Validen memura 'kahvaltı ve sigara yasağı' . Antalya valisinin bu kararını destekler misiniz?

Antalya Valisi Münir Karaloğlu, memurların mesai saatleri içinde kahvaltı yapmasına ve sigara içmelerine yasak getirdi (kaynak:Ntv)
Validen memura 'kahvaltı ve sigara yasağı' . Antalya valisinin bu kararını destekler misiniz?
"Fakir olmak suç mu?" diye bir deyiş vardır dilimizde. Genelde bu yaşanan hüsranlara bir başkaldırı, bir serzeniş cümlesidir. Bundan sonra "Memur olmak suç mu?" diye bir serzenişte bulunan kamu çalışanlarına rastlar mıyız ki.😊 Sanırım yönetici pozisyonunda olan bazı bürokratlar bazen "halka hizmet" söylemini biraz abartıyor mu ne?🤔

Peki siz ne dersiniz? Devlet memurlarının mesai saatlerinde kahvaltı yapmasını yasaklayan kararı destekler misiniz?
Validen memura 'kahvaltı ve sigara yasağı' . Antalya valisinin bu kararını destekler misiniz?
Cevapla