"Kur'an-ı Kerim'i Arapça okumak Türkçe okumaktan daha sevaptır" Bir din adamı böyle buyurmuş. Katılır mısınız bu fikre?

Kuran-ı Kerimi Arapça okumak Türkçe okumaktan daha sevaptır Bir din adamı böyle buyurmuş. Katılır mısınız bu fikre?
"Kur'an-ı Kerim'i Arapça Okumak Türkçe Okumaktan Daha Sevaptır" Bir din adamı böyle buyurmuş. Katılır mısınız bu fikre? Açıklamayı izle ve cevabını ver KScan...
"Kur'an-ı Kerim'i Arapça okumak Türkçe okumaktan daha sevaptır" Bir din adamı böyle buyurmuş. Katılır mısınız bu fikre?
Cevapla