AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
Farketmez benim için. 😂
Ortadoğu'ya dönüyoruz..
Guzel uygulama, bazılarına başörtüsü bile batıyor.
Keşke daha önce gelseydi. Çok sevindim. 😊
Özgür Ülkeyiz isteyen istedigi gibi giyinir
İran olma yolundayız...
Kanada ve iskoçyada bile serbest bırakılmış tutturmuşsunuz iran 😄 zorunuza gidiyo biliyorum
@Yaralıpandaa Gidiyor tabii ki. Ülke olarak bir imajımız var içine etmeyi çok iyi biliyorsunuz helal olsun.
Başörüsü mü imajı zedeliyor komik olma 😄 avrupa ülkelerinde bile izin verilmiş neyin derdindesin
@Yaralıpandaa Evet zedeliyor. Bizi arap ülkesi gibi gösteriyor. Biz TÜRK evladı TÜRKüz. Kafana bir şey takacaksan kalpak tak.
Türkler müslüman bir millet ve başörtüsüde kadınlar için dinin emridir. Sanki sadece araplara örtünmeyi emretti Allah.
@Yaralıpandaa Türkler müslüman bir millet falan değildir. Türkler tengricidir. Tengriden başka ilah yoktur Türkler için.
Sonradan müslümanlığı kabul etmişlerdir.
@Yaralıpandaa Kimse dinini çat diye değiştirmez.
Git bir tarihi araştır. Bu ülkenin çoğunluğu müslüman müslüman olmayan ülkelerde bile serbestken burda niye olmasın?
@Yaralıpandaa Tarih öğretmenliği okuyorum istersen bu konuda tartışmayalım. Türklerin özü tengridir konu burada kapanmıştır. Arabın dini araba kalsın. Kültürümüzü değiştirtmeyiz 2 arap yüzünden!
Tarih öğretmenliği okuyorsan söylediğim şey komik olmuş kabul ediyorum 😄 özümüz tengri olabilir sonradan kabul ettik islamiyeti bunu görmezden gelemezsin.
@Yaralıpandaa Tarihi araştır mı? Ulan ben de p*zevenkliğe inanıyorum, imam olacağım ekstra olarak dinimin gereği olarak camide karı satacağım böyle bir şey olabilir mi? Ya da dinim gereği dövme yaptırmak zorunda olayım, alınır mıyım? İlla bir şeylerin anasını fikeceksiniz bütün olayınız bu koyayım avrupaya sanki avrupa da kaç tane müslüman var? 10 kişi kapansa ne olur avrupada kapanmasa ne olur, yaptığın karşılaştırma bile sağlıklı değil bir de seninle tartışıyorlar, cahillik başka bir şey değil.
Arabın dini değil kuran bütün insanlığa indirildi.
@Yaralıpandaa Görmezden gelinmez doğrudur ama bizim dinimiz olmayan bir dini sergilemeye gerek duymuyorum. Bence yanlış bir şey biz arap ülkesi değiliz.
@Yaralıpandaa Bütün insanlığa indirilseydi herkes müslüman olurdu. Zaten önceden din gönderip sanki uygulama güncelliyormuş gibi yenisini yollayıp inanmalarını beklemek garip? Neyse arabın dini beni bağlamaz tartışmak da istemiyorum.
Sen böyle düşünebilirsin ama ben senin gibi düşünmüyorum. Fikrine saygı duyuyorum ve gidiyorum ✋😄
@Yaralıpandaa git zaten mümkünse nefeste almayınız ^^ güle güle
@MangekyouSharingan sana mı konuştum ben canım. Ayrıca engel atmana gerek yoktu penguen kardeş😄
@Agdjffjdj Engel atmadım ki? Niye atayım engel?
@Agdjffjdj o benim kankam, haddini bil :d
Herkes özgür olmalı benim açımdan bir sıkıntı yok
çok iyi olmuş demokrasi böyle olmalı
Özgürlük değilmi işte ne güzel
Gereksiz bir uygulama.
Kanka niye la
@Edyline çünki öyle :)
"Çünki başörtülüler zoruma gidiyor onlar özgür olmasın" demek istemiş arkadaş heralde.
@mahmudkilic ya sorma. Acaip kiskaniyorum özgurlüklerini. Öyle böyle değil. Özgürlükten ölucekler
Doğru ve yerinde bir karar
oha diyorum iran mı oluyoruz arabistan mı?
Gelişip iran seviyesine çıkarız artık
Başörtülü istemiyorum şahsen
Neden çok ta önemli isteyip istememen
Senin istemen çokmu önemli!!! Ben ülkemde başörtüsü istemiyorum!!
Bende mini etek giyenleri istemiyorum !
Ben de ülkemde diğer inanca sahip insanları istemiyorum.
İstemeyen paşa çocuğu ya. Bir değeri olduğunu sanıyor.
Ötersiniz başka hiç bir şeyciği olmaz.
Başörtüsü istemiyorum, araplara çok özeniyorsanız siz gidin kardeşim
İyimisin sen? Başörtüsünün araplarla ne alakası var yüce dinimizin emridir bu
Tamam tartışmaya gerek yok, ben anladım seni.
Neyi anladın... sizin bir özelliğiniz daha var tartışmadan hemen kaçmak veya başka dala atlamak
Burasi müslüman bir ülke %90 ı muslumansa kapalilari kovamazsin. Cok rahatsizsan sen gidersin bu ülkeden. Atatürk dinsiz kalmış bir milletin devamına imkan yoktur derken senin Allahin emrettiği şeyi istememen ne kadarda saçma. Sen mini etek giyiyorsan bende başımı kapatıp dışarı cikabilirim
@melekimben olay budur evet bravo açıklama güzel
Ne kadar geri kalmışlar ya. Biliyorum ve anlıyorum o zorluklari anaokullarinda açık istiyorlar diye kac zamandir issiz kaldim ne kadar kötü bir şey. Bunun gibiler hala insanlari ayirmakta. Sinir oluyorum
Sen de ne aykırı çıktın ya o zaman açık gezcekseniz gidin avrupaya mı diyelim. Ülke herkesin vatanı sonuçta şura git arabistana git demek senn haddin mi! Yöööö değil. 💁🏻💁🏻💁🏻 kıza bak be osmanlı düşmanı din düşmanı. Hanım hanım ülkenin % 90 ı müslüman sen arabistana gidin diyon 😂😂😂 tarih oku ve insana saygıyı öğren
Sen kimsin ki sana sorsunlar.
@melekimben nasıl ya seni başörtüsüyle çalıştırmıyorlar mı gerçekten mi şaka mı anlamadım :/
@banybany anaokullarina gidin bazıları açık istiyor, kimisi okulun icinde acip cikarken kapatmani bile istemiyor.
@melekimben anaokulu dışında başka çalışma alanın yok mu onları denesen
@banybany malesef yok Öyle magazalara girebilirim ama o bölümü okudum o bölümde ilerlemek istiyorum. Bu konudada ilgili yerlere şikayet edeceğim. Meb e bagli denilen okullarda böyle kurallar olmamali
@melekimben üzüldüm senin için başka özel anaokullarında sorun çıkartıyorlar mı
@banybany bazilari aliyor bazilari istemiyor. Alan yerlerde cok az maas veriyorlar. O da dengesizlik.
@melekimben hayırlısı olsun hakkında..
@banybany amin Insallah
Kimi kimin ülkesinden kovuyorsun hesabına gelmiyorsa alırsın pılını pırtını İslamı yaşamayan ülkeye gidersin bu ülke senin zihniyete olanlarla kurulmadı baş örtülü çarşaflı nene hatunlarla kuruldu
Ne sa la k kızsın sen ya ben de ülkemde mini etekli istwmiyorum
Sktrin gdn Avrupa'da yaşayın parklarda sevsiyor musunuz hamile mi kalıyorsanız kalın
Burası Müslüman ülke sizin gibi o... lara yer Yok naş
Umarım mahalle baskısı artmaz.
Hani özgürlük anlayışınız?
@KötülüğüNYükselişi biz ne diyoruz acaba? bir söyledigimi idrak et.
Mahalle baskısı mi
Mahalleyi kim umursar bir kadın eğer kapanmak istiyorsa kapansın budur özgürlük herşeyin bir adabı var
Uyuz solcu :@
Unuttuğumu sandın değil mi eksiyi de verdim oh olsun :@
Mahalle baskısı bir insanın inancını değiştiriyorsa o insan kusura bakmasın intihar etsin...
@KötülüğüNYükselişi pis uyuz seni ne maydanoz oluyorsun yorumlarimin altina :@
@soran Türkiyedeki kadınların çoğunluğu mahalle baskısıyla örtünuyor. Bilmiyor olamazsın.
Maydanoz olma özgürlüğümü kullanıyorum :@
@KötülüğüNYükselişi pardon siz her yerde çıkıyorsunuz demi. Hulooggg asgdhdhdj
Sen kendi fikir , ideolojilerine bak hih
Yop yop yobaz :@
@KötülüğüNYükselişi sen benim ideolojimi anlayacak kapasitede değilsin :@
Hadi söyle bakalım fikir , ideolojilerini umarım evlenmissin de fikir , ideolojinin gelecek nesillere aksetmez :@
@KötülüğüNYükselişi anlatsam anlamazsin kapasite yetersiz kalır :@
Eklenmedim. Evliliğe karşıyim :@
İyi ki evliliğe karşısın kim bilir kimin başını yakacaktin
İyi iyi evlenme birde senin çocuğuna uğraşması dünya :@
Anlat bakalım ideolojini cokertirim diye mi bu korkun?
@KötülüğüNYükselişi sanane benim çocuklarımdan :@
Hâlâ ideolojimi anlamadın mi pis faşist :@
Benimle aynı dünya da yaşayacaklar tabi karıştırım :@
Devlet senin çocuk yapmani yasaklama bari :@
@KötülüğüNYükselişi asıl. sana yasak gelmeli :@
Ben çocuk yetiştirsem devlet bana özel odul , unvan verir sen ne diyorsun :@
@KötülüğüNYükselişi hihimm tabi
Biliyorum bunu sende kabul ediyorsun , onaylaman güzel
@KötülüğüNYükselişi hakkında ne düşündüğümü biliyorsun :)
En azından sen dusunuyorsun
Bugün de düşündün mu?
@KötülüğüNYükselişi evet :)
Nasıl laf sokayim diye dusunmussundur prova yaptın mı?
@KötülüğüNYükselişi çok pis laflar türettim :))
Belli belli :D
Seni gidi akordu bozuk keman :@
@KötülüğüNYükselişi tamam bee yeter artık mesajdan devam edelim :@
Okeyto :)
Resmi gazeteye girdi mi?
Evet
İyi olmuş o zaman, keşke askeriye dahil bütün kurumlara başörtülü girilebilse.
hepsi olacak inşallah
@murekkepne hepsi olsun bende kapanırım.
Dini özgürlükleri olmalı insanların.
başı açık oluyosa kapalıda olabilir bence
Bence çok güzel bir uygulama, hayirlisi olsun
Atamın kemikleri sızlıyor başka da bişey demiyorum
Atan zeki adamdı, sende onda olan aklın binde biri mi var Allahın s. lağı. İnsanlar özgür, kemik sızlatacak bir durum yok.
"Düzgün konuş" diyene bak bak.
Kendini ancak bu kadar küçük düşürebilirdin.
@_Yağmur ben kimsenin yorumuna hakaret içerikli bişi yazmıyorum düzgün konuş düzgün yanıt al uza şimdi burdan
@_Yağmur 4 tane dosyam var 5incisi sen olma amna koydurtma tamam mı amna koduum kızı sktr gt lan burdan
@_Yağmur Atatürkü anlayamamış, dinsizliği kemalizm sanan bir insanla bu kadar tartışmaya gerek yok. Özgürlük budur. Laiklik budur. İşine gelmiyorsa üzgünüm artık bu rüzgar bu yöne esiyor. O dava biteli çok oldu.
@Eşrefoğlu senin gibi yazsın canımı yesin öyle salak bilmem ne ileri geri konuşmasın ben kimsenin yorumuna hakaret içerikli bişi yazmıyorum sinirli bir adamım ayarımı kaçıranın ayarını bozarım. Kimsenin düşüncesi kimseyi bağlamaz yapılan yoruma yerli yersiz atlamaya gerek yok sazan gibi
@_Yağmur kaşarı şikayet edeceğine gel de karşımda dimdik dur mk eziği
Güzel olmuş. emeği geçenlerden Allah razı olsun
Cok cok wonderfull olmuş
görüntü kirliliği ve çok saçma
Daha önceden beri olmalıydı. Herkes özgür olmalı.
Bence tüm devlet dairelerinde olduğu gibi yanlış
siz laiksinizde milletin giydigin basörtüsüne niye karisiyorsunuz ne hakla hangi cürretle
@Adsızon Laikliğin anlamını Öğren önce sonra Çık karşıma
https://www.turkcebilgi.com/laiklik al cahil gördünmü neymis laiklik tarafsiz olmak milletin dinine özgürlügünede karismamaktir cahill
@Adsızon Senin gibi beyni yııkananlar Yüzünden ne haldeyiz baksana
kimin beyni yikanmis nerden nereye atliyon sen, milletin özgürlügüne karisamazsin hangi hakla karisiyorsun kimsinde esitlik ilkesi nerde sizde nasil kafa bu siz sadece din düsmanisiniz milletin dinine karisirsiniz ama unutmaiynki bu ülke müslümanlarin ülkesi, begenmiyorsan cekip gidersin moskovaya
@Adsızon Şura'da bir anlaşalım elhamdulillah Müslümanım Atatürkçülüğü din düşmanı gibi göstermeye çalışan sizler aslında düşünce özgürlüğünü kısıtlamaya çalışıyorsunuz işte böyle hadi git Namazını kıl duamı et Allah akıl fikir versin sana
senin gibi dinimizi yozlastiran müslüman olamaz münafik olur anca, düsünce özgürlügü diyorsun bumu düsünce özgürlügü bu düsmanlik, özgürlüge aykiri birkere, sende kapasite yok sacmaliyorsun neyse, allahi tanisaydin böyle konusmazdin sen asla tanimayazsin bu kafayla, allah sana akil fikir versin diycem seninkisi düsmanlik, kimde akil fikir oldugu belli allah seni islah etsin tamam byby
@Adsızon Peki madem Allah'a emanet ol😊
Boş konuşuyosun sevemeyen
Öyle olsun bakalım her türlü Eleştiriye açığız kardeşim😊
tamam teyze tamam :)
@Adsızon Pes mi?
ne pesi teyze tamam diyorum tartismaya gerek yok büyügümsün :)
@Adsızon Oyyy teyzesinin Gül'ü nasılda kibarca pes ediyo😊
ne pesi teyze diyorum büyügümsün sen geride kalmissin yeni nesil daha bilgiyi acik, sen büyügümsün diyorum bu konulari tartismak icin sen yaslisin sen siyah beyaz televizyonlardaki dallasi filan tartis dallasa ceyara ne oldu eskilere gidin söyle bir iste bosverin böyle seyleri siz anlamazsiniz gecti sizin icin artik, ceyara ne oldu ya harbiden :)
@Adsızon Veysel mefta bir Fatiha oku da hayra geç bu arada bende senin gibiydim sende benim gibi olacaksın küçüğüm dinimizde insanları hakir görmek varmıydı ya Allah'ın adını anma bari Ağzına hadi hayırlı geceler😃
@Adsızon Ha haaaa ceyar mefta😀😀😀
teyze iyide hakir görme deilki genel birsey bu gecti senin icin artik sen geride kaldin git patik ör gözün görüyorsa nebiliyim hali doku tesbih cek, bunadinmi teyze veysel değil ceyar ceyar :)
@Adsızon Şu takma dişleri kaybetmeseydim gözlükleride bulabilirdim evlat😀
eggh sakami bu okadarda yasli deilsin teyzeya takma dismi kullaniyon gercekten sen teyze değil nine olmussun ozaman :)
@Adsızon Ney ney ney bağır azıcık kulaklarım da ağır işitiyoooo
teyze senin kulaklarin değil o gözlerin sen bunamissinda napiyon sen git uyu yaw yemegede tuzu cok katma azar isitirsin sonra bu yastan sonra aman :)
@Adsızon Yemek mi dedin yahu ben sadece Çorba içebiliyorum diş mi var
senin aile yok mu teyze tekmi yasiyonda sanki tek kendine yapicak deilsinya, sakami yapiyon sen ya benimi isletiyon :)
@Adsızon Ah yavrummmm bunadım diye çıkarttıklarım bakmıyo bana
iyide sen iyice yasli deilsinki ne bunamisi saka yapma teyze ya gercekmi diyon yoksa :)
@Adsızon Ah oğul ahhh
ahlama vahlama teyze saka yapiyon anladik tamam :)
@Adsızon Özür dile barışalım😊
teyze ben seni anliyamadi müslümanim diyorsun hemde yanlis anlasilma oldu sanirim ama benim davam belli müslümansan sorun yok kusura bakma o halde :)
@Adsızon Duyamadım
teyze gec oldu ben cikicak artik iyi geceler :)
@Adsızon Özürün kabul edildi iyi geceler😊
Olmaz aga yakışmaz lan bir kere.
Doğru bir uygulama değil bence
Böyle olması daha iyi oldu s
Özgürlüklerin artarak devam etmesi güzel..
Çok saçma bir uygulama!
neyi sacma sacma olan nedir birilerinin giyindigine karismakmidir
Hayır, doğru bir uygulama değil
Gec bile kalindi, cok guzel oldu bence
üniforma bu değildir. yanlış olmuş
Melisle berkesu ağliyo şu an
Beckyy... Li nikide ekle kardeşimm.
Estetik açısından kötü diğer açısı da ilgim dışı
estetik acisindan sen sevmedigin karsi oldugun icin kötü
Estetik önemlimidir? İnançtan önemlimidir?
iyide estetik kime göre neye göre ona göre sevmediginden kötü geliyor, bu kisiye göre sapka takmakta estetik acisindan kötü sapkaya karsiysa tabi
@Adsızon Açıkcası boş konuşuyor işte... ne kadar boş zihniyetli insan var görüyoruz işte yorumlarda... bunların olması bu gibi zihniyetlilerin olması daha iyi bizler için çünkü hep biz kazanmış olacağız Allahın izniyle...
siz kapitalist sistemin kölesi onlar ne cikarirsa kafa salladiginiz kölelersiniz deilmi simdi anliyorum seni kölelikten basina günes gecmis senin :)
@Adsızon lel
A şıkkını işaretledim.
serbest olsunda takan taksın takmayan takmasın
Olması gerekiyordu zaten.
Erkeklere küpe de serbest olmalı...
Iyi oldu ama Allah katında örtülü sayılmıyorlar
nediyon sofi
@melih72 Sadece saçlarını örtüyorlar bu yuzden tesetturlu degiller.
tesettür takınca nolcak sanki Allah Allah
@melih72 Dalgamı geçiyorsun? Hicab cilbab rabbimizin emridir
tmam sen tak da
@melih72 Tesetturluyum zaten sukurler olsun
belli zaten
Olması gereken buydu.
Iyice araplastirdilar
A dedim. Geç bile kalındı.
İlk defa duydum, yorum yok
İlgilenmedigim bir konu.
çok iyi olmuş daha önce de olmalıydı.
Bence gayet güzel düşünce olmuş 😊
İyi bir gelişme tabikide :))
güzel bır uygulama kanks
welcome to arabia
Ohaaa gerçekten bu geldi mi
Mantıklı ama bir o kadar tuhaf ve saçma
Sebep?
siradaki tsk olmadikca sorun degil
tsk neden kisitli olsun
@Adsızon islami tsk ya karistirmak bir felaket. uzunca anlatilmasi okunmasi gereken konu. merak ediyorsan arastir
Neden Tsk? Hala Tsk nın darbe yapacak kadar güçlü veya siyasete girecek kadar görev dışı davranacağını mı düşünenlerdensin... Tsk kesin ve net olarak Milli Savunma Bakanlığına bağlandı artık eski Tsk yok olmıcakta... Hükümet neye karar verirse onu uygulamak zorunda!
eskiden cihad edenler nasil olduda koskoca imparatorluklari yiktilar, islam ne diyor dogru olun, masumlara cocuklara kadinlara eziyet etmeyin bulasmayin diyor insanlik dısı olanlar kafirdir
e sorunda o ya.. siyasetten bagimsiz olmalidir askeriye. bu tum dunyada boyledir ve de boyle olmalidir. sizinle tartismayacagim.
@Adsızon ulan tsk masumlarami zarar veriyor ne bicim yorum bu
Siyaset ve din ayrıdır zaten... MeselaAbd ordusuna baktığında her bölüğün bir papazı veya her neyse din adamı vardır.
sorma goruyoruz ayri oldugunu
ben zarar veriyor demedim dinini yasiyarakta subay olunabilir demek istedim
@Adsızon dinini yasiyor zaten insanlar
din yasamak ortu ile belirlenmez. ortuyu sembol yapmis adamlar bana burada tatava yapmasinlar
sen hic ilim adamlarini dinledin veya okudunmu, yüce kurani kerimde ne buyruluyor örtünün iffetli olunki farkiniz olsun bu dünya imtihan dünyasi diye, ayeti basinda tasiyanlar ne sereflidir onlarin artisi vardir, sen örtünmeyebilirsin kendi kararin ama örtünenlerede karismayin onlarda sizin basinizi örtmenize karismiyor cünkü
@Adsızon sen kendi acindan hakli ben kendi acimdan hakliyim. buradan tartisalacak bir konu olmadigi icin susuyorum kardes
hak bir tane olur yüce kurani kerim geldi hakla-batil ayrildi, tamam sen tarafini baska yönden secmis kararin o yönde olabilir ama baskasinin basarörtüsüne karisamazsiniz bu kisitlama olur cünkü yanlistir
biz hür bir milletiz.
Bence doğru bir uygulama değil..
Daha oncede olmaliydi
Çarşafla çalışsınlar daha iyi olur..
Bu yüzden bu meslekten vazgeçmiştim...
bence on numara oldu.
Özgürlük sonuçta ne diyelim ki
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!