      _Yağmur
      +1 yıl

      "Düzgün konuş" diyene bak bak.
      Kendini ancak bu kadar küçük düşürebilirdin.

      Yorumla
    • İncrediblevelocity
      İncrediblevelocity
      +1 yıl

      @_Yağmur ben kimsenin yorumuna hakaret içerikli bişi yazmıyorum düzgün konuş düzgün yanıt al uza şimdi burdan

      Yorumla
    • İncrediblevelocity
      İncrediblevelocity
      +1 yıl

      @_Yağmur 4 tane dosyam var 5incisi sen olma amna koydurtma tamam mı amna koduum kızı sktr gt lan burdan

      Yorumla
    • Eşrefoğlu
      Eşrefoğlu
      +1 yıl

      @_Yağmur Atatürkü anlayamamış, dinsizliği kemalizm sanan bir insanla bu kadar tartışmaya gerek yok. Özgürlük budur. Laiklik budur. İşine gelmiyorsa üzgünüm artık bu rüzgar bu yöne esiyor. O dava biteli çok oldu.

      Yorumla
    • İncrediblevelocity
      İncrediblevelocity
      +1 yıl

      @Eşrefoğlu senin gibi yazsın canımı yesin öyle salak bilmem ne ileri geri konuşmasın ben kimsenin yorumuna hakaret içerikli bişi yazmıyorum sinirli bir adamım ayarımı kaçıranın ayarını bozarım. Kimsenin düşüncesi kimseyi bağlamaz yapılan yoruma yerli yersiz atlamaya gerek yok sazan gibi

      Yorumla
    • İncrediblevelocity
      İncrediblevelocity
      +1 yıl

      @_Yağmur kaşarı şikayet edeceğine gel de karşımda dimdik dur mk eziği

      Yorumla
  • Muhittintopalaj
    Muhittintopalaj Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Güzel olmuş. emeği geçenlerden Allah razı olsun

    4
    0 Yorumla
  • Meessuutt_
    Meessuutt_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Cok cok wonderfull olmuş

    7
    0 Yorumla
  • SRKNSS
    SRKNSS Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51
    +1 yıl

    görüntü kirliliği ve çok saçma

    7
    0 Yorumla
  • Avengers45
    Avengers45 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 67%
    +1 yıl

    Daha önceden beri olmalıydı. Herkes özgür olmalı.

    2
    0 Yorumla
  • Sevemeyen
    Sevemeyen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 49
    +1 yıl

    Bence tüm devlet dairelerinde olduğu gibi yanlış

    3
    33 Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      siz laiksinizde milletin giydigin basörtüsüne niye karisiyorsunuz ne hakla hangi cürretle

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Laikliğin anlamını Öğren önce sonra Çık karşıma

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      https://www.turkcebilgi.com/laiklik al cahil gördünmü neymis laiklik tarafsiz olmak milletin dinine özgürlügünede karismamaktir cahill

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Senin gibi beyni yııkananlar Yüzünden ne haldeyiz baksana

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      kimin beyni yikanmis nerden nereye atliyon sen, milletin özgürlügüne karisamazsin hangi hakla karisiyorsun kimsinde esitlik ilkesi nerde sizde nasil kafa bu siz sadece din düsmanisiniz milletin dinine karisirsiniz ama unutmaiynki bu ülke müslümanlarin ülkesi, begenmiyorsan cekip gidersin moskovaya

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Şura'da bir anlaşalım elhamdulillah Müslümanım Atatürkçülüğü din düşmanı gibi göstermeye çalışan sizler aslında düşünce özgürlüğünü kısıtlamaya çalışıyorsunuz işte böyle hadi git Namazını kıl duamı et Allah akıl fikir versin sana

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      senin gibi dinimizi yozlastiran müslüman olamaz münafik olur anca, düsünce özgürlügü diyorsun bumu düsünce özgürlügü bu düsmanlik, özgürlüge aykiri birkere, sende kapasite yok sacmaliyorsun neyse, allahi tanisaydin böyle konusmazdin sen asla tanimayazsin bu kafayla, allah sana akil fikir versin diycem seninkisi düsmanlik, kimde akil fikir oldugu belli allah seni islah etsin tamam byby

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Peki madem Allah'a emanet ol😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Boş konuşuyosun sevemeyen

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      Öyle olsun bakalım her türlü Eleştiriye açığız kardeşim😊

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      tamam teyze tamam :)

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Pes mi?

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      ne pesi teyze tamam diyorum tartismaya gerek yok büyügümsün :)

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Oyyy teyzesinin Gül'ü nasılda kibarca pes ediyo😊

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      ne pesi teyze diyorum büyügümsün sen geride kalmissin yeni nesil daha bilgiyi acik, sen büyügümsün diyorum bu konulari tartismak icin sen yaslisin sen siyah beyaz televizyonlardaki dallasi filan tartis dallasa ceyara ne oldu eskilere gidin söyle bir iste bosverin böyle seyleri siz anlamazsiniz gecti sizin icin artik, ceyara ne oldu ya harbiden :)

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Veysel mefta bir Fatiha oku da hayra geç bu arada bende senin gibiydim sende benim gibi olacaksın küçüğüm dinimizde insanları hakir görmek varmıydı ya Allah'ın adını anma bari Ağzına hadi hayırlı geceler😃

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Ha haaaa ceyar mefta😀😀😀

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      teyze iyide hakir görme deilki genel birsey bu gecti senin icin artik sen geride kaldin git patik ör gözün görüyorsa nebiliyim hali doku tesbih cek, bunadinmi teyze veysel değil ceyar ceyar :)

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Şu takma dişleri kaybetmeseydim gözlükleride bulabilirdim evlat😀

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      eggh sakami bu okadarda yasli deilsin teyzeya takma dismi kullaniyon gercekten sen teyze değil nine olmussun ozaman :)

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Ney ney ney bağır azıcık kulaklarım da ağır işitiyoooo

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      teyze senin kulaklarin değil o gözlerin sen bunamissinda napiyon sen git uyu yaw yemegede tuzu cok katma azar isitirsin sonra bu yastan sonra aman :)

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Yemek mi dedin yahu ben sadece Çorba içebiliyorum diş mi var

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      senin aile yok mu teyze tekmi yasiyonda sanki tek kendine yapicak deilsinya, sakami yapiyon sen ya benimi isletiyon :)

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Ah yavrummmm bunadım diye çıkarttıklarım bakmıyo bana

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      iyide sen iyice yasli deilsinki ne bunamisi saka yapma teyze ya gercekmi diyon yoksa :)

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Ah oğul ahhh

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      ahlama vahlama teyze saka yapiyon anladik tamam :)

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Özür dile barışalım😊

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      teyze ben seni anliyamadi müslümanim diyorsun hemde yanlis anlasilma oldu sanirim ama benim davam belli müslümansan sorun yok kusura bakma o halde :)

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Duyamadım

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      teyze gec oldu ben cikicak artik iyi geceler :)

      Yorumla
    • Sevemeyen
      Sevemeyen
      +1 yıl

      @Adsızon Özürün kabul edildi iyi geceler😊

      Yorumla
  • KertmeyennKele
    KertmeyennKele Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Olmaz aga yakışmaz lan bir kere.

    2
    0 Yorumla
  • Minikkızım
    Minikkızım Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Doğru bir uygulama değil bence

    8
    0 Yorumla
  • Ellegol
    Ellegol Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Böyle olması daha iyi oldu s

    4
    0 Yorumla
  • esesfsvs
    esesfsvs Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Özgürlüklerin artarak devam etmesi güzel..

    4
    0 Yorumla
  • dedikoducu_kz
    dedikoducu_kz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Çok saçma bir uygulama!

    6
    1 Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      neyi sacma sacma olan nedir birilerinin giyindigine karismakmidir

      Yorumla
  • Kutsal_bakire
    Kutsal_bakire Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayır, doğru bir uygulama değil

    5
    0 Yorumla
  • melissx
    melissx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Gec bile kalindi, cok guzel oldu bence

    4
    0 Yorumla
  • KolalıCelibonnn
    KolalıCelibonnn Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Gündem konusunda 676 cevap paylaştı.

    üniforma bu değildir. yanlış olmuş

    6
    0 Yorumla
  • delisorular96
    delisorular96 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Melisle berkesu ağliyo şu an

    1
    1 Yorumla
    • g___ozgur
      g___ozgur
      +1 yıl

      Beckyy... Li nikide ekle kardeşimm.

      Yorumla
  • ismiminapicaksin
    ismiminapicaksin Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    Estetik açısından kötü diğer açısı da ilgim dışı

    1
    6 Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      estetik acisindan sen sevmedigin karsi oldugun icin kötü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Estetik önemlimidir? İnançtan önemlimidir?

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      iyide estetik kime göre neye göre ona göre sevmediginden kötü geliyor, bu kisiye göre sapka takmakta estetik acisindan kötü sapkaya karsiysa tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Adsızon Açıkcası boş konuşuyor işte... ne kadar boş zihniyetli insan var görüyoruz işte yorumlarda... bunların olması bu gibi zihniyetlilerin olması daha iyi bizler için çünkü hep biz kazanmış olacağız Allahın izniyle...

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      siz kapitalist sistemin kölesi onlar ne cikarirsa kafa salladiginiz kölelersiniz deilmi simdi anliyorum seni kölelikten basina günes gecmis senin :)

      Yorumla
    • ismiminapicaksin
      ismiminapicaksin
      +1 yıl

      @Adsızon lel

      Yorumla
  • CryingPhoenix
    CryingPhoenix Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    A şıkkını işaretledim.

    1
    0 Yorumla
  • keşfedilememiş
    keşfedilememiş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    serbest olsunda takan taksın takmayan takmasın

    1
    0 Yorumla
  • InsaneD
    InsaneD Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Olması gerekiyordu zaten.

    5
    0 Yorumla
  • sahralmina
    sahralmina Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    Erkeklere küpe de serbest olmalı...

    1
    0 Yorumla
  • AhlaklıTesetturlu
    AhlaklıTesetturlu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Iyi oldu ama Allah katında örtülü sayılmıyorlar

    3
    7 Yorumla
    • melih72
      melih72
      +1 yıl

      nediyon sofi

      Yorumla
    • AhlaklıTesetturlu
      AhlaklıTesetturlu
      +1 yıl

      @melih72 Sadece saçlarını örtüyorlar bu yuzden tesetturlu degiller.

      Yorumla
    • melih72
      melih72
      +1 yıl

      tesettür takınca nolcak sanki Allah Allah

      Yorumla
    • AhlaklıTesetturlu
      AhlaklıTesetturlu
      +1 yıl

      @melih72 Dalgamı geçiyorsun? Hicab cilbab rabbimizin emridir

      Yorumla
    • melih72
      melih72
      +1 yıl

      tmam sen tak da

      Yorumla
    • AhlaklıTesetturlu
      AhlaklıTesetturlu
      +1 yıl

      @melih72 Tesetturluyum zaten sukurler olsun

      Yorumla
    • melih72
      melih72
      +1 yıl

      belli zaten

      Yorumla
  • mahmudkilic
    mahmudkilic Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Olması gereken buydu.

    2
    0 Yorumla
  • ozan_1
    ozan_1 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Iyice araplastirdilar

    5
    0 Yorumla
  • Kumralgirllll
    Kumralgirllll Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    A dedim. Geç bile kalındı.

    3
    0 Yorumla
  • melismelis16
    melismelis16 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    İlk defa duydum, yorum yok

    1
    0 Yorumla
  • Bebegimcokadisin
    Bebegimcokadisin Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Gündem konusunda 313 cevap paylaştı.

    İlgilenmedigim bir konu.

    4
    0 Yorumla
  • Dark_World
    Dark_World Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    çok iyi olmuş daha önce de olmalıydı.

    3
    0 Yorumla
  • RdvnSbs
    RdvnSbs Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Gündem konusunda 355 cevap paylaştı.

    Bence gayet güzel düşünce olmuş 😊

    3
    0 Yorumla
  • FlyingSmash
    FlyingSmash Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    İyi bir gelişme tabikide :))

    1
    0 Yorumla
  • Kanks3453
    Kanks3453 Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    güzel bır uygulama kanks

    4
    0 Yorumla
  • assigment
    assigment Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 62%
    +1 yıl

    welcome to arabia

    6
    0 Yorumla
  • Onels
    Onels Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ohaaa gerçekten bu geldi mi

    1
    0 Yorumla
  • emocanokurtcan
    emocanokurtcan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Mantıklı ama bir o kadar tuhaf ve saçma

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sebep?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    siradaki tsk olmadikca sorun degil

    1
    13 Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      tsk neden kisitli olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Adsızon islami tsk ya karistirmak bir felaket. uzunca anlatilmasi okunmasi gereken konu. merak ediyorsan arastir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden Tsk? Hala Tsk nın darbe yapacak kadar güçlü veya siyasete girecek kadar görev dışı davranacağını mı düşünenlerdensin... Tsk kesin ve net olarak Milli Savunma Bakanlığına bağlandı artık eski Tsk yok olmıcakta... Hükümet neye karar verirse onu uygulamak zorunda!

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      eskiden cihad edenler nasil olduda koskoca imparatorluklari yiktilar, islam ne diyor dogru olun, masumlara cocuklara kadinlara eziyet etmeyin bulasmayin diyor insanlik dısı olanlar kafirdir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      e sorunda o ya.. siyasetten bagimsiz olmalidir askeriye. bu tum dunyada boyledir ve de boyle olmalidir. sizinle tartismayacagim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Adsızon ulan tsk masumlarami zarar veriyor ne bicim yorum bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Siyaset ve din ayrıdır zaten... MeselaAbd ordusuna baktığında her bölüğün bir papazı veya her neyse din adamı vardır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sorma goruyoruz ayri oldugunu

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      ben zarar veriyor demedim dinini yasiyarakta subay olunabilir demek istedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Adsızon dinini yasiyor zaten insanlar
      din yasamak ortu ile belirlenmez. ortuyu sembol yapmis adamlar bana burada tatava yapmasinlar

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      sen hic ilim adamlarini dinledin veya okudunmu, yüce kurani kerimde ne buyruluyor örtünün iffetli olunki farkiniz olsun bu dünya imtihan dünyasi diye, ayeti basinda tasiyanlar ne sereflidir onlarin artisi vardir, sen örtünmeyebilirsin kendi kararin ama örtünenlerede karismayin onlarda sizin basinizi örtmenize karismiyor cünkü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Adsızon sen kendi acindan hakli ben kendi acimdan hakliyim. buradan tartisalacak bir konu olmadigi icin susuyorum kardes

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      hak bir tane olur yüce kurani kerim geldi hakla-batil ayrildi, tamam sen tarafini baska yönden secmis kararin o yönde olabilir ama baskasinin basarörtüsüne karisamazsiniz bu kisitlama olur cünkü yanlistir

      Yorumla
  • Olcay488
    Olcay488 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    biz hür bir milletiz.

    0
    0 Yorumla
  • _Fenerist_
    _Fenerist_ Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence doğru bir uygulama değil..

    0
    0 Yorumla
  • ziivriit_
    ziivriit_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Daha oncede olmaliydi

    3
    0 Yorumla
  • uzunatlayanadam2
    uzunatlayanadam2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Çarşafla çalışsınlar daha iyi olur..

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu yüzden bu meslekten vazgeçmiştim...

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bence on numara oldu.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Özgürlük sonuçta ne diyelim ki

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (67)

1 özel cevap
Sadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Anketler > Kadın polislere başörtüsü takma serbestliğini nasıl değerlendiriyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadın Polislerin Kapalı Olması? 15 cevap verildi
Kadın için polislik sizce nasıl? 12 cevap verildi
Kadınlar sivil polis olup etek falan giyebiliyor mu? 28 cevap verildi
Kapalı Kadınlar Polislik Yapabilir mi? 25 cevap verildi
Kadın polis özel harekatlar operasyona katılabiliyor mu? 6 cevap verildi
Bir kadın için polislik mi katiplik mi sizce? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨