Selahattin Demirtaş: (RTE'ye) Destek kararı alsak yarın öğle yemeğini Saray’da yerim. Sizce haklı mı?

Selahattin Demirtaş: (RTEye) Destek kararı alsak yarın öğle yemeğini Saray’da yerim. Sizce haklı mı?

"Bugün Erdoğan'ı destekleme kararı alsak sabah erkenden tahliye edilirim ve Cumhurbaşkanlığı helikopteriyle Saray’a götürülürüm, öğlen yemeğini de orada yerim"Haber linki

Evet, haklı
Hayır, haksız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Selahattin Demirtaş: (RTE'ye) Destek kararı alsak yarın öğle yemeğini Saray’da yerim. Sizce haklı mı?
Cevapla